Liza szemszög:
Az ablakon bámultam ki, kimentünk a városon kívülre ott rögtön látni lehetett a nagy elkerített telket.. Oda tért be az autó. A nagy vaskapu kinyílt és begurult az autó rajta. Egy út vezetett a házhoz de azon kívül mindenhol szép zöld fű volt. Elcsodálkozva néztem a házat és volt egy elég nagy medence az udvaron is. Lenyűgözött ez a hely már most..
Mikor megállt a kocsi Chris kiszállt majd kinyitotta az én felemen az ajtót és úri ember módjára kisegített a kocsiból.
- Üdv a Maffia szívében.. A kapu ahol pár perce bejöttünk az a telek határa,szabadon mozoghatsz a házban, de a telken kívülre nem mehetsz - vezet be a házba.
- Ja, még van 2 olyan szoba itt, amibe nem mehetsz be, de azon kívül oda mész ahova akarsz, van könyvtár is ha olvasni szeretnél.
- És melyik két szobába nem mehetek? Mi van ott a szobákban? - kissé kíváncsian nézek rá..
- Az apám szobájába, és az irodába.. Az alagsorban is vannak helyek, de oda kulcs kell, nem jutnál be olyan egyszerűen..
- Rendben.. - bólintok majd ez után minden helységet megmutat, nagyon szép volt az előtér. A föld szintén volt a konyha, az ebédlő az iroda ahova nem szabad mennem meg a pár itt dolgozónak a szobája..(előtér)
(ebédlő)
Miután kigyönyörködtem magam indultunk fel a lépcsőn ahol Chris szobája, az apja szobája és a vendég szobák vannak..
Én kaptam meg a Chris melletti vendégszobát ami csodaszép volt. Volt egy nagy szekrény a sarokban amiben ha jól látom már van is pár ruha a számomra, volt egy saját fürdő szobám is..
- Nos akkor én megyek fürödni, csupa kosz vagyok - pillantok rá mire bólint majd magamra hagy.. A szekrényhez lépve keresek egy pólót meg egy gatyát meg fehér neműt majd megyek a fürdőbe. Van zuhanyzó és kád is de a kádat választom.Tele engedem vízzel majd levetve koszos gönceim bemászok a kádba és nyakig elmerülök,és ezzel együtt a plafont viszlatva merülök el gondolataimba is.(Liza szoba)
(fürdő)
YOU ARE READING
Maffiába csöppenve
RomanceEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉