Tiba ii datang 3 buah kereta jaguar yg berwarna merah tiba di 15 meter dari istana..
Tiga org yg memandu kereta tersebut terus masuk ke dalam istana dan menyalami nenda..
"Nenda...kami rindu nenda!!"ujar aidil lalu memeluk nenda diikuti oleh as dan az...
"Nenda pun rindu kamu bertiga...."ucap nenda mereka perlahan lalu membalas pelukkan cucuanda nya..2 minit memeluk nenda...
Setelah menghabiskan rasa rindu kepada nenda...mereka terus duduk di sofa yg disediakan di ruang tamu khas di istana tersebut...
"Nenda...mana along, angah dan alang??"tanya aidil apabila perasan yg kakak mereka tidak ada menyambut mereka...as dan az juga mengiakan kata ii aidil...
"Mereka kat taman belakang istana tu..pandai ii la cucu nenda cari..."ujar nenda mereka...taman tersebut sebenarnya cukup tersorok....
Tiga org kembar tersebut terus mengangguk dan berlari menuju ke arah taman belakang istana...
Kedengaran suara perempuan menyanyi lagu '7 years old'-lukas graham
Once i was seven years old
My momma told me
Go make your self some friends or you'll be lonely...
Once i was seven years old...Tiga org jejaka tersebut tersenyum sesama sendiri dan mula menerjah tiga org gadis yg berambut panjang serta duduk di atas buaiyan sambil menyanyi dengan suara yg merdu...
'BAHH'
'AAAAAA!!!!!!'
Kedengaran jeritan tiga org gadis tersebut dengan nyaring...
Ad, ar dan is yg tengah marah terus menoleh ke belakang....
"Kau aidil!!!!! berani kau!!"jerit ad dengan kasar...
"Berani kauuuu as!!"jerit ar dengan marah...
"Sedap kau main terjah akuuuu!!"jerit is yg tengah naik angin....mengelegak giteww....Aidil, as dan az hanya tersengih...tapi tidak lama...apabila mereka melihat rupa tiga gadis tersebut sepenuhnya...
"Err...cantiknya....bidadari ke nie.."ucap aidil perlahan...
"Bidadari pala hotak kau...aku devilangel la...bodo...!"ujar ad dengan kasar...Bla...bla...bla...bla...
↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑
(Semua sesi soal jawab...)
"Korang sekolah kat mana???"tanya ad dengan selamber mengunyah coklat cubury yg diberi oleh peminat nya....
Ar dan is cuma makan kek coklat yg dibeli oleh adik ii kembar lelaki mereka sebentar tadi..."Tak kan kau tak tau...kami sekolah sama korang la.."ujar aidil sambil mengeluh perlahan...
"Hurm...kau ada bawak bakal adik ipar aku tak??"tanya ad sambung mengunyah coklatnya...
"Aik...aku sekolah jap ja kat sana mana mungkin dapat cepat awek....korang dah ada awek ka??"tanya aidil sambil mengunyah keropok potatoes perisa barbecue ....
"Awek?? hah..cakap pasal awek nie..kau suruh di ar cerita..."ucap ad sambil memandang ke arah ar yg tengah syok makan keknya..
"Ouh awek...sorry tau kalau awek kat sana tak layan korang tiga yg tak seberapa kacak nie....seban di orang lesbian tahap membabi...kau tau..bertapa siksa nya kami sekolah kat situ...tiap ii hari dapat hadiah dan surat cinta ....tak kira lelaki or perempuan...dorang tetap nak kat kami....susah nak cover do....kau org tau kan kami paling tak suka org yg berlesbian bagai macam tu...kekadang dorang bagik apa entah...satu bilik stor sorang kami letak hadiah dan surat....hampir penuh semua...haih...susah do cakap cam nie...nak lembut ii bagai...korang taukan yg kami memang jenis yg kasar nauzubillah..."ujar ar lalu mendengus kadar...dah marah tahap dewa tuuuu....
"Panjang cerita kau angah..."ujar as yg masih melihat muka cantik ar...
"Biasa la..."ujar ar...pantang di puji..
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...