Mereka berenam bercuti di Pulau Langkawi....sunyi sepi kat pulau langkawi tu...langsung tak ada org...sebab mereka dah tempah satu tempat kat kawasan pantai tuu....
Tiga org gadis tersebut langsung tidak menunjukan muka yg gembira....
Kulit mereka tidak merah bila kena panas yg terik...tetap putih dan tiada darah..kalau pegang kulit mereka pun tetap sejuk macam ais...kulit si jejaka pulak...huish...kulit putih terus jadi merah...."Hurm..jom mandi kat pantai.."ajak alex..
"Boleh la jugak...aku dah panas nie...merah dah kulit aku.."ucal aisy sambil menunjukan kulitnya yg putih telah menjadi merah...
"Jom la...jap...kami nak tuka baju.."ucap ar...Tiga gadis tersebut terus berlalu untu menukar baju...setalah beberapa minit...tiga org gadis tersebut keluar dengan menggunakan seluar jeans paras lutut...koyak sedikit di bahagian peha...dan baju singlet warna hitam....
Dan nampak sikit tali bra wrana hitam mereka....Mereka berenam terus berjalan menuju ke pantai...dan 3 org jejaka tersebut sudah merendam diri di air laut pantai tersebut...
Tiga gadis tersebut cuma duduk di sebuah pokok yg redang...Setelah 30 minit jejaka tersebut berendam...
"Waa!!! asal air laut ni makin panas aku rasa!"ujar raq dengan sedikit kuat...
"Betul tu...naik melecur kulit aku.."ucap aisy kuat...
"Woi...jom naik...aku rasa kulit aku panas do..."ucap alex...Mereka terus naik ke oantai dan berjalan menuju ke arah tiga gadis tersebut yg seronok berbual....
"Hello korang??"ucap alex sambil tersenyum...
Tiga gadis tersebut hanya memandang kosong...dan meneruskan perbualan mereka..."Adus...jom masuk resort...kulit aku panas la...rasa nak terbakar...!"ucap aisy dengan nada lemah...
"Okay...hari nie hari berapa hari bulan??"tanya ad dengan dahi yg berkerut...
"20 May ____ "ucap alex perlahan...
"Sumpahan...sumpahan tu...dah...mula jalankan tug..tugas..."ucap ad perlahan....
"What?? sumpahan??"tanya ar...
"Kau tak ingat!! kalau kita tak kawin dengan tunang kita....kita...akan kena sumpahan pada hari yg selepas tarikh akhir kita....."ucad ad dengan sedikit sayu...
"Aku baru ingat!"ucap lima org tersebut serentak....
"Maksudnya kita kena kawin hari nie...kalau takk....esoknya...sumpahan tersebut akan jadi lebih besar.."ucap alex dengan sedikit gagap ...Ad hanya mengangguk perlahan....
Skip...
Mereka pulang setelah pulang dari jabatan agama islam untuk berkawin ...
Di resort...
Mereka terus duduk di satu restoran yg berdekatan dengan resort tersebut.
"Haih.."mereka berenam terus mengeluh serentak....
Tiba ii...seorang lelaki yg sedikit kacak..tak lain tak bukan...faris and the gang..."Hello darling...kau pegi mana...rindu betul aku kat kau.."ucap farid dengan riak bodoh...
"Bodo tul kau nie...kau memang nak ke na penumbuk aku ka! aku dah la tengah stress nie...tambah pulak dengan kau...sial betul la!"ujar ad dengan kasar...cukap kasar...semua org dalam restorang tersebut tergagam dan senyap seketika...
"Apa marah ii nie!"ucap faris lalu memegang muka ad..."Bukk"
Satu tumbukkan yg di hadiah kan oleh ad kepada faris...
"Aku cakap...jangan sesekali sentuh aku la bodo..sial betul kau nie...ada hati nak main pegang ii...sedar sikit yg kau tu dah beristeri...kau jangan nak sentuh aku...sekali lagi kau sentuh aku..aku bunuh kau...and buang mayat kau kat lautan pasifik!"ujar ad dengan kasar....selepas selesai menumbuk muka faris...
Faris hanya tergagam dan terus berlalu pergi bersama rakan nya..
"Kau sabar ja dengan perangai faris tu.."ucap ar lembut...
"Tak payah kau nasihatkan aku la...dah lama aku sabar....dulu lain ...sekarang aku lain.."ucap ad perlahan..tapi jelas kedengaran yg dia tidak mahu di tegur...
Ad terus berdiri dan berjalan menuju ke arah kereta lykan miliknya dan terus memecut laju menuju ke arah sebuah taman yg kelihatan sunyi ...semua tempat permainan tersebut rosak...kecuali satu buaiyan...'Aku pinjam lu buaiyan kau.."ucap ad dengan perlahan...cukup perlahan..
'Baik lah ratu..'kedengaran satu suara membalas..Ad terus duduk di atas buaiyan tersebut dan mula menyanyi...
Suaranya kedengaran seram...mukanya tak nampak sebab di duduk menghadap hutan....
Semua org yg lalu lalang berasa takut..ada yg berlari ketakutan...ada yg menjerit...padahal bukan hantu real pun...
Setelah stress nya menghilang...ad terus balik menuju e resort dan masuk ke dalam biliknya yg bersama dengan alex...
Alex sudah tidur di atas katil tersebut kerana hari sudah malam...ad pulak gi mandi...selesai sudah menggunakan baju biasa untuk dia tidur...dia terus duduk di atas katil tersebut...jam baru ja 1030...
Tiba ii...ad terpegang lengan alex sedikit...
'Eh...asal badan budak nie panas...'gumam ad seketika...dia melihat terdapat sesuatu di dalam tong sampah...
'What...ada org nak kan suami aku eh.....tapi alex kunci pintu...sebab tu dia tak dapat masuk...ya...sesedap dia ja bagi ubat kepada alex...'ucap ad perlahan...
Tiba ii and meresakan lingkaran tangan di pinggang nya..
'Adus...dah mula dah..ubat tu dah bekerja..'gumam ad sendirian..
Alex memeluk pinggang milik ad...dagunya di letakkan di atas bahu ad...
Ad terus memalingkan badannya supaya menghadap muka alex...
Selah itu...dia terus memeluk badan akex perlahan....kesejukan badan ad membuat kan alex terbuai dan tidur dalam keaadaan memeluk badan kecil kepunyaan ad...ad tidak dapat meleoaskan oelukkan alex kerana alex memeluk badanya sedikit kuat...haih..terpaksa la ad tidur dalam pelukan alex...Setelah 30 minit...alex terus sedar...dari kesan ubat tersebut...
Dia tergagam apabila dia melihat tangannya memegang pinggang milik ad...dan tidur memeluk gadis tersebut.....
Dia perlahan lahan melepaskan pelukan tersebut...ad yg baru mamai tersebut terus bangun dari tidur yg tak lena...dia terus duduk...
"Wei alex...sapa bagik ubat kepada kau??"tanya ad dengan nada biasa..
Alex juga turut duduk memghadap muka isteri nya...
"Nak peluk jap...pusing.."ucap alex kepada ad...
Ad terus memusing badan dan mendengus dengan perlahan....suami kot...dpat dosa ja...makin timbun pulak...
Alex terus memeluk pinggang ad dari belakang...dan dagunya di letakkan di atas bahu ad yg terdedah ....ad guan gaun tidur yg mempunyai tali yg nipis dan menampakkan tali bra nya...
"Adus...jawab la soalan aku.."ucap ad dengan sedikit kasar...
"Hurm...yg aku tau..ada sorang pekerja wanita tadi...dia masuk kat dalam bilik kita...aku pikir service untuk bilik kita...jadi aku tak syak la...aku tengok kat meja ada air...leoas tu aku teguk...then aku kunci pintu dan aku mandi...lepas tu aku baring..aku rasa panas ja...tapi aku tak tau la apa yg jadi...bangun tu...aku tengok....aku peluk kau..ha..tu la cita nya.."ucap alex...
Ad hanya mengangguk faham...Alex memeluk erat pinggang milik ad...dia perlahan lahan mencium lembut bahu yg putih milik ad...
"Kau asal...dah tido...aku penat.."ucap ad sedikit kasar...
Alex terus melepaskan pelukkannya dan baring...gadis tu turut baring...alex memeluk badan milik gadis tersebut...
'Comel betul badan isteri aku nie...rasa nak gigit ja...'ucap alex dalam hati....
Mereka berdua terus terbuai dalam mimpi...
Di bilik ar pula...
Bersambung.....
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...