21.rész

9.4K 311 11
                                    

Liza:

A vacsora nagyon finom volt.. Bár Carmela nagyon bosszantott engem. Nem tetszett hogy itt van. Mikor minden elfogyott Chris feláll és felém fordul.
- Szabad egy táncra hölgyem? - mosolyogva nyújtja felém kezét
- Természetesen, uram - kuncogok fel megfogva kezét és megyünk a többi táncoló pár közé.
- De igazából nem nagyon tudok táncolni - mondom szégyenlősen.
- Szerencséd, hogy én vezetek... Neked csak követned kell, szerelmem... - megfogja a derekam és a nyakamhoz  hajolva gyors csókot nyom rá, amibe kicsit beleborzongok.
- Rendben. Csak vigyázz hogy a lábadra ne lépjek
- Vállalom a kockázatot - vigyorodik el majd kezd vezetni.. Igyekszem jól csinálni.. Egy idő után nagyon jó összhangba kerülünk.. Sok szempárt érzek magunkon..
- Hm.. Mindenki minket néz - motyogom nyakához nyomva arcom.
- Mi házasodtunk...Nézzenek is minket...Tudja meg mindenki, hogy kihez nem nyúlhatnak, ha nem akarnak egyel kevesebb végtaggal hazamenni... - fogja át a derekam szorosabban 
- Azért jöttél hozzám mert így akartad...tényleg? Nem csak a terv végett? - kérdi pár perc elteltével mire felpillantok rá.
- Igen.. Én tényleg hozzád akartam menni.. És te? Tényleg el akartál venni?
- Igen... És nem akarom azt a hülye tervet.Nem akarok elválni.Nem akarom, hogy elmenj. - néz határozottan a szemembe
- Én sem akarok elválni.. Csak veled akarok lenni
-Nem akarsz elszökni?  Nem akarsz elbújni... Mert most mindenki mosolyog itt.. De csak azért mert a főnökük vagyok..És mert a fegyvereket kint összeszedettük..
Ez a nagy elegáns meghitt mulatság... Tele van a maffia embereivel.. -  morogja és egy kissé elhúzódik, hogy megpörgessen  majd újra a karjaiba von..
- Hm.. Csak akkor mennék el ha te is velem tartanál.Nem akarlak itt hagyni.
-Nem mehetek... Öröklöm ezt az egész mocskot.Bárcsak mások lennének a körülmények... - sóhajt fel. Lassan vége az első számnak így a család tagok is jönnek táncolni.. Engem Chris  nagybáttya Ricardo visz táncolni.Chrisel pedig Carmela kezd táncolni.

-Mi a gond kedvesem?  Olyan frusztrált vagy... Ez az esküvőd nem?. Légy inkább jókedvű - mosolyodik el kedvesen Ricardo.
- Hát csak nem tetszik hogy Carmela Chris közelében van
- Szerintem nem kell miatta aggódnod... Én már rég letettem arról, hogy a lányomat jó mederbe tereljem..Chris nem fog megcsalni és ez a lényeg.
- Azt tudom hogy Chris nem fog, én Carmelaban nem bízom. De ha
valamit kiművel tuti kiiktatom.
- Kérlek a kedvemért ne tedd. Bármi mást, csak megölni ne kelljen.Így is nagyon sokat könyörögtem a bátyamnál, hogy ne legyen eltéve láb alól, csak azért mert tud dolgokat a család sötét oldaláról...
- Akkor meg fenyítse meg hogy hagyja békén és ne tapadj ön Chrisre .. Vagy küldje vissza haza ahonnét jött.. - mondom ingerülten.
- Kedvesem, nagyon szimpatikus vagy de itt labdába se rúghatsz..De tényleg, jobban féli itt bárki a Russo férfiak szavát, szóval csak jó tanácsként ne ugrálj sokat... Rám sem hallgat senki sem... A feleségem ugrált..Alfredo felesége is ugrált..Chris és Carmela anya nélkűl nőttek fel..Talán érted, hogy miért nem kéne nagy szájjal mászkálni.
- Hm. Tudja nem szeretem ha fenyegetni próbálnak..
Inkább megyek.. - mondom elengedve majd kisétálok a teraszra ahol szerencsére nincs senki.. De kicsit megszédülök és inbolyogva teszek előre pár lépést megkapaszkodva a korlátban.
Kicsivel később egy idegen férfi jön ki a teraszra, mikor meglát illedelmesen köszön, de mikor látja, hogy kissé rosszul festek oda jön hozzám.
- Jól vagy?  Hívjak segítséget? - kérdi aggódva.
- Nem szükséges.. Jól vagyok. Csak  kicsit megszédültem. - erőltetek magamra egy kis mosolyt majd felpillantok az ismeretlen férfire.

Maffiába csöppenveWhere stories live. Discover now