14.rész

11.8K 352 13
                                    

Liza szemszög:

- Nem vagyok perverz - néz rám duzzogva mire rosszallóan nézek rá.
- Na mindegy, én megyek fürödni - felállok majd indulok a fürdőbe de ő is bejön utánam..
- Van egy jobb ötletem.. Együtt is fürödhetnénk akár.. - néz rám kihívóan.
- Álmodozz csak.. - mondom rosszallóan csóválva a fejem és leülök a kád szélére.
- Nem álmodozok, tulajdonképpen ha minden áron akarnám meg kéne engedned...- magabiztosan elém lép, mintha le akarna kapni, de elhajol mellettem és a csapot nyissa meg..
- Most már ki is mehetnél..?Nem gondolod? - kérdem majd felállva hátat fordítok neki és levetem a ruháim csak a fehérneműt hagyom magamon majd hátra pillantok hogy már ki e ment.
- Várj mielőtt tovább vetkőzöl, kényelembe helyezem magam.. - kacsint rám elvigyorodva..
- Haha.. De vicces vagy - forgatom szemeim de nem vetkőzöm tovább hanem úgy ülök bele a kádba és nyakig elmerülök a vízben..
- Csak azért nem veszel komolyan mert tudod hogy az úriember oldalam úgy is kitanácsol engem innen.. - indul el ki majd be csukja maga után az ajtót.. Nézek utána majd teljesen levetkőzöm majd megfürdök.. Jól esik a fürdő.. Mikor végzek kiszállok a kádból,megszárítkozok majd mikor felöltözöm megyek a szobámba és leülök az ágyra.
- Van rajtad ruha Liza? - kérdi Chris egy kopogás után.
-Igen.. Bejöhetsz - benyit a szobámba, majd szó nélkül az éjjeli szekrényhez sétál. Letesz rá egy telefont, minden kiegészítővel majd hátrál, hogy én is lássam. Figyelem a készüléket.
- Az enyém.? - kérdőn pillantok rá mire egy bólintással válaszol..
- Remélem nem baj.. Gondolkodtam... Mi az ami napi használatos, és neked még nincs.. El akarom feledtetni, hogy mit kellett átélned... Vagy hogyan próbáltál az életben maradásért küzdeni. Azt akarom, hogy már csak hátradőlj és élvezd...
- Oh.. Köszi.. Ez igazán kedves tőled.. - mosolyodom el hálásan majd csak úgy felállva megölelem..
- Még sose volt telefonom.. Elvégre  koromtól árvaházban éltem. - sóhajtok fel, ő pedig megsimogatva a fejem és puszit ad homlokomra.
- Nem értem, hogy lehettél árvaházba.. Én egy ilyen csodás lányt örökbe fogadtam volna rég.. - értetlenkedik mire felkuncogok.
- Akkor ezzel egyedül vagy..Te el tudsz viselni de mások annyira már nem.. Mindig van olyan hogy az örökbefogadókkal el kell tölteni 1 órát beszélgetéssel és hát senki se akart elvinni..
- Én majd a másik fajta módon iratlak a nevemre..-  mosolyogva a  nyakamra majd az arcomra és végül a szám sarkára ad csókot amitől zavarba jövök. Megköszörülve torkát ellép tőlem..
- Nos én...nem is zavarok - indulna a szobájába de nem engedem..
- Nem zavarsz.. Amúgy meg  megmutatod hogy kell használni? - nérdem a telefonra mutatva. Vissza jön majd leül mellém és mindent elmutogat majd vissza adja nekem.. Én bele megyek a kamerába és lefotózom őt.
- Mit csinálsz? - kérdi mire mosolyogva felé mutatom a képet.
- Kell egy kép rólam emlékbe? - mosolyodik el bár mint ha egy kis szomorúság is átfutna az arcán..
- Hát meg kell örökíteni.. - miután rá jöttem  hogy kell selfiet csinálni oda bújok hozzá és csinálok egy közös képet, mikor ő is bele néz a kanerába hirtelen maga felé fordítva fejem puszit ad számra amit a telefon megörökít. Elégedetten nézegeti a képet ajd feláll és menni készül.
- Hova mész? Nem maradsz itt még egy kicsit?
- Maradnék, de nem biztos, hogy maradéktalanul vissza tudnám fogni magam. - túr bele hajába.
- Hm.. Miért kell vissza fognod magad?
- Mert mindenhol legszivesebben végig csókolnálak... és valószínű mesztelen lennél seperc alatt.. - néz rám vágyakozva megsimítva arcom.
- Kis perverz. - kuncogok fel.
- Nincs ebbe semmi perverz... Kívánlak a világ legtermészetesebb módján... Magamnak akarlak ma. - jelenti ki és az ölébe húz..
- Mit akarsz csinálni?
- Szerintem érthetően fogalmaztam... Akarlak...benned akarok lenni - belecsókol a nyakamba, majd a csók helyén egy harapást is hagy közben kezét végig futtatja testemen.. Élvezem minden érintését..
Ma este teljesen az övé lettem.
Csodálatos volt bár az elején nagyon féltem a dologtól de nagyon élveztem amit tettünk.. Meztelenül egymást ölelve aludtunk el, boldogan bújtam egész éjjel karjaiba..

Maffiába csöppenveWhere stories live. Discover now