ting..tong...16...

2.1K 98 5
                                    

Pagi mula menjelang...

KOKKOKKOKKKK!!

Bunyi kokokan ayam hutan mula kedengaran...

Semua pelajar mula bangun dan terpisat pisat...

"Uwahhh..."adel mula mengeliat panjang....
"Uwah..ngantoknya.."ujar adis ..matanya masih terkatup...
"Hurm.."ara masih lagi mamai..tapi dia dah dalam posisi duduk...

Mereka bertiga terus melihat ular yg sudah bangun dari tidurnya juga...

"Čõbţą"ujar mereka tiga perlahan....serentak doo...
Tiga ekok ular tersebut terus berlalu masuk di dalam semak semula...
Semua pelajar muja bangun dari tidur yg tidak berapa nyenyak...

"Ouww..tangan I gatal la..pa lanyamuk nie..sesedap dia ja nak hisap darah i..dah la banyak..."rungut syay sedikit kuat sambil menggaru garu kulitnya...
"I pon sama...gatal nya.."rungut syiqin dengan suara gedik...
"Gatal nyer..."ujar syi perlahan...

Banyak perempuan ygg merungut...

'Jika kau rasa tak di hargaii .....'

Adel terus mengangkat telefonnya...

"Hello??"
"........"
"Ya saya..."
"......."
"What!!! Okay...nanti saya datang..."

Adel terus berdiri dan berjalan menuju ke arah cerun yg tinggi...kat bawah cerun tu ada laut....ara dan adis hanya mengikut langkah adel...

Mereka bertiga terus melangkah dan terjun ke dalam cerun tersebut...
Pelajar dan abg fasi tidak tahu berbuat apa ii...mereka tercengang melihat apa yg terjadi....
Kak aza terus menelefon polis...dan memberitahunya tentang kejadian tersebut...
Niel segera melihat ke arah cerun tersebut....tinggi...daratan tak nampak and daratan tak nampak sebab kabus pagi...

"Inalillah..."ucap mereka semua...

Di tempat lain...

Setelah mereka melompat dari cerun yg tinggi...mereka terus masuk ke dalam laut...dan muka adel, ara dan adis mempunyai kesan luka...
Adel di pipinya...ara di dahinya dan adis di dahinya juga...

Mereka terus berenang ke tebing....

"Ad....pipi...kau...ada luka..."ujar ara simpati...
"Apa kurangnya kau dan adis kat dahi tuu..."ucap adel perlahan...dia menahan perit lukanya di pipi...adel terus menekan butang untuk menghidupkan kereta lykan nya secara automatik....begitu juga ara dan adis....

"Vroommm"

Kedengaran bunyi enjin kereta menuju ke arah mereka...mereka segera masuk ke dalam kereta masing ii...

Mereka terus memandu laju menuju ke arah hospital bagi yg berpangkat di raja....
Mereka bertiga terus berlari masuk ke dalam hospital tersebut...mereka terus menuju ke arah bilik pembedahan setelah diberitahu oleh nurse yg ibu bapa mereka melakukan operasion...
Mereka terus duduk di kerusi di hadapan bilik pembedahan tersebut...

"Mama....papa..."ujar mereka bertiga serentak...air mata mengalir perlahan lahan....

1 jam kemudian....

"Siapakah ahli keluarga Raja Razmi Alexandre Lyxvn??"tanya seorang doktor yg baru keluar dari bilik pembedahan.....
"Kami anak dia"ujar adel perlahan lalu berdiri diikuti oleh ara dan adis...
"Raja dan pemaisuri...."kata ii doktor tersebut berhenti dan..menggeleng kepala perlahan..
"WHAT!!"jerit mereka bertiga lalu air mata mereka terus turun dengan deras....
"Dok...apakah punca ayah dan ibu kami meninggal??"tanya adel perlahan...
"Punca pemaisuri mati adalah...akibat dua peluru tembus di dada kirinya...begitu juga raja...."ujar doktor tersebut perlahan...
Kami bertiga hanya mengangguk dan terus membawa jenazah ibu dah bapa kami pulang ke istana...

1 bulan kemudian....

Dah satu bulan ibu bapa mereka pergi menemui penciptanya...
Mereka bertiga bertukar menjadi lebih dingin...aidil, as dan az sudah mereka pindahkan ke australia....adik ii lelaki mereka juga menjadi semakin dingin...kurang tertarik dengan kebanyakan orang....mereka dingin sahaja...adel, ara dan adis belum bersekolah...mereka telah dimasukkan ke sekolah untuk anak yg berpangkat seperti tengku dan putera serta puteri...
Anak mata mereka bukan lagi berwarna grey...tapi anak mata mereka merubah kepada warna biru laut....
Sekarang mereka tinggal di istana bersama nenda mereka...

"Cucuanda kembar nenek...mari sarapan..."ucap neneknya lembut...

Mereka bertiga mengangguk sambil menghadiahkan senyuman yg manis untuk nenekanda mereka....
Mereka terus duduk di meja makan ...

Hanya kedengaran sudu dan garfu...muka mereka bertiga sudah berubah ke muka yg asal....selama ini...mereka bertiga memakai topeng manusia yg berwajahkan baik hati dah sederhana cantik..,

Selesai bersarapan bersama nenda ..mereka bertiga terus menyalami nenda mereka....
Mereka terus menuju ke garaj masing ii....adel menggunakan kereta jaguar yg berwarna hitam...
Ara pula menggunakan kereta ferari warna hitam dan adel menggunakan kereta bmw warna hitam....

Mereka bertiga terus memecut laju dan menuju terus ke sekolah....

Mereka terus meletakan kereta mereka di jalan belakang sekolah tersebut..sekolah tersebut kepunyaan mereka bertiga...mereka terusberjalan masuk menggunakan pintu belakang...
Setelah itu mereka terus menuju ke pejabat untuk mendaftar..

"TOKK!!"

"Masuk...!"kedengaran suara dari dalam...
Adel terus masuk kedalam pejabat tersebut diikuti oleh ara dan adis...

"Oh..selamat pagi sepupu..."ucap pengetua tersebut sambil tersenyum manis ke arah tiga org gadis tersebut..

Mereka bertiga hanya mengangguk perlahan....muka mereka hanya menayangkan wajah dingin...

"Okay..kelas korang...5cristalgolx..."ujar pengetua turut menjadi serius...

Mereka hanya mengangguk....setelah itu..mereka keluar dan menuju ke kelas mereka.....

Skip....

'Tokkk'

"Masuk.."ujar cikgu dari dalam...
"Budak baru ye...saya cikgu syaza...sila kenalkan diri kamu..."sambung cikgu tersebut....
"Aku Puteri Adella Alezandre Esmeld Lyxvn...panggil ad..."ujar ad pendek...
"Aku Puteri Arabella Alexandre Esmerd Lyxvn...panggil aku ar...."ujar ar pendek dengan muka yg malas...dan dingin....
"Aku Puteri Arisya Elenxandre Esmetd Lyxvn....panggil aku is....."ujar adis@is...dia hanya menunjukkan muka dingin...
"Okay....kamu boleh duduk di tempat yg paling belakang...."ucap cikgu syaza perlahan...

Mereka terus berjalan ke tempat duduk yg paling belakang...mereka terus duduk di tempat duduk masing ii....mereka tidak di benarkan memakai mask di sekolah tersebut.....

'Cantik do budak baru tuu...'
'Macam bidadari'

Pelbagai yg di gumam oleh pelajar di kelas tersebut....

"Okay...hari nie semua cikgu tak masuk ke dalam kelas kamu...sebab mereka ada khursus and meeting..maaf ya..."ucap cikgu syaza lalu keluar dari kelas...

Ad sudah meletakkan kepalanya di atas meja serta berlapik lengan nya ...rambutnya yg panjang menutupi mukanya..ar pula membaca novel sambil memakan lolipop perisa srawberry...is pula mengunyah cew gum perisa lemon sambil tangan bermain iphone miliknya...muka masing ii menayangkan muka dingin kecuali ad sebab mukanya dilitupi oleh rambut nya yg panjang....mereka bertiga juga sudah menukar no hp dan hp mereka...
Kumpulan mafia BR, BS, BD, dan BT juga sudah mula menghilang sejak bulan lepas...kumpulan mereka sudah tidak aktif lagi...semua org fikir ketua kumpulan mafia tersebut sudah matey.....kumpulan mafia yg lain mula berleluasa....
Tapi kumpulan mereka hanya senyap......

Beraambunggggg.....

Mafia's GengsterWhere stories live. Discover now