Liza:
- Ne félj, kiviszlek innét.. Nem hagyom hogy bántsanak újra - kap fel engem majd visz ki.. Észrevétlenül kiszöktet majd berak a kocsiba és elhajt..
Furcsa hogy ilyen könnyen el tudott hozni. Vajon ki lehet ő valójában?!
Egy szép házhoz érünk ami a városon kívül van. Nem olyan nagy mint Chrisék háza. De itt is a telek körbe van kerítve.Begurult a kapun ami bezárult utánunk. Leparkolva odajött kinyitni nekem az ajtót és újból karjaiba vett.
Zavarba jöttem a közelségétől hisz nagyon jóképű férfi.De a nevét sem tudom. A múltkor a lagzin sem mutatkozott be nekem.
- Öhm..Le kellene vetkőznöd ha nem gond. Meg akarom nézni a sebeidet hogy milyen állapotban vannak - túr zavartan hajába mire én is zavarba jövök de bólintok.. Mivel látom hogy segíteni akar. Meg már ideje lenne átkötözni a sebeim.Lassan le is vetettem a pólóm..
Láttam hogy figyeli minden mozdulatom majd odajön és leszedi rólam a régi kötéseim majd lefertőtleníti a sebeim és újra köti.
- Elég csúnya sebeket csináltak neked.. Nem tudom elhinni hogy tudtak azok az állatok ilyet tenni egy törékeny nővel - mondja rosszallóan majd elmegy.. Kicsivel később hoz pár ruhát hogy tiszta ruhába tudjak átöltözni.
- Nem vagy túl beszédes most. Bár nem csodálkozom rajta. Amúgy Anton vagyok. A múltkor nem volt alkalmam bemutatkozni - mosolyodik el kedvesen
- Örvendek.. Én Liza vagyok - erőltetek magamra egy kis mosolyt.
- Tőlem nem kell félned..Én nem vagyok olyan mint Viktor. Ő a bátyám.. Elég durva fickó tud lenni. De egy vezér már csak ilyen. - húzza el szályát. Bizonytalanul nézek rá. Bár tényleg nem néz ki gonosznak mint a báttya. Bár nem tudom hogy hihetek e neki.Pár nap elteltével már kicsit megbátorodtam bár irtóztam attól ha Anton meg akart érinteni. Olyankor mindig félve becsuktam szemeim és összehúztam magam mert még mindig él bennem a sok bántalmazás. Anton tényleg jó ember még ha egy gonosz maffia vezér a báttya. Ő nem hasonlít rá.
Már a sebeim egész jól gyógyultak. Már nem kellett kötéseket hordanom. Bár a fürdésnél kissé fájtak még a sebeim.. Antonnal is lassan, fokozatosan kezdtem egy idő után megbarátkozni, már nem féltem tőle.Sokat gondolok Chisre is.. Hogy mi lehet vele, hogy keres e engem?!
Remélem újra láthatom majd..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Maffiába csöppenve
RomanceEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉