'PRANGG!!'
'PRANG!'
'PRANGG!!'Kedengaran bunyi kaca pecah jelan dari ketiga tiga bilik yg di masuki oleh tiga jejaka tersebut...
"Asal lak nih.."ucap ad sambil memandang ke arah adik ii nya..
"Entah..baik kita nengok diorang.."ucap ar pula...risau la siot..
Is hanya mengangguk perlahan...Ad terus mengetuk puntu bilik alex...tapi tak da sahutan...begitu juga ar dan is...langsung tak ada sahutan...
So...dorang masuk ja la...Ad pov...
Aku terus masuk ke dalam bilik alex...aku ketuk dak bunyi...so aku bukak ja la...dah kebetulan pintu tu tak berkunci...
Aku tergagam melihat kaca yg berselerak di atas lantai...mengucap jap....
Aku lihat alex yg tengah duduk di satu sudut almari...di depannya penuh dengan serpihan kaca...
Aku mengeluh perlahan...."Alex..asal lak kau nie.."ucap ku dengan lembut...
Alex mengangkat kepalanya nya perlahan dan menunduk semula...
Aku terus menyapu segala serpiha ii kaca yg berterabur di atas lantai...
Setelah selesai...aku mula memegang lenganya yg sasa...aku menariknya supaya duduk di atas katil...dan menghadap ku..."Asal kau jadi cam nie??"tanya ku lembut...haih...susah...
"Aku...su..suka...kan kau...tapi..pi..pi kau dah di cium org lain...sepatutnya aku yg ambik pipi kau.."ucap aelx perlahan...kepala masih ditundukkan..
"Hurm...tapi aku tetap milik kau...yg kau gi cium perempuan lain...langsung aku tak kesah..."ucap ku dengan tenang sambil memegang mukanya dengan lembut...
"Tapi...aku just nak puaskan diri aku ja...aku minta maaf...aku..tak sengaja..aku sayangkan kau..."ucap alex dengan air mata jantanya yg gugur ....
"Haih...tak pe...aku maaf kan..dah..kau gi tidur.."ucap ku perlahan....Dia kemudiannya tidur dengan nyenyak...macam bayi pun ada..comel....tiba ii dia memeluk pinggangku....tak nak lepas dah...
"Sayang...bie nak sayang sekarang..bie...bie..rasa panas.."ucap alex perlahan...
"Tu la..gi minum wain..so..kau gi mandi sekarang..."arah ku dengan tegas..dia terus masuk ke dalam bilik mandi...aku lak gi baring kat atas katil nya...Aku mula terlelap di atas katil tersebut....tiba ii...aku merasakan ada seseorang yg memyentuh peha ku...
Aku mula terbangun...
"Huh..aku pikir sapa tadi..kau rupanya alex.."ucap ku perlahan...baru ja lepas mandi...masih guna kain tuala kat bawah...terkejut beruk aku...nasib tak tertendang mukannya..
"Ye aku la nie.."ucap nya perlahan sambil baring di sebelahku...Aku mula terlelap semula....tapi..aku merasakan ada sesuatu yg menyentuh bibir ku...aku muka membuka mata...
Padahal si alex yg gi cium bibir aku...
Jap...cium aku..!! sah..dia dah ambik first kiss aku...
Aku mula menolak dada nya..."Kau asal tetiba nak cium aku nie??"ucap ku dengan hairan...
"Aku nak kau.."ucao alex lagi...Dia mula kiss aku lagi...tapi aku tidak membalasnya...tapi kali nie memang dia bertegas...haih..mamai lak aku dalam layanan dia nie...
Aku just balas balas cam tu gak...keoala dia aku tekan ke arah bibir ku...dia mula memasukkan lidah ke dalam mulut ku...aku balas cam tu ja...tiba ii dia membuka tali baju satin ku...aku terus terhenti dari lamunan...dan bangun..."Asal lak..?"ucap alex dengan geram...
Dia masih dakam posisi baring...Aku tersenyum sinis dan menindih kaki nya...maksudnya..dia dibawah aku kat atas...
Alex mula tersenyum semula...Dan bermulalah aktiviti yg di lakukan suami isteri tersebut....
'Nyummy...memang sedap isteri aku nie...lain dari yg lain..'-dalam hati alex......
Kami meneruskan hubungan intim kami....
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...