ting....tong...5...

4.3K 164 10
                                    

Adel pov..

KRINGGGG!!!

'Huh..bongok punya jam...'gumamku perlahan...
Aku terus bengun dari baringan ku...aku duduk seketika sambil menatap jam yg mempunyai bentuk doraemon yg telah berkecai akibat hempasan padu dari aku...
Aku terus melirik ke arah jam..
'hurm...baru 6:45 a.m...eh jap..6:45a.m!!!!! serious ly...'gumam ku dalam hati..aku terus mencapai tuala mandi dan terus mandi dengan cepat...setelah itu...aku terus menyarungkan baju lengan pendek warna hitam yg mempunyai perkataan 'I KILL YOU' selepas itu aku terus menggunakan seluar jeans hitam ketat....aku terus menyikat rambut panjangku yg hampir melepasi punggung dengan lembut...akhir sekali...aku terus menyarungkan hoodie yg berwarna campuran...ungu pekat...biru pekat...putih...dan hitam...
Tak lupa juga aku memakai jam tangan yg mempunyai ukiran roses yg berwarna merah pekat....dan aku menggunakan rantai leher dan gelang tangan yg bercorak roses...

Setelah selesai..aku terus keluar dari bilik dan menuju terus ke dapur...

"Hah!! lambat kamu bangun.."perli ibu ku pedas...
"Sorry ma...papa mana???"tanya ku hairan..
"Papa kamu tadi dah oergi kerja..."ucap ibu ku perlahan...
Aku terus menghirup air susu duchlady.....setelah selesai aku terus menyalami ibu ku...budak lima ekor tu dah lama gi sekolah...sampai hati dorang tinggalkan aku...aku terus menyarungkan kasut tinggi warna hitam dan mempunyai tumit yg tebal...senang la kalau aku nak berlari...kalau kecik macam paku...mana mungkin aku nak pakai....
Aku terus mengambil skatbort yg mempunyai corak tengkorak...aku terus menggunakan mask yg berwarna hitam yg mempunyai tulisan yg kecil 'I kill you'.....aku juga sempat menyelitkan revolver warna perakku di pinggang ku...
Aku terus meluncur dengan relax ...semua org tak hairan dengan aku sebab aku tak guna pakaian uniform....

SKIP....

Aku terus meluncur masuk ke dalam sekolah...aku melihat adik beradikku seronok berbual sesama sendiri..mereka semua menggunakan hoodie warna putih...jeas warna putih..mask warna putih...kasut sport warna putih
Aku dengan relax terus berlalu laju menggunakan skatbort ....aku berhenti dan membawa skatbort aku menggunakan tangan kiri....
Kebanyakkan murid memandang ku hairan...mesti la pandang lain macam...aku dah la selamber guna kasut tumit tinggi...like mafia pulak...tapi nak buat macam mana aku dah mafia...hehehe...okay...cover...
Tiba ii sekumpulan pengawas perempuan menegur ku...

"Ehem...kat ...."kata ii pengawas tersebut terpotong..
"Apa ehem ehem kau..engko sakit tekak ka???"tanya ku dengan membuat muka serius...memang pon...aku memang tak do mood...
"Eh...senang hati kau nak guna kasut tumit tinggi kat sekolah nie..."ujar slah seorang pengawas tersebut...
"Ehh...cop cop...yg korang guna makeup tak pe pulak...sekali aku lempang..huish...jerebu satu dunia...eh...satu plenet lagi sedap.."ujar ku sinis...
"Ka...."kata ii nya sekali lagi dipotong..tapi kali nie..sebab lain pulak...

'Perhatian kepada org yg bernama zer...sila masuk ke pejabat pengetua sekarang...tak da ulangan...'

Aku terus membuat muka....heh biasa la..penyakit malas aku dah berleluasa..
Aku terus berjalan dan menuju ke arah tangga...aku naik ke tingkat 4...
Setelah itu aku terus menerobos masuk terus ke bilik pengetua...setelah masuk aku terus mengunci pintu...

"Aktif kan bilik kedap suara...aku tak nak org dengar perbualan kita..."ujar ku perlahan...namun tegas...
Pengetua terus mengikut arahan ku...

"Hurm....nie...aku nak cakap kebetulan aku baru dapat maklumat...yg rehat nanti ada pertumpahan darah...bebudak EE nak serang kau..sebab dorang dapat tau yg kau sekolah kat sini..."ucap pengetua dengan sedikit pendek...tetapi padat....
"What...ElitEtles??...okay..kalau cam tu..kau suruh dorang masuk dewan dalam jam 8:50...."arah ku ...
"Okay boss...sekarang pukul 840..."ucap pengetua...
"Okay...kau umumkan..sekarang...mana revolver hitam aku...."tanyaku perlahan....
Pengetua terus mengeluarka 2 gun....lalu menyerahkan gun tersebut kepada ku....

Mafia's GengsterWhere stories live. Discover now