Liza szemszög:
Reggel boldogan ébredek Chris mellett.. Korán reggel lerendezünk egy újabb menetet annyi különbséggel hogy most én vagyok felül.. Nagyon élvezem a dolgot vele.. Kifáradva dőlök le mellé.. Ez után átöltözünk és indulunk ki a szobából.Chris a folyosón menyasszony pózban felkap amin meglepődök de aztán kuncogva karolom átt nyakam.. Lemegyünk a konyhába ahol Chris apja és egy másik számomra idegen férfi ül az asztalnál,Chris értetlen fejet vág.
- Jó reggelt - köszön Chris mindkettőjüknek miközben letesz.
- Jó reggelt - köszönök félénken az idegen férfit fürkészve.
- Liza.. Az apámat ismered.. Ő pedig a nagybátyám.. Ricardo - mondja szájelhúzva- Értem. Örvendek uram.. - mosolygok a férfire
- Üdvözöllek kedves... Te vagy az új jövevény igaz?Chris barátnője?
- Igen. Én.. Elizabet Lockwood vagyok. - mosolygok rá..Picivel szimpatikusabb de csak azért mert kicsivel kedvesebben beszél.
- Csodás, mi lenne ha ma együtt vacsorázna a család? Régen voltunk együtt mind...
- Carmela is jönni fog? - kérdi Chis nem túl vidáman.
- Persze hogy jön. - jelenti ki Ricardó mire Chris szemét forgatja.
- Ki az a Carmela? - nézek Chrisre érdeklődve.
- Ricardo lánya..Az unokatestvérem...Zseniálisan keveri a szart..
- Chris! Vigyázz a szádra! - mordul rá az apja. Kíváncsi vagyok hogy milyen ez a lány ha Chris ennyire nem kedveli. Leülök az asztalhoz Chris pedig csinál nekem szendvicset a konyhában.
- Hűha.. Ez hihetetlenül jól esett - jön le a lépcsőn egy lány akin nincs más csak egy törölköző.. Szúrósan néz rám amikor meglát.
- Hát te? - felvont szemöldökkel méreget..
- Üdv.. Elizabeth Lockwood vagyok. - nézek rá nem valami barátságosan.
- Carmela.. - motyogja, majd felcsillan a szeme Christ látva, és odamegy hozzá, puszit adni
- Chris!. Kerestelek már a szobádban! - szúrósan nézem amikor megpuszilja, most már tényleg nem szimpi a csaj.- Fontos dolgom volt...- elhúzódik a lánytól, majd a szendvicseket amiket saját kezűleg készített el, idehozza nekem. Apja érdeklődve nézi amit fia csinál.
- Mik vannak.. - jegyzi meg halkan, gúnyosan mosolyogva majd tekintete a nyakamon lévő szívás nyomokat vizsgálja.
- Köszi - mosolygok rá majd neki is kezdek enni
- Egészségedre életem.. - a nyakamba puszil, majd leül mellém. Nem érdekli a kínos szitu, hogy Carmela vérig sértve levágja magát az asztalhoz, vagy, hogy az apja valamiért túl elégedett már megint de nem tudni miért. Chris átkarolj a széktámlámat
- Hogy hogy erre jöttetek? - kérdi Chris Ricardora nézve.
- Apádnak baja támadt a dolgok jogi részével..Carmelat meg hoztam egy kicsit nyaralni... Nagyon szeretett volna látni.. A vacsora akkor áll?.
- Persze... Megyünk - nyomja meg direkt a többes számot, majd felkel és a tányérom elviszi a konyhába miután már megettem mindent..
- És ha már így összegyűltünk... Lesz egy meglepetésem. - mosolyodik el mire mindenki érdeklődve figyeli őt.. Kíváncsi vagyok mi az de nem kérdek rá.. Majd a vacsorán mind megtudjuk mi is az a meglepetés..
DU LIEST GERADE
Maffiába csöppenve
RomantikEz a történet egy lányról szól aki megszökik az árvaházból, nyugisan éldegél egy darabig de egy nap váratlan fordulatot vesz az élete. Elrabolják és elárverezik egy maffiózónak. Hogy mi lesz vele ez után majd kiderül 🙂😉