27.rész

8.4K 250 3
                                    

Liza:

Körül ölelt a sötétség. Mint ha lebegtem volna a nagy feketeségben.
Nem emlékeztem semmire még a nevemre se..
Vajon mi a nevem? Ki vagyok én?
Mikor kezdett tisztulni minden lassan nyitogatni kezdtem a szemeim de a fejembe szörnyű fájdalom nyilalt.
Vajpn mi történt velem? Hogy szerezhettem ezt a fej sérülést?
Gondolataim egy talán korombeli srác szakította meg
- Liza, annyira örülök hogy magadhoz tértél.. Ígérem mostantól soha nem hagyom hogy bármi bajod essen - mosolyogva fogja meg kezem amit elhúzok.Furcsálva meredek rá.. Szóval ez a srác ismer engem.
Vajon a rokonom.?Vagy ki lehet?
De legalább tudom már hogy a nevem Liza. Ez hasznos információ.. Már csak az a kérdés hogy ő kicsoda.?
Lassan felülve körbe nézek majd a fiúra pillantok újra..

- Te ki vagy? - teszem fel a kérdést arcát fürkészve kissé rosszul esik hogy hirtelen milyen elkeseredett ábrázatot ölt magára. Ennyire megviselné hogy nem emlékszem rá?
Egy ideig csend telepedett ránk majd megköszörülve torkát rám nézett..
- Én Christian Russo vagyok.. Te pedig Elizabeth Lockwood vagyis már Elizabeth Russo a neved neked is..
Én a férjed vagyok - néz szemembe megfogva kezem amitől most zavarba jövök. Férjem? Nekem van férjem?!
Kissé lesokkolt az infó. Erre nem számítottam. Azt hittem hogy valami rokon ez a srác.. De hogy ő a férjem.! Az kissé hihetetlen..
- Tudom hogy ez most furcsa neked hisz nem emlékszel,de az igazat mondom. - néz komolyan és határozottan szemeimbe.. Láttam hogy őszintén beszél.. Ez után mesélt mindent hogy ő egy maffia vezér fia, hogy lett volna gyermekünk, hogy elraboltak. Mindent elmesélt.
Elég nehéz volt feldolgozni. Magamra hagyott egy kicsit mivel kértem hogy most egyedül szeretnék lenni hogy átgondoljam a dolgokat..

Furcsa volt hozzá szokni az itteni dolgokhoz. Furcsa volt hogy van egy férjem. De Chris nem erőltetett semmit. Úgy viselkedett ő is mint ha most ismerkedtünk volna meg. Bár láttam hogy nehezen tudja ezt megtenni. El is mondta hogy nehéz neki ez.. Hisz legszivesebben ölelne, csókolgatna de nem teszi meg mivel nem akar elijeszteni és ezt értékelem.
Persze az idő múlásával már engedtem neki hogy érintsen és puszilgasson. Kezdtem újra belé szeretni. Ahhoz képest hogy maffia vezért velem kedves és gyengéd.. Szinte a tenyerén hordoz.
Nála jobb férjet nem is kívánhatnék!!

Az apját is megismertem.. Chris elmondása szerint sose szimpatizáltam vele.. És ez így volt most is. Még most sem szimpatikus nekem az apja. Elég félelmetes tud lenni,vele nem igazán mernék viccelődni vagy valami.
Egy nap elmentem vásárolni Chris egyik embere vitt el az üzlethez de nem jött be velem. Nyugodtan vásárolgattam.. Épp furdultam meg mikor neki ütköztem valakinek valakinek. És az a valaki szemtelen módon a kezét a derekamra csúsztatva vont kicsit közelebb magához.. Fel néztem a férfira. Mikor a szemébe néztem megdermedtem. Hirtelen elöntöttek az emlékek.
- A.. Anton - motyogtam dermedten a szemébe nézve

Maffiába csöppenveWhere stories live. Discover now