Evenimentul

1.2K 74 20
                                    

Perspectiva Norei:

Si a venit si ziua când Gala Afaceriștilor, a venit mai repede decât speram, am plecat de dimineață cu avionul și am ajuns în Miami,  este o vreme foarte călduroasă și am fost cazați cu camere separate la un hotel de lux.  Prima oară când am intrat în acest hotel mi sa părut un normal hotel, până când am observat camera mea care deși trebuia să fie una,,luxoasă",  sa dovedit a fi foarte incomodă. După ce am luat masa în oraș,  la un restaurant renumit. Eu și Marco am plecat spre casă, vizitând orașul jumatate mers pe jos și jumătate în mașină, deoarece eu nu am mai putut merge din vina sarcinii pe jos.  Nu  mă așteptam să  am o zi așa frumoasă, fără să conțină serviciul meu,  copiii, curățenia în casă, grija de zi cu zi a unei mame și toate problemele care se strâng într- o familie abandonată de soț. M-am distrat pe cinste, apoi înainte să mă pregătesc de eveniment, am sunat- o pe Clara să văd care este starea copiilor mei. Eric, abia așteaptă să ajung acasă, Sophia îi este dor de mine iar Felix plânge după mine , clar când voi ajunge acasă o să fiu în toate direcțiile ca un semafor. Norocul meu că de abia mâine după 12:00 am avionul , însă Clara sigur va fi foarte obosită după toate cele întâmplate în această seară când copiii mei o să vadă cum e să trăiască fără mine într-un fel , mă bucur că le dau și o lecție de viață , dar în cealaltă parte nu prea mă simt bine,  deoarece îmi place ca copiii mei , sa imi fie aproape și nu suport să nu îi văd măcar o oră din zi,  cum sa întâmplat în  ziua asta,  îmi e dor și mie de ei și de abia aștept să ajung acasă să îi pot lua în brațe și în curând sper să pot o lua si pe Tara în brațe. Tara a fost foarte liniștită astăzi,  de obicei se juca în pantecul meu. Nu mi-a fost rău absolut deloc azi, m- am simțit foarte bine.  Și cred că și stresul de acasă se mai duce,  deoarece nu am avut timp să mă gândesc la grijile și responsabilitățile mele din cauză că eu m-am distrat ca si in tinerețe.
M-am simțit ca o adolescentă care nu are griji sau copii și care stă numai în cluburi pentru a se distra în schimb eu nu am stat în cluburi și doar am făcut niște plimbări prin parc și prin oraș în drumul meu spre casă , dar nu înainte de a chema un taxi la jumătatea drumului pentru că eram foarte obosită. Da , sigur că Marco la un moment dat  ma facut ,, baba",  deoarece nu a mai văzut persoană să obosească mai repede decât mine,  chiar mi-a spus că și mama lui care era mai în vârstă decât mine la vremea când era însărcinată cu fratele său , nu era așa obosita de la un drum lung , deoarece mama lui muncea chiar și pe timpul sarcinii pentru a întreține pe el si ea.
Marco : Nora,  ești gata? Mai sunt două ore și evenimentul se va deschide și vreau să ajung acolo înaintea tuturor,  deoarece atunci prindem cele mai bune locuri în față.
Nora : Incă puțin,  îmi așez rochia aceasta și vin.

Am ales această rochie,  decoltată în sus , de culoare neagră,  cu niște platforme în picioare albe,  strălucitoare , deoarece era singura rochie care am găsit-o un pic mai extravagantă pentru noul look al anului și mai mult ca sigur presa va fi c...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am ales această rochie,  decoltată în sus , de culoare neagră,  cu niște platforme în picioare albe,  strălucitoare , deoarece era singura rochie care am găsit-o un pic mai extravagantă pentru noul look al anului și mai mult ca sigur presa va fi cu ochii pe mine și acolo pentru că Marco este ,, iubitul meu",  pentru această seară  am luat-o în așa fel încât să nu pară că sunt însărcinată.  Am luat-o cu mult material în jos,  deoarece așa nimeni nu își va da seama că sunt însărcinată,  fiindcă eu am încă un corp de viespe chiar dacă am o burtică un pic mai mare , dar nu se va observa pentru că rochia o să îmi acopere forma , eu fiind slabă,  rochia un pic mai largă,  va fi bine.
Nu îl mai las pe Marco să aștepte atât de mult și mă duc cu pași rapizi spre el observ că este îmbrăcat la un costum negru cu o cravată albă care se potrivește perfect cu platformele mele din picioare,  părul lui , negru,  strălucește, plin de  fixativ dat în el... Asa isi strica parul toți in ziua de astăzi...
Îl iau de braț pe Marco și plecăm spre evenimentul propriu zis,  ne suim în limuzina închiriată de Marco pentru acest eveniment special și ajutată de el , mă urc în mașină,  iar după mine se urcă el și plecăm spre destinație.
Ajunși în fața localului în care se ține evenimentul,  privesc în jur și observ  toți ochii ațintiți spre noi . Marco se înroșește puțin la obraji din cauza emoțiilor,  presa este prezentă aici,  așa cum mă așteptam și încep pozele,  filmulețele,  tot ceea ce fac mereu paparazzi, din toate pozițiile ne prind in camera. Pășim încet spre intrare de  unde Marco da mâna cu niște bărbați , apoi intrăm în sală.
La fel ca și în partea opusă , înainte să ajungem în sală,  la fel și aici suntem întâmpinați de ochi curioși ai mulțimii.  Nu mă așteptam să vin la un asemenea eveniment de afacerii.  Însă este o reușită și pentru mine,  mă așteptam să văd toți nebunii, beți manga care se ,, tavalesc" pe aici , s-au sunt  drogați , dar văd niște persoane destul de decente care sunt foarte serioase. Ajungem în fața unei mese,  unde ne și așezăm , aici vedem numele noastre scrise pe masă cu petale de trandafir,  sala este una foarte impecabilă cu decorațiuni destul de frumoase,  eleganta și plină de un miros foarte plăcut de levănțică. Față de restul evenimentelor la care am participat de a lungul anilor , acest eveniment parcă mă face să mă simt acasă. Ceea ce este ciudat, deoarece niciodată la o petrecere nu am simțit ca acasă.
Privim unii la alții și ascultăm muzica clasică , auzită în boxe. Ochii tuturor oamenilor din sală sau mai dus după noi și acum ne simțim și noi mai confortabil . Marco este foarte entuziasmat și privește prin sală răvășit.
Nora :  Sa întâmplat ceva, Marco?
Marco : Nu, doar sunt foarte emoționat, prea multi ochii pe noi.
Nora :Vad.
Sincer nu înțeleg comportamentul oamenilor din sală și faptul că ei se uită la noi ca la niște obiecte care nu s-au mai văzut niciodată,  de parcă nu am fi și noi oameni ca și ei.  Da e posibil ca și din cauza faimei care am construit-o în acest timp scurt,  de când sunt însărcinată și nu mai mă duc la muncă din cauza unor probleme medicale așa cum știu ei,  care nu le am povestit de aceste probleme niciodată,  pentru că nu au ei de unde să știe ei că eu sunt însărcinată , dacă nu le spun nu stiu. In scurt timp mi-am dat seama ca sunt o femeie  completă,  în final completă,  am tot ce îmi pot dori,  am niște copii sănătoși si o să îmi vina o fetiță pe lume in curând.  Sunt o mamă împlinită si o femeie de succes,   am o carieră desăvârșită.  Ce mai pot dori altceva cand le am pe toate?
Pe scenă apare un om care vorbește ceva despre Lumea Afacerilor, în care eu nu prea sunt atentă,  cât el vorbește , eu mă uit la ținutele oamenilor din sală.  Cred că asta va fi ocupația mea atat timp cât o să stau aici la acest eveniment.  Să îi dăm drumul la plictiseală!!!

RAPITORUL MEU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum