Liza:
Az út nagy része csendesen telt.. Nem szólaltunk meg..Síri csend lett volna ha az utó nem búgott volna.
- Ki volt az a fickó? - kérdi hirtelen megtörve ezzel a csendet
- Nem tudom. Még a nevét sem mondta el. De csak segíteni akart, nem akart rosszat - pillantok
- Értem. Nekem annyira nem szimpatikus, akkor sem. - jelenti ki.. Lassan meg is érkezünk és be sétálunk a házba. Az este nem történik semmi.. Lefeküdtünk aludni,mivel még nem éreztem jól magam..
Reggelente rosszul lét, hányinger gyötört de erről nem szóltam senkinek, egyenlőre.. 1 héttel az esküvő után mentem el orvoshoz..
Kiderült hogy terhes vagyok.!
Nem is tudom hogy is mondjam el Chrisnek.. Vajon fog örülni neki?Gondolkodtam hogy hogy is adhatnám a tudtára a dolgot.
És eszembe jutott egy jó ötlet..
Egy kis dobozkába raktam egy terhességi tesztet, kötött 1 pár cipőcskét és a mai ultrahang képet..
Ezt pedig átvittem a szobájába és leraktam az ágyára..Chris pár óra múlva jött haza, én a kis könyvtárban olvasgattam. Alig vártam hogy megtalálja a kis ajándékom. Remélem örülni fog.. Párc perc múlva befut a könyvtárba és szó nélkül felkap és megpörget
- Tényleg szülők leszünk.?! Apa leszek? - kérdi, láthatólag hihetetlen ez számára
- Igen.. Tényleg - mosolyodom el mire megcsókol szorosan magához ölelve..
Nagy volt az öröm mikor a család többi tagja is meg tudta csak Carmelanak nem tetszett..
Chris apja viszont nagyon elégedett volt hogy lesz unokája..Eltelt 2 hónap már kicsit kezdett látszani a hasam..Carmelaék azóta végre hazamentek így nem stesszeltem miatta. Szabadon elmehettem a városba de azért 1 ember mindig velem tartott még ha nem is akartam. Babaruhákat mentem venni.. Épp az üzletből jöttem ki mikor valaki lefogott és az arcomra nyomott valami rongyot amitől elájultam.. A fickót akivel jöttem őt lelőtték.
Beraktak egy fekete furgonba és elhajtottak. Mikor magamhoz tértem egy idegen pinceszerű helyiségben feküdtem egy elég kényelmetlen ágyon.Mi ez a hely?! Mit akarnak ezek az emberek tőlem?! Miért raboltak el!?
Meg akarnak ölni?!!
YOU ARE READING
Maffiába csöppenve
RomanceEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉