Liza szemszög:
Becsukom az ajtót miután elment, sóhajtok majd felveszek egy rövidnadrágot meg egy pántos felsőt majd kimegyek az udvarra és mivel jó nagy a telek így párszor körbefutom a házat egyfajta feszültség levezetésként nehogy inkább a szobámban lévő tárgyakban tegyek kárt.. Eléggé felhúzott a hülyeségeivel Chris apja.. Ki nyílik fent az egyik ablak így felpillantok.. Chris néz ki rajta..
- Mi van direkt kerülsz? - aztán elgondolkodik, és hozzáteszi- Édesem... - szememet forgatva inkább gyorsan tovább futok majd leülök egy fa alá pihenni egy kicsit mert kezdek fáradni.. Egyszer csak megjelenik Chris majd leül mellém.
- Mi a gond? Nem ismerlek de ennyit azért észreveszek..
- Hát igazából van némi gond.. Míg kint lövöldöztél apád látogatást tett nálam. - húzom el szám mire aggodalmasan ráncolja homlokát
- Mit művelt, mit akart?
- Hát igazából nem csinált semmit csak elmondta hogy mit vár el tőlem.. Mik a nagy óhajai - sóhajtok fel
- Ez már rosszul kezdődik.. Elmondod mit mondott?
- Hát azt mondta hogy ha betőltöm a 20-at akkor házasodnom kell.. És hogy érjem el hogy minél hamarabb teherbe essek.. - nézek rá zavartan lesve reakcióját.
- Huh.. Hát nem tudom hogy mászunk ki ebből - túr feszülten a hajába
- Hát én sem tudom.. De amúgy azt mondta hogy örül annak hogy csajt hoztál, már azt várta mikor fogsz beállítani egy pasival.. - mondom kuncogva - Tuti a csajokat szereted? Vagy mindkettő nem megfelel? - kérdem viccelődve vele.. Tudom hogy ezzel lehet őt piszkálni..
- Viccesnek hiszed magad mi? De hiszel amit akarsz...Ha azt hiszed meleg vagyok, legalább könnyebben megéled a napokat...- kezd el mérgelődni.
- Nincs humorérzéked - mondom sóhajtva, majd kuncogva adok csak úgy a homlokára egy puszit viccből.
- Nos akkor én mentem morci kapitány - tisztelgek neki majd kuncogva elsietek onnét és megyek a szobámba, de azt láttam még hogy bamba képpel homlokához nyúl.Elmegyek lezuhanyozni mivel a futástól megizzadtam majd csak felveszem a fehérneműt és úgy befekszem az ágyba..
- Te!.. Nem hagyhatsz csak úgy ott - ront be a szobámba Chris
- Hé.. Nem ronthatsz be csak úgy egy lány szobájába.. - mordulok rá majd eltakarom magam a takaróval..
- Mit számít ha meleg vagyok? - néz rám gúnyosan..
- De attól én még lány vagyok.. Csak hülyéskedtem kint veled
És?.. Vedd le a takaród és megtudjuk melyik vagyok...- kezd el közelíteni az ágyhoz
- Naa.. Ne már..Mondtam hogy csak vicc colt.. Ne gyere közelebb
- Nevettem is...nem látod?. Te miért nem nevetsz most? - kérdi már az ágy mellett állva.
- Nem látom.. Hagyjál - tekerem magamra a takarót hogy ne tudja levenni. De szép lassan akkor is lehámozza rólam még direkt az oldalamba is belecsíp.
- Nee..Ez nem fer - kapaszkodom akkor is a takaróba.. Most olyanok vagyunk mint két rossz gyerek.. Az apja kinevetne minket ha ezt látná..
- Nem tudom, hogy vagy vele, de szerintem nincs mitől félned...Nem bukok kislányokra - gúnyolódik mint ha ő annyival idősebb lenne mint én.
- Nem vagyok kislány - mondom duzzogva és kinyomva lábam megrúgom a térgyét.. Feljajdul de hirtelen lerántsa a takarót rólam és fölém térdelve lefogja kezeim és végig méri testem. Megilyedek kicsit hogy valamit csinálni akar velem..
- N.. Ne bámulj már annyira - szólok rá mikor eléggé elbambul ahogy nézeget.
- Nyugi, kislány.. Akkor sem tudnál elcsábítani ha meztelen lennél
- Perverz - rúgok ágyékához de megállít..
- Aú...Nem vagyok perverz..csak azt mondom, hogy esélytelen, hogy valaha lefekszek veled...- néz a szemembe mire megforgatom szemeim és elrántom a lábam majd kiszállva az ágyból besietek a fürdőbe és felveszem az oda készített ruháim majd vissza megyek a szobába.
- Nem akarsz elmenni? - vonom fel szemöldököm.
- Kissé szemtelen vagy.. Nem felejtesz el valamit?
- Mert?Mit nem felejtek el.? - pillantok rá..
- Azt Liza...hogy az enyém vagy...ha tetszik...ha nem. Ezt jól jegyezd meg - mosolyodik el majd távozik is a szobából kissé jobban becsapva az ajtót mint kellene..
YOU ARE READING
Maffiába csöppenve
RomanceEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉