Setahun sudah berlalu...
"Wah...boring do...aku nak nak buat apa eh.."ucap ar dengan perut yg memboyot...dah 9 bulan gitew...
"Aku pun tak tau..."ucap ad selamber badak...dia tengah duduk di sofa bersama ar dan is...perutnya juga memboyot ..9 bulan gak...
"Entah....malas la aku asyik terperuk ja kat dalam rumah.."ucap is sambil mengusap perutnya...dah 9 bulan teww...Mereka bertiga hanya terperuk dalam rumah...sebab apa...sang suami tak suruh jejalan..lagi ii la dah mengandung....
"Hellow...I'm home.."ucap satu suara...tak lain tak bukan si alex...
"I'm home honey.."ucap raq dengan senyuman...
"I'm back..."ucap aisy lak..huhu..tak sabar nak jadi ayah...Tiga org wanita yg duduk kat ruang tamu tersebut hanya buat tak dengor..
Tiba ii...
"Arhh!! perut aku sakit siot!!"jerit ad tetiber...
"Arh..sakit.."jerit si ar pulak...
"Bie!! sakit!!"jerit is lak...Darah mula keluar dari kaki tiga org tersebut...kelam kabut sang suami... (darah tu air ketuban tau..)
Sang suami mula mengangkat isteri masing ii...
Skip...
Tiga org wanita bertarung nyawa untuk melahirkan cahaya mata masing ii....sang suami lak...asyik jalan sana sini...tangan memegang kepala....risau sangat...
'Uwekk...
'Uwek...
'Uwek..
'Uwek...'
'Uwekk!
'Uwekk!
'Uwk!'"Eh...asal banyak sangat bunyi bayi menangis? ?"ucap raq dengan muka blur...
Aisy dan alex hanya mengangkat bahu..tak tau...Seorang doktor perempuan datang...
"Err...encik alex..tahniah...encik dapat kembar tiga...perempuan..."ucap doktor tersebut...
"Encik aisy pula...encik dapat 2 kembar lelaki...and the last...encik raq..encik dapat kembar jugak..jantina tak sama...maksudnya..encik dapat kembar tak seiras.."ujar doktor tersebut sambil tersenyum...Mereka bertiga hanya mampu bersyukur sahaja...
Skip..
3 tahun sudah berlalu..
"Sayang mama!! mari masuk..!"ucap ad dengan senyuman..
Terus dua org anak nya berlari ke arah ibunya...anak sulung nya hanya fokus terhadap buku bahasa Inggeris di tangannya...anak sulung nya yg paling special...
Dia hanya berjalan oerlahan lalu memeluk kaki mama nya..ad hanya tersenyum lalu memimpin tangan ketiga ii kembarnya...
........
Ar pula tengah seronok melihat anak kembar lelakinya bermain dengan manja dengan anak dara ad dan is..
"Sayng...masuk dalam..nak malam nie."ucap ar sambil tersenyum...anak ii nya pantas berlari dan memimpin tangannya...
.....
Is juga melihat perangai anak ii nya dan kembarnya...haih...bahagia...
"Sayang..balik...dah nak maghrib nie .."ucap is dengan lembut...
Terus anak dara dan anak terunanya memimpin tangannya...
Sungguh dia merasai kebahagiaan..
......
Ad hanya melihat sahaja anak kembarnya bermain kecuali anak sulung yg sibuk di dalam bilik muzik...
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...