"Hey....apesal you semua gaduh nie.."ucap syiqin gedik...
"Ouh...aku tengah masak nie..kau nampak tak aku tengah wat ape nie..!"tanya adel kasar sambil meletakkan skatbortnya di lantai ...dia terus meletakkan kaki kanan di atas skatbort..manakala kaki kiri masih berada di atas lantai...
"U nie...tak padan dengan budak baru...you tau tak yg i nie siapa???...i pkp okay..."syiqin bercakap sambil jarinya ligat memintal hujung rambutnya yg hanya paras bahu...
"Jap ii....everyone....korang dengar tak...."jerit ara kuat....
"Dengar apa??"tanya salah seorang budak di dalam kelas...
"Korang ada dengar tak yg kitorang tiga nie cakap soalan 'kau siapa??'...respon please..."ucap adis kuat...
"Wei...jujur kitorang cakap..yg korang tak tanya sapa diorang...and dia yg bagik soalan..dia pulak yg jawab..."ketawa budak lelaki tersebut dengan nada kuat...
Kelas yg lain tengah sunyi menjadi riuh rendah dan penuh dengan gelak ketawa....
"Okay...miss syiqin...kau dengar tak apa dorang cakap...??"ucap ara dengan muka cuak...
"U......."kata ii syiqin terpotong apabila mereka semua tertumpu sepenuhnya dengan pengumuman...'DENGAN SENANG HATI...SAYA INGIN ADEL, ARA, DAN ADIS KE BILIK PENGETUA SEKARANG...FASTER....TAK DE ULANGAN...HARAP MAKLUM..'
Adel, ara dan adis mengangguk perlahan lalu meluntur laju menggunakan skatbort masing ii...
Bilik pengetua...
Mereka bertiga terus menerobos masuk ke dalam bilik pengetua...langsung tiada ketukan...
"Hurm....pengetua...ada apa panggil kami datang sini..."tanya ara dengan nada malas tahap babun beruk...
"Hurm saya nak cakap yg hari rabu BB akan kembali..."ucap pengetua dengan nada sedikit serious..tapi di mukanya masih dengan senyuman buat tak endahnya...
"BB?? what is that???"tanya adel...
Skip....
Mereka bertiga terus menuju ke cafe yg tidak jauh dari kantin ....
Tiba ii datang tiga org lelaki dengan muka selamber giler duduk di tepi kakak mereka..."Wei...beruk..asal lambat sangat..."ujar adel malas...malas sangat do..
"Eh...sorry la...tadi ada tiga ekor cipanji datang ganggu kitorang..."jujur saja riak mukanya sambil memandang tepat ke arah muka adel yg cantik..."Cipanji?? what is that...??"tanya adel blur...dah datang dah penyakit blur nya...
"Eh...macam mana nak sebut natang tu eh...??"tanya aidil sambil memandang muka ara...
"Apa kau nie pandang ii aku..ada jugak aku...buat sambal biji mata kau.nanti..."ugut ara sambil menyuakan garfu ke arah mata aidil..
"Sorry kak..."ucap aidil sedikit gagap..
"Nie...kak...aidil tanya pasal cipanju...eh bukan...capanka...eh...apa eh..."tanya as sambil mengaru kepalanya yg tidak gatal...
"Jap...apa benda yg kau cakap nie as.."ujar adis lalu mengetuk kepala as..
"Kau cakap apa as...capanka??? cipanju??? what is that??"tanya adis hairan...
"Eh...salah la..aidil cakap tadi cipanji la.."cakap az setelah lama memikir lalu mengetuk kepala as..
"Hehe.."sengih as like kerang hodoh..
"Siot ko aidil...mana ada cipanji...ciepanzi ada la aku dengar..."ujar ara hairan...
"Hah! betul tu...ciepanji...eh...salah..ciepanzi..."ucap aidil....
"Oww...macam tu..."ucap adel setelah faham...
"Akak...pengetua panggil akak sebab apa tadi???"tanya az kepada adel ara dan adis...
"Hurm...cam nie......"adis mula menceritakan....Flashback.....
"BB?? what is that???"tanya adel...
"Okay BB tu maksudnya BadBoy...diorang ada tiga org...perangai macam suka gurau...but...diorang tu atlet sukan....and diorang budak paling cemerlang....muka diorang hensem...putih melepak...hah macam korang tiga..tapi korang tiga lebih putih...diorang tu triplez...macam korang jugak...."jawab pengetua panjang lebar....but kurang padat...
"Hurm...so?? tu hal diorang la..."jawab ara dengan muka nak cepat blah nya..
"Diorang nie tegas tegas la jugak...tapi perangai kurang matang..."jawab pengetua kurang padat...
"So?? apa masaalahnya dengan kami??"tanya adis dah mula rimas...dah nak mula perangai malas ...
"Aku just tak nak korang terkejut ja dengan kelainan diorang...okay blah.."ucap pengetua dengan muka toya...
"Hish...dia panggil...lepas tu sesedap ikan masin ja dia nak kita blah.."gumam ara perlahan...
"Woi....ara...aku dengar tuuuuu..."ucap pengetua...Mereka terus keluar dari bilik pengetua...sempat lagi adel ara dan adis menjeling mereka...
End flashback...
"Oww...macam tu..."ucap aidil perlahan....
"Eh kejap BadBoyZ dah nak balik lusa....seriously...habis la..."gumam az perlahan...tapi sempat di dengari oleh adis...
"What do you means brothers..."tanya adis dengan muka minta kepastian...
"Tak....kitorang tiga suka kat adik BB......tapi BB tak nak kitorang dekat kat adik dorang...kalau kitorang dekat..diorang akan ugut nak bunuh kitorang......"jawab az perlahan...
"What!!! berani dia ugut nak bunuh adik ii kita..."jerit adis kasar...tapi suaranya sempat di kontrol...
"Hurm...dia nak mulakan game nie..tak pa akak ii akan join korang..."ucap ara dengan sedikit seram...
"Game??? what do you means??" tanya as hairan...
"Nie plan kitorang...bla....bla...bla...bla...bla...bla..."ujar adel tersenyum sinis...
"Okay bro...sekarang satu sekolah belum tahu kan yg kita di adik beradik..??"tanya az sedikit perlahan..takut sangat org dengar...
"Yup....kita ikut rancangan..."ucap adel lalu berdiri dari tempat duduknya...
Mereka hanya mengangguk....setelah itu mereka menuju ke kelas masing ii...tapi bak kata aidil...ada tiga ekor cipanji...eh...salah..ciepanzi menghalang jalan..
"Wey!! berani korang makan sesama boyfie kitorang...!!"jerit salah seorang budak perempuan...
"Boyfie??? what do you means...aku bukan boyfie kau la...sedap lagi aku jadi boyfie gadis nie..."aidil terus meletakkan lengannya di atas bahu adel....
"Heh...ada hati nak main rampas ii...dasar noob!!"ucap adel kasar lalu memeluk pinggang aidil...
Apa salahnya do...adik beradik ja...
"Kau...berani kau peluk pinggang boyfie aku!!"jerit perempuan tersebut macam histeria...
"Eh...wei...pompuan...berani kau berjalan sesama boyfie aku..."jeling seorang gadis ke arah ara...
"Sesedap mee sedapp ja kau jeling girl aku..."ucap as dengan sedikit tenang lalu memeluk bahu ara...
"Hah!!! berani kau rampas boyfie aku!!!"jerit perempuan tersebut...
Tersekat mic kot tekak dia nie...
"Eleh..ada hati nak cakap boyfie aku sebagai boyfie kau...tak sedar diri kau nie...sengaja betul kau nak rampas boyfie aku..."ujar ara tenang sambil memeluk pinggang as..
"AAAAAAAA!!!!!"jerit dah macam org histeria...
"Sayang..apesal you jalan sebelah minah badut nie...dah la pakai mask..entah ii separuh muka dia hodoh" jerit perempuan ketiga dengan muka tak leh blah...
"Ada hati kau cakap girl aku hodoh...and ada hati jugak kau cakap aku sayang...noob bebetul la kau nie...kuat oerasan do.."ketawa az dengan sedikit kuat....tangannya memaut kemas bahu adis...
"Awk tipu ja kan.."jerit perempuan tersebut sedikit kuat...
"Heh...ada hati cakap boyfie aku penipu...tak sedar diri....aku dan dia dah official bulan lepas la...dasar noob"ujar adis selambar badak memeluk pinggang az...
"Whatttttttttttttttttt"jerit perempuan tersebut....Mereka berenam terus tersenyum sinis lalu berjalan masuk ke dalam lif...selepas pintu lif tertutup...adel ara dan adis segera melepaskan pelukan lengan mereka di pinggang adik mereka....manakala tangan aidil as dan az masih setia di bahu kakak mereka....
"Bye bro..."ujar aidil as dan az serentak.....
Bersambung.....
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...