16.rész

10.6K 267 5
                                    

Liza szemszög:

Carmela jelenléte nagyon bosszantott így amint lehetett felmentünk Chrissel a szobámba.. Mikor beértünk megkönnyebbülten felsóhajtottam.
- Nos akkor kezd el gondolkozni mit is veszel majd fel a vacsira.. Vegyél fel valami extra csinosat.
- Rendben majd keresek valamit aztán megmondood megfelelő e - mosolyodom el.
- Elmegyek fürödni..Akarsz fürödni velem? - pillantok rá érdeklődve mire felvont szemöldökkel méreget.
- Bezzeg mikor én akartam veled fürdeni... Lehurrogtál!
- Hát akkor még nem voltunk így együtt.. De ha nem akarsz akkor nem kell.. Akkor megyek egyedül - öltök rá nyelvet..
-Van időnk bőven...Mi lenne ha először a medencét látogatnánk meg?  Vettünk fürdőruhát, és nagyon meleg van... Naa?
- Hm.. Hát felőlem mehetünk oda is.. - megyek a szekrényhez és előveszem a fürdőruhám majd a fürdőben felveszem majd kimegyek hozzá
- Naa.. Mit szólsz? - sétálok elé

- Olyan szexi, hogy ha még egy percet nézlek,már fölöslegesek lesznek rajtad

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Olyan szexi, hogy ha még egy percet nézlek,már fölöslegesek lesznek rajtad ..- mér végig, már rajta is rajta van a fürdő nadrágja, hirtelen felkap a fenekemnél fogva majd úgy visz le egész a kertbe a medencéig.
- Bedobhatlak a medencébe? - kérdi vigyorogva a medence szélénél megállva..
- Neee.. Ne merj bedobni, mert kapni fogsz - nézek rá szigorúan mire huncut mosoly jelenik meg a száján majd be is dob a vízbe.. Mikor feljövök a víz alól látom hogy kinevet így durcásan nézek rá..Ő is bejön a vízbe és ide úszik hozzám.. Hirtelen Carmela is megjelenik fürdőruhában.
- Kérlek, nézd el hogy ilyen rokonaim vannak..
- Egy szégyentelen liba.. Nem bírom a fajtáját.. De majd neki lesz rossz.. Majd megerőszakolják és sírhat.. - húzom el szám, undorral nézve Carmelat..
- Azt mondják amikor nem ide jön nem ilyen. Nem tudom mi van itt ami miatt ennyire teszi magát. - von vállat majd birtoklóan magához húz..
- Hmm.. Lehet neked teszi magát - mondom bújva hozzá duzzogva.
- Szerinted nem fogja fel hogy rokonok vagyunk?
- Vagy csak nem érdekli.. - mondom mire grimaszol és megborzong.
- Jobb vagyok én, mi? - kuncogok
- Nem..Nem jobb..Hanem az egyetlen - csókol a nyakamba
- Mi lenne ha nem a medencében basznád meg újra - szólal meg Carmela a medence szélénél állva.
- A hejedben meg se szólalnék.. Szégyentelen kis  lotyó - morgom bosszúsan nézve rá
- Nem én nyögdécselek úgy mint egy szűz kislány! Nem vagy olyan butuska talán, és jól játszod a lapjaid... Tudod te milyen befolyásos családba rakod le a feneked!
- Hát elhiszem.. Egy undorító, szégyentelen ribi egy jó pasinak sem kell.. Én ha pasi lennék bottal sem piszkálnálak meg - undorodva nézek rá, legszivesebben megtépném.
- Úgy látszik Chrisnek is mindegy volt már! Azt hittem válogatósabb... De ha tudom, hogy ennyire egyedül van.. Egy héttel előbb jövök!
- Na jó elég legyen, Carmela mi lenne ha abbahagynád? - modul fel Chris mire mindketten összerezzenünk..
- Liza te pedig ne foglalkozz vele - pillant rám Chris mire szemem forgatom, Carmela már bejött a vízbe, így elindulok ki a vízből mivel nem vagyok hajlandó tovább itt maradni ha Carmela itt van.. A szobába érve idegesen járkálni kezdek..
- Remélem minél előbb haza mennek.- morgolódom..
- De hisz hallottad hogy 1 hétig itt lesznek
- Hát nem hallottam.. Nem figyeltem.. De akkor az egy hét alatt inkább igyekszem őt kerülni.Nem akarok megint idegeskedni meg bosszankodni mint a medencénél az előbb.. És te se nagyon menj a közelébe még a végén rád mászik.
- Igenis főnökasszony...- felnevet és magához húzva megcsókol majd mindketten felöltözünk a vacsorára..

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Maffiába csöppenveWhere stories live. Discover now