Mereka bertiga masih berada di dalam wad sakit...is mula sedar...diikuti oleh ar...ad masih belum sedar...
"Ar....kenapa kau tiberr ja sakit dada??"tanya is berasa hairan...
"Entah la...aku tak tau..kau tu..asal sakit dada jugak..?"soal ar kepada is..
"Sama macam kau...aku pun tak tau.."ucap is....Setelah itu...mereka berdua mula senyap...
"Huish...malaikat lalu....."ujar ad di katil yg hujung sekali...
"Ad...kau sedar akhirnya..."ucap ar dan is lalu bangun dari katil masing ii untuk memeluk ad...Setelah beberapa minit memeluk ad..
"Hurm..boring do."ucap ad perlahan...ar dan is juga mengangguk perlahan....tiba ii seorang doktor dan tiga org lelaki masuk ke dalam wad mereka...serta doktor tersebut mengunci pintu tersebut...bilik kedap suara diaktifkan..
"Hurm...asal nie...payah ka mau kunci ii pintu...."ujar is lalu membuat muka malas...
"Korang sapa sebenarnya..??"tanya dok tersebut sambil memandang ke arah tiga org gadis tersebut...
"Kami makhluk ciptaan Allah dan dikenali sebagai manusia.."jawab ar dengan selamber badaknya...
"Korang bukan manusia biasa rights? ?"tanya doktor tersebut lagi...
"Hurm...memang kami bukan manusia biasa sebab kami puteri.."ucap ad ddengan muka selamber badak nak naik kepala...
"Dah tak betul kut kepala dorang"ucap raq selamber...tapi muka tanpa sebarang reaksi....
"Aku rasa...dok dah salah budak nie..budak tiga org nie otak dah senget....mana mungkin..."ucap aisy dengan muka datar....
Doktor tersebut mengeluh perlahan....Tiga gadis yg tengah duduk di katil masing ii tersebut menayangkan riak wajah blur...mana tak nya...macam ii yg dorang cakap...tapi....satu pun dorang tak paham...
"Hurm..korang dah okay ka??"tanya alex dengan dingin...
"Okay ja...btw...thanks tolong kami.."ucap ad perlahan...Tiga jejaka tersebut hanya mengangguk perlahan.....
Skip....
Mereka bertiga boleh terus discharge dari wad...
"Hurm...penatnya!"ad mengeluh perlahan...dia memandang ke arah alex yg tengah memandu...
"Wei...alex...asal mata kau warna merah??"tanya ad perlahan sambil memandang ke arah muka kacak lelaki tersebut..
"Kau pulak...asal mata kau warna biru laut??"tanya alex kepada ad tanpa menjawab soalan dari ad...
"Kau sapa sebenarnya alex??"tanya ad perlahan....
"Aku manusia la.."ucap akex sambil masih fokes memandu...
"Oo...aku tengok kau nie...macam...err...macam apa eh...aku tak ingat do.."ucap ad perlahan...sambil otak masih berusaha mengingat apa yg sudah terjadi...
"Hurm...dah sampai rumah kau..esok aku ambik kau ...."ucap alex selamber lalu memandu laju kereta bugati milik ad apabila ad sudah keluar dari kereta bugati tersebut...ad hanya mengangguk dan masuk ke dalam istana....ar dan is baru sampai dan masuk ke dalam bilik masing ii...ad hanya memandang adik ii kembernya dengan oerasaan pelik dan masuk ke dalam biliknya setelah lama berdiam diri...penat da...Skip...
Malam mula menjelang...
Ar dan is terus menerobos masuk ke dalam bilik ad...
Mereka berdua terus duduk di atas katil ad..."Hurm...kau tak rasa pelik ka yg nenda ada sorok sesuatu dari kita tiga??"dah mula dah soalan dari miss is kita..
"Aku ada tasa jugak la...tapi aku tak tau la..."ucap ar sambil mengerutkan dahi nya.
"Aku perasan yg doktor tadi cakap yg kita nie bukan manusia biasa...tak kan kot yg kita tiga nie alien.."ucap ad sambil memandang ke arah kembar nya...
"Hurm...aku pun tak tau la...aku rasa la...nenda ada simpan rasia tentang kita do..."ujar is yg dah mula syak wasangka..
Ad dan ar mengangguk setuju..."Apa pon aku ada tengok satu bilik yg kat tingkat paling atas tuu...tak pernah dibuka....tapi...bila kita mula bercerita tentang yg kita nie banyak peminat kat nenda...aku ternampak la...yg nenda masuk kat bilik tu...tapi waktu malam la...aku terdengar bunyi kaca pecah kat luar...aku jenguk la.."ad mula menerangkan sedikit yg dia tahu...
"Mungkin la....tapi kan...kenapa...nenda bagi kita ubat pill sorang satu botol?? kita tak sakit pon..."ujar ar sambil berfikir....
"Aku pun perasan jugak pasal tuu...apa kata kita tak payah makan pill tu lagi...kita tengok ja apa kegunaan pill tu..memandangkan kita tak sakit..."ad mula memberi cadangan...
"Tapi aku takut tentang sesuatu yg buruk bakal berlaku...aku rasa tak sedap hati la..."ucap ar lalu menggosok dadanya perlahan...
"Jap..."ad terus berdiri dan mula mengunci pintu serta pintu tersebut dilitupi oleh beberapa jenis besi yg tidak mudah untuk dikemik...dan tidak mudah ditumbuk....besi tersebut sudah di upgrade ke level yg paling maksimum...kemudian...dia mengaktifkan biliknya menjadi bilik kedap suara...semua tingkap kaca biliknya diaktifkan dengan kaca yg tidak mudah pecah apabila ditembak dan ditumbuk....cermin tersebut terus dilitupi dengan besi yg sama dengan pintu...."Wow...canggih bilik kau..."ucap ar dengan nada teruja...
"Firasat kau seratus peratus betul..kau tengok nie.."ucap ad...dia melihat laptop nya...terdapat 190 org lelaki yg pakaian lengkap dan mempunyai senjata yg berbahaya...
"Ye tak ye jugak..."ucap ar dan is serentak...
"Lek lu...kita tido lu...jap...asal aku rasa bilik aku nie makin sejuk.."ucap ad perlahan....
"Kejap...selain control dalam bilik...kat luar pun ada control induk air corn right? "ucap ar dengan sedikit gelabah....
"Ye...asal aku tak perasan....?"ucap ad perlahan....rambutnya mula berubah kepada warna putih...tubuhnya semakin pucat tiada darah dan dia dalam keadaan sangat sejuk...
Ar dan is pengsan serta merta...rambut ar berubah kepada warna putih....mukanya juga tiada darah...pucat....begitu juga dengan is...
Ad perlahan lahan memeluk tubuh adik ii nya....
Keadaan dalam biliknya semakin sejuk....dia tidak mampu lagi bertahan dan turut pengsan...dah la bilik tu dalam keadan gelap...cuma cahaya daripada laptopnya saja menerangi sedikit biliknya....Lebih kurang dua bulan sudah mereka berada di dalam bilik tersebut...keadaan di dalam bilik tersebut semakin sejuk....
Tiga org gadis tersebut tetap dalam keadaan pengsan...atau di kenali dalam tidur yg cukup lama....Semakin lama mereka berada di dalam bilik tersebut...
Skip......
5 tahun berlalu...
3 org gadis tersebut masih di dalam bilik tersebut...muka pucat...dan rambut yg cukup panjang dan berwarna putih....anak mata mereka juga bertukar kepada warna silver akibat terlalu lama dalam keadaan kesejukan...
Perlahan lahan...tiga org gadis tersebut membuka mata serentak dan terus duduk dari posisi baring...
Bilil tersebut cukup gelap ...
Ad terus menutup segala sisitem keselamatan di dalam bilik nya...
"Huah...hurm...apa dah jadi...asal aku tengok tangan aku nie putih ja..matam tak da darah..."ucap is perlahan...dia memandang ke arah ad dan ar...
Mereka juga begitu...Mereka bertiga terus mandi dan menukar baju...sebelum keluar dari bilik...mereka bertiga mencalitkan sedikit pelembab bibir di bibir masing ii supaya org tidak menganggap mereka bertiga mayat hidup...haha...
Mereka bertiga terus keluar dari bilik ad...dan turun ke tingkat bawah...mereka melihat seorang budak kecil lelaki...
Rambut mereka yg sudah melebihi paras kaki tadi mereka sudah ikat dengan ikatan yg membuat rambut mereka kelihatan pendek paras punggung...tu pun dah diitiraf panjang tau..."Wow...akak bidaddti!!"ucap budak lelaki tersebut teruja dengan sedikit pelat....
Budak tersebut terus memanggil semua penghuni di dalam rumah tersebut...
Dan tiga org jejaka yg tengah memegang pinggang tiga org gadis yg tengah sarat mengandung..."Yah...akak!!!"ucap tiga irg jejaka tersebut serentak...
"Yow...dah beristeri nampak...hurm..ni ka semua adik ipar kami.."ucap ar...mulutnya susah untuk senyum...rasa beku...
Mereka bertiga mengangguk perlahan...."Wow...tak sangka aku dah jadi mak long.."ucap ad lalu melihat muka anak kepada aidil...
"Ha...kami pon...cepat lagi korang tiga kawin dari kami ya.."ucap is sedikit sambil memcuit pipi anak kepada as...huish..tembam pipi budak tuu...Mereka berbual seketika...
Bersambung...
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...