ting...tong..32

1.6K 57 0
                                    

1 tahun kemudian...

Petang yg mendamaikan...tiga gadis keluar dari kapal terbang dan menolak troli yg berisi bagasi masing ii...

"Kau dah suruh budak kau siasat pasal yg aku bagitau tu ar..?"tanya ad sambil menjongket kan keningnya yg cantik...huih...cair...dah la muka cantik....banya para jejaka yg tergagam melihat muka cantik milik tiga gadis tersebut...bukan gadis...dah jadi milik org tuu...

"Dah...malam lusa anak buah aku send dekat aku.."ucap ar sambil menunjukkan muka selamber...

Ad hanya mengangguk pelan...

"End...is...kau call raq tuu..jemput kita kat sini.."ucap ar sekali lagi...apabila perasan yg mereka tidak sempat call pemandu...

Is hanya mengangguk pelan..dia terus menekan no phone milik raq...

tut...tut...

'Hello...sapa nie..?'-raq

'Nie aku..is...aku nak kau gi jemput aku dan kakak ii aku kat air port nie..now...lambat aku tembak kau..'-is

'Okay...err...saya bawak awak bertiga kat rumah kami la..'-raq

'Dungu la kau nie...dah kami nie isteri korang...memang la duk sebumbung dengan korang...'-is (tahan sabar)

'Okay...'-raq

Is terus mematikan talian...malas nak cakap lebih dengan suami dengu tahap babun....tak pon beruk...

"Dah call?"tanya ad dengan lembut...

Is hanya mengangguk perlahan...

"Wei...aku cadangkan kita gi club malam nie..nak tak..?"tanya ar dengan nada sedikit gembira...malas nak terperuk kat dalam rumah..
"Aku on ja..."ucap is dengan gembira..lama tak gi club...
"Onn.."ucap ad sepatah...tapi sepatah ja mampu menggembirakan si ar dan is....

Sebuah kereta Honda City muncul di deoan mereka..

Raq keluar dari kereta sambil membetulkan kaca matanya yg bulat..cool beb..

Semua girls di airport tersebut terjerit jerit...selesai raq meletakkan bagasi tiga gadis tersebut didalam boot kereta..dia terus memandu menuju ke arah rumah agam 4 tingkat...is...ar..dah ad terus keluar dari kereta dan mengeluarkan bagasi masing ii....

Mereka terus masuk ke dalam rumah tersebut...kelihatan dua jejaka yg tengah seronok bermain telefon dan tiga org gadis yg sedang duduk di atas sofa three seat....cantik....

Raq terus join alex dan aisy...macam tak de ad...ar...dan is lak kat situ...ad menjonketkan keningnya..'kita naik atas la..'
Ar dan is hanya mengangguk perlahan.....

Mereka bertiga terus masuk ke dalam bilik tetamu yg besar dan luas...kongsi bilik la maksudnya...selesai mengemas...mereka bertiga terus membersihkan diri...sorang ii la...mula dari ad...second ar and the last...is...

Tiga ii mereka terus naik ke atas katil...masih tak guna baju...diorang tiga just guna baju satin paras lutut ja...main phone lu....masih awal do..masih jam 5 petang...

"Huah...ngantuk lak.."ucap ar pelan...
"Aku pun sama.."ucap is..
"Tadi nak sangat gi club..tapi ngantuk.."ucap ad sambil mengeleng kepala...
"Haha..kita gi la...masih awal do..jam 8 malam baru kita tolak.."ucap ar lalu membaringkan diri..is juga begitu...tak lupa juga ad....

Mafia's GengsterWhere stories live. Discover now