ting....tong...22

1.9K 88 0
                                    

Mereka terus balik ....maksudnya dorang ponteng do...
Mereka terus memandu laju ke istana......

Skip...

Setelah sampai di ruang tamu yg besar di istana...mereka melihat nenda mereka....mereka terus berlari dan memeluk nenda mereka...

"Nenda!!"ujar mereka tiga serentak lalu memeluk nenda mereka...
Setelah itu mereka terus duduk di hadapan nenda mereka..
"Nenda....kat sekolah tadi...ada benda pelik la...kami pon tak paham..."ujar ad dengan muka blurnya...
"Ye la nenda...semua pelajar kat situ pelik doo.."ucap ar pula sambil memegang dagunya...
"Angah...sedar sikit...angah tak de janggut tau.."usik is dengan muka tak leh blah nya...
"Hehehe..."ar hanya tersengih like kerang masin...
"Hurm....budak kat sekolah tu pandang cucu nenda lain macam...err..like what??"soal nenda mereka sambil memandang tepat ke arah wajah cucu triplez nya...
"Er...like...dorang berebut dengan kitorang...macam diorang jatuh cinta la....semua orang cam tuu.."terang is sambil memandang wajah nenda mereka....
"Err...tu...salah satu kemampuan korang...memikat hati..tak kira lelaki or perempuan....."terang nenda mereka secara terperinci....
"Err...nenda...adik lelaki kembar kami pun akan terpikat ka??"tanya ar dengan dahi yg berkerut....dah macam nenek pulak....
"Err...pasal tu...mungkin dirang akan terpikat ...."jawab nenda mereka dengan nada sedikit risau...
"Ouh...okay...ada tak org yg tak akan terpikat dengan kami??"tanya ad setelah lama berdiam diri...
"Err...pasal tu..mungkin ada....kalau ada....dorang adalah jodoh korang..."jawab nenda mereka...soalah yg bagus...
Mereka bertiga hanya mengangguk tanda faham...

"盆"(pening) ujar ad dengan perlahan sambil mengeluh...
"Er...satu lagi...sapa yg paling famous??"tanya nenda mereka...
"Along!"ujar ar dan is serentak...
"Er...tak ...kami sama ii famous la.."ujar ad dengan susah hati...
"Hurm...along....nenda tahu along tak pandai menipu....nenda cuma nak cakap...along kena hati ii...angah dah alang pun mesti hati ii.."ujar nenda mereka sambil memberi arahan...
Sekali lagi mereka mengangguk perlahan tanda faham...
Setelah itu...mereka terus meminta untuk masuk ke bilik masing ii...mereka terus mengunci pintu bilik...

Ad pov....

Setelah mengunci pintu dan menukar pasword...aku terus membuka satu pintu rasia di sebalik sebuah buku kamus yg tebal yg hanya di katahui oleh diriku sahaja...aku mengscan tapak tangan ku...anak mata dan aku mengakses pasword...setelah pintu tersebut terbuka...aku terus masuk dan menutup pintu tersebut seperti sedia kala....

Di dalam bilik rasia...

"Welcome back princess adella..."ujar satu sistem...
"Thank you..."jawab ad lalu duduk di satu kerusi yg disediakan oleh sistem tersebut.....
"Princess adella...what i can help you??"tanya sistem tersebut...
"Hurm....nothing...i just to meet you.."ujar ku sambil tersenyum...
"Ouh my gosh..prinsess adella...your smile is sweet.."ujar computer tersebut gembira..
"Okay ii...hurm...can you hack phone this girls?? her name is princess Riana, princess diana and princess dania....can you??"tanya ku dengan wajah serious....
"Hurm...i can test it princess adella..."jawab sistem tersebut...

20 minit...

"Hurm...princess adella...i found it...you can check it ..."ujar sistem tersebut kembali setelah 20 minit berlalu...
Aku hanya mengangguk lalu melihat telefon rian...

'Wow...gila do...banyak tul gambar ar kat sini...'gumam ad di dalam hati...
'Lesbian ka dia nie...kat dalam gallery penuh gambar ar...'gumamnya lagi didalam hati...
Kemudian...dia mengecek phone dian......
'Huish..biak betui....sampai kat wallpaper phone pun gambar is..kat gallery penuh dengan gamber is...'ucap ku dalam hati...
And the last...dia mengecek phone nia....
"What the fuck..!"carut ku perlahan..
'Gila dah dia nie..sampai gallery dah penuh...siap simpan lukisan muka aku pulak..'gumam ku di dalam hati...panas do...
"Okay done..."ucap ad dengan tegang lalu keluar dari bilik rasianya..sistem tersebut hanya mengangguk perlahan.....
Setelah keluar dari bilik rahsia ...aku terus masuk ke dalam bilik mandi untuk membersihkan diri....aku berendam di dalam  badtup untuk menghilangkan stress...
Aww...best do..

Mafia's GengsterWhere stories live. Discover now