ting...tong...30

1.6K 64 2
                                    

Ar terus berjalan menuju ke arah dua org gadis yg tengah duduk di atas kerusi....tempat mereka tersebut sangatlah tersorok dari pandangan ramai....

"Eh...ar...is...kau dua ada kat sini jugak??"tanya ad dengan lembut...tapi muka nak tahan tangis...
"Ye...hiks...hiks...aisy...cu...cu...rang...dengan...ak..aku.."ucap ar teresak esak...
"Hurm...aku pun sama...hiks...tapi aku tak tau macam mana si sundal tu boleh masuk dalam bilik kami...kami punya bilik kunci...aku rasa...ada org nak pecah kan rumah...tangga kita.."ucap ad...tahan tangis tuu...
"Aku perasan...tapi..hati aku betul ii hancur..kau tau tak.."ucap ar perlahan....
"Sokay...kita carik sapa dalang semua nie.."ucap ad dan mula tersenyum sinis....
"Hurm...is..kau kenapa pulak..?"tanya ad lembut kepada is...tapi mukannya datar..
"Aku...aku gaduh dengan suami aku...dia langsung tak memahami aku...walaupun aku dan dia kenal dari kecik...tapi...satu sifat aku di tak tau.."ucap is dengan sayu...
"Hurm...tak pa...kau ada bawak barang sebelum kau keluar dari bilik tadi??"tanya ad kepada ar dan is...
Mereka berdua mengangguk perlahan..ad terus menukar baju kepada baju warna putih...jeans putih dan kasut putih...is juga menukar bajunya sama dengan baju ad ...jeans turut sama..begitu juga dengan kasut...ar juga macam tu...dah macam kembar..nak buat macam mana ...dah diorang kembar kan.....
Mereka bertiga terus memandu laju kereta lykan masing ii dan menuju ke Kuala Lumpur...

Mereka terus berhenti di istana dan pack baju masing ii ke dalam bagasi..

Semua mereka bawa...tiga gadis tersebut bawak...antara yg paling penting
-headphones 2×
-iphone warna hitam 3×
-laptop
-powerbank 5×
-pasport

Mereka terus menuju ke kereta bugati warna putih masing ii...mereka memandu ke arah airport....

Skip...

Mereka bertiga berada di dubai......

"Hurm...kita gi kat rumah lu...sebelum tu kita sewa kereta lu.."ucap ad dengan suara yg lembut..tapi mukanya datar giler guys...
"Tak payah la...alang ii kita beli terus kereta.."ucap ar...malas nak main sewa ii do...
"Wei...bongok ka otak korang...kita dah terlalu banyak kereta la...dah 15 garaj kereta penuh do.....kita telefonla sapa ii ahli keluarga kita..."cadang is...budaj bijak tuu...like singke pulak dorang ..padehal dan taken...
"Betul jugak cakap kau...asal aku bongok sangat.."ucap ar lalu menepuk perlahan dahi nya...
"Is...kau tolong call kak Qira.."ucap ad setelah lama berdiam..
"Okay.."ucap is lalu memeulakan perbualan...
"Kak Qira on the way"ucap is selesai menelefon...

Tiba ii datang sebuah kereta velpire warna hitam.. (aku tak pandai ejok)

Tiga gadis tersebut terus masuk ke dalam kereta yg berhenti di hadapan mereka...bagasi mereka pulak dah di bawa oleh body guard mereka...

"Eh...tukar colour rambut eh?"tanya qira sambil memandang ke arah tiga gadis di hadapannya...
"Nope...ni asli...kau tau tak kitorang hidup dalam sejuk selama 5 tahun...huhu sadis.."ucap ar dengan nada sadis buatan...
"Ye la...ye la..tok ma dan tok pa rindu korang tiga.."ucap qira sambil melajukan lagi pemanduan mereka..
Tiga gadis yersebut hanya mengangguk...

Skip....

Tiga gadis tersebut terus berjalan laju masuk ke dalam sebuah rumah agam yg sangat besar....bagasi mereka bodyguard tolong hantarkan naik bilik......

"Tok ma!!! tok pa!!"tiga gadis tersebut terus menjerit sedikit kuat dan terus memeluk tubuh tua milik dua pasangan tersebut...selepas itu..mereka terus melepaskan dan duduk di hadapan tok ma dan tok pa mereka......

"Ad, ar, is...kenapa baru balik hari nie??"tanya tok ma nya perlahan...
"Sorry tok ma...tok pa...kami dah kawin semalam....kami lari dari suami kami...sebab nenda nak musnahkan rumah tangga kami.."ucap ad perlahan...
"Hurm...jadi..kenapa kamu tinggalkan suami kamu...kan kamu cakap nenda kamu hendak memusnahkan rumah tangga kamu.."ucap tok pa nya dengan nada blur...
"Kami just nak bercuti ja kat sini....kami nak hilang kan stress..."ucap ar perlahan...
"Kalau macam tu...kami tiga naik bilik la...mesti penat duduk dalam kt@kapal terbang..."ucap tok ma nya.
Tiga gadis tersebut hanya mengangguk dan terus menuju ke tingkat atas untuk merehatkan diri...mana tak penatnya...

Ad dah berdengkur kat dalam bilik...pintu dia dah kunci....semua kunci pendua dalam rumah tersebut dia ada...huhu...dia simpan dooo...
Ar dan lena di buai mimpi yg tak seberapa indah....biliknya juga di kunci...
Is pulak...huhu...sadis...tengah mimpi benda yg menyedihkan....huhu...tak tau la apa yg dia mimpikan...dia turut mengunci pintunya...
Bilik ad, ar dan is saja yg tidak ada kunci pendua....tapi semua bilik dalam rumah agam tu ada kunci bilik pendua...macam yg aku cakap tadi...kecuali tiga gadis tuuuuu....

Skip....

Malam...

Tiga gadis tersebut terus keluar dari bilik masing ii dan menuju ke arah tok ma dan tok pa merela di ruang tamu...merela sudah bersiap....maksudnya..ad guna blouse pendek paras bawah lutut lengan panjang warna coklat cair dan kasut tinggi warna coklat cair......ar pula menggunakan blouse pendek paras bawah lutut lengan panjang warna biru pekat dan kasut tinggi warna hitam...is menggunakan blouse pendek paras bawah lutut lengan panjang warna hijau pekat dan kasut tinggi warna hitam...

"Tok ma...tok pa...kami nak keluar jap...lama kami tak jelajah dubai nie.."ucap ad sambil tersenyum manis jap pada tok ma dan tok pa....
"Boleh sayang..."ucap tok ma dan tok pa mereka....

Selepas menyalami tok ma dan tok pa..mereka terus menuju ke garaj kereta masing ii...ad guna bugati warna putih....ar guna bugati warna biru tua dan is guna bugati warna hijau pekat...

Tiga buah kereta tersebut terus memecut laju menuju ke arah bandar...

Skip perjalanan....

Mereka terus berhenti di sebuah mall yg termewah....

Mereka terus masuk ke dalam mall tersebut..

"Ha...lama kita tak jejak kaki kat mall nie.."ucap ar sambil berjalan sebaris dengan kakak nya...
"Hurm...rasa rindu pulak ...."ucap ar sambil tersenyum nipis....
"Ha...kau rindu nak beli barang mahal kat sini...kau dua pikir aku tak tau.."ucap ad dengan selamber...
Ar dan is hanya tersengih....betul la tuu...

Tiga org gadis tersebut terus berjalan menuju ke arah sebuah kedai yg sangat mewah...kedai aksesori ja tuu..

Mereka membeli
-jam tangan
-gelang tangan
-gelang kaki
-cincin
-subang.. (yg org letak kat telinga tu..aku tak pasti sangat nama natang tu)

Selepas selesai membayar...mereka terus menuju kedai yg menjual peralatan makeup...diorang just beli pelembab bibir ja....

Selesai saja...mereka terus menuju ke arah kedai mcd....huhu...makan la jawab nya...

Bersambung.....

Mafia's GengsterWhere stories live. Discover now