9.rész

12.4K 370 7
                                    

Liza szemszög:

Másnap reggel elmentem kicsit sétálni a ház körül. Ma is kicsit összebalhéztunk Chrisel kissé ideges voltam. Bementem a konyhába és a hűtőben kerestem enni, találtam valami italt így azt iszogattam hát ha jobb kedvem lesz.. Elég gyorsan beütött mivel nem ettem.. A folyosón tántorogtam mikor neki mentem Chrisnek aki gyanakodva méregetni kezdett..
- Te ittál? - vonja fel szemöldökét
- Egy kicsit.. Kerestem kaját a hűtőben de nem találtam. Csak jobban ital volt benne
- Ajh te lány, csak a baj van veled.. Enned kell..Ha tehetném mindent a szádba adnék, olyan sovány vagy.. - mér végig majd elnémul, elgondolkodik hogy mit is mondott.
- Azért mindent ne - mondom nyelvet öltve rá megpöckölve homlokát mire felkap majd indul velem a konyhába.
- Értem akkor nem a szádba.Negjegyeztem - vigyorodik el.
- Perverz vagy - mondom mellkason bökve majd kicsit nyakába fúrom arcom és szám kicsit hozzá ér nyakához így olyan mint ha puszit adtam volna nyakára.. Érzem hogy kirázza a hideg amin mosolygok.
- Mit csinálsz? Ha így folytatod tényleg valahova beteszem. - mosolyodik el kínosan.
- Hm.. Nem is csináltam semmit - mormogom halkan a nyakába
- A lehelletted...a bőrömbe lélegzel...- lemegy velem a konyhába és a pultra ültet, lábaim között marad és néz rám.
- Oh.. Ez kissé félreérthető póz - nézek szemébe kicsit piros arccal.
Lábaimmal átkarolom derekát hogy tényleg félreérthető ez a póz és kezeimmel is átkarolom nyakát.
- Látod így má még inkább félre érthető - kuncogok fel..
- Gyere, hajolj közelebb egy picikét. - vigyorogva ajkaimra pillant.
- Mennyire közel? - kérdem és picit közelebb hajolok. Ő is közelebb hajol, hogy a lehellettünk szinte keveredjen
- Már csak egy pici...- kezét felfuttatja a combomon, szépen lassan. Még közelebb hajolok hozzá..

Egy pillanat múlva az ajkaimra tapad, lassan csókol először, a keze folyamat a combom külső felületét simogatja.. Viszonzom a csókját és kicsit szorosabban karolom átt a lábaimmal a derekát így ágyéka az enyémhez simul..
Tettemre felmordul és hevesebben csókol.. Ahogy az ágyéka az enyémhez  simul, teljesen jól érezhetem kőkemény merevedését. Kezei elindulnak a derekamon, nem sokára rá a pólóm alá siklik a keze. Megborzongok érintésére, oldalam és lapos hasam simogass és halad feljebb közben elválik tőlem és ajkait nyakamra tapasztja.
Beleborzongok csókjába.. Kezét nadrágomba csúsztatná mikor valaki betoppan a konyhába. Gyorsan szétrebbenünk, leszállok a pultról ruhám igazgatva..
- Jó reggelt apa - köszök kissé ziláltan gyorsan szedve a levegőt
- Jó reggelt - köszönök zavartan fejem fogva mivel kissé fáj és szédülök.  Gúnyosan de szinte elégedetten méreget minket
- Reggelt drágaság.. - kedvesen köszönt, furcsa mód.
- Ne zavartassátok magatokat.
Chris ma van egy kis dolgod, egy téglával akit elkaptunk...szeretném, ha te vallatnád...te olyan szörnyen kreatív vagy a kínzás terén...- büszkén vigyorogva, megveregeti a fia vállát, majd elmegy a hűttőig kivesz valamit majd távozik is magunkra hagyva minket a kínos csendben.. Nem hiszem el.. Ha az apja nem jön, ki tudja mit tettünk volna!!!

Maffiába csöppenveWhere stories live. Discover now