Liza szemszög:
- Hogy mi? Ezt komolyan mondod? - nézek rá megütközve.. Furcsa ez az ötlet..
- Igen, komolyan - forgassa a szemeit
- Amúgy már átmehetnél a saját szobádba... Nem gondolod? - kérdi unottan..
- Hát jó.. Ahogy akarod - állok fel majd gyorsan ott is hagyom. A szobába érve bedőlök az ágyba, kíváncsi leszek mi lesz ebből az egészből Egy kis idő múlva lövéseket hallok így az ablakhoz megyek. Látom ahogy Chris gyakorol és lövöldöz egy céltáblát. Hirtelen kopognak mire megrezzenek.. Ha Chris kint van akkor ez ki lehet? Remélem nem az apja jött lepuffantani mert az előbb nem tudta megtenni..Félve araszolok oda az ajtóhoz és kinyitom..
Jaj ne.! A falra festett ördög..!!.Vissza is csuknám az ajtót de oda teszi a lábát.
- Nos kedvesem, azt hiszem újra kène beszèlnünk a dolgokat...Más a körülmèny, nem gondolod?
- Hm.. Mit is kéne nekem magával beszélni? - kérdem kissé ellenségesen és felhúzva egyik szemöldököm..
-Ha ócsárolni akar vagy továbbra is tárgyként gondol akkor inkább bele se kezdjen a mondandójába - mondom halál nyugodtan de igazából kissé feszült vagyok.
- Először is elnèzést kérek az előbbi viselkedèsemèrt, másodszor szeretnèm ha tiszta lappal kezdenénk. Megoldható?
- Hát felőlem..De ettől függetlenül azért még kissé haragszom arra ahogy viselkedett velem.. Pedig én kedvesen és illedelmesen bemutatkoztam.- teszem karba kezeim.
- Ide figyelj, èn nem könyörgök, ha nem felelsz meg a fiamnak...elteszlek láb alól...De ha esetleg mèg is elcsavartad annyira a fejèt, ès egyszer a felesège leszel..akkor nincs èrtelme makacskodni, egy család leszünk. Mindkettőnk èrdeke, hogy jóba legyünk..de tisztelned kell. Ez itt nem a szomszèd játszótèr, ez egy birodalom....
- Aha. Akar még valamit vagy ennyi volt? - vonom fel szemöldököm, remélem most már elhúz innét
- Csak azért vagyok elnéző, mert attól fèltem egyszer egy pasast hoz haza...de így megnyugodtam, hogy van esèly az örökségre. Kèrlek legyen gondodban, hogy teherbe ess...akár "vèletlenül" is...èrted igaz? - kérdi teljes komolysággal én meg totál döbbenten bámulok rá.
- Tudja uram ez még nem áll szándékomban. Szerintem fiatal vagyok hozzá..
- Mire összeházasodtok az is idő...vannak itt emberek, ès bárkit hívhatok, hogy nevelje a gyereket.Neked egyedül a szülés lenne a dolgod.. - felsóhajt és mintha csak semmisègről beszèlünk volna elmosolyodik, de mintha inkább az vicsorítás lenne..
- Nem is a gyerek neveléssel van a gond.. Nem akarok szülni.. Ne erőltesse a dolgot.. Még csak nem is csináltuk szóval egyenlőre abszolút ne is reménykedjen egy gyerekben - kijelentésem láthatóan meglepi..
- Hm. Egy kicsit engedek belőle.. Viszont ha betöltöd a 20-at házasodtok.. Már ha eléred hogy a fiam elvegyen - mondja majd ott is hagy a kusza gondolataimmal.
YOU ARE READING
Maffiába csöppenve
RomanceEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉