'KRINGGGGGG'
Mereka bertiga masih terbongkang tidur....
"Uah....hurm...dah jam berapa??"tanya adel yg masih mamai dan mata yg tertutup...
"Huahhhh...baru ja 659...pagi..."ujar ara perlahan...
"What!!"kedengaran jeritan adel, ara dan adis...Mereka bertiga terus mengambil kain tuala dan barang perkakas untuk mandi serta baju persalinan....
Mereka bertiga terus keluar dari khemah dan mengunci khemah tersebut dari luar....
Skip masa dorang mandi...
Mereka terus masuk ke dalam khemah....
Ara terus menyidai baju yg mereka tiga cuci dan di hanger dan diletakkan di besi dalam khemah...
Setelah itu mereka terus menyikat rambut masing ii....Setelah selesai mereka selesai...mereka tiga terus keluar dari khemah dan terus mengelock pintu khemah mereka....
Adel-baju warna hijau muda...jeans warna putih ketat koyak di bagian lutut dan kasut sport warna hitam.....serta beg sandang warna hijau cair....
Ara-baju warna merah muda...jeans warna putih ketat koyak di bagian lutut dan kasut sport warna hitam serta beg sandang warna merah pekat....
Adis-baju warna oren muda...jeans warna putih ketat koyak di bagian lutut dan kasut sport warna hitam serta beg sandang warna oren pekat...Mereka berjalan dengan relax walaupun mereka tahu yg mereka telah lambat berhimpun...
"Kenapa kamu bertiga lambat??"tanya abg razi dengan muka tegas...tau la nak cover...
"Ouh...sorry la abg razi..kitorang lambat bangun sebab kitorang terdengar suara org jerit...then kawan dia jerit mengigau la pasal...dah la jam 3 pagi tuu..."jawab ara dengan muka selamber...
"Okay la...duduk kat sana...shuh.."abg azim menghalau mereka bertiga...
"Ye la...halau nampak..."ujar adis dan terus melangkah ke arah barisan yg sama kelas dengan mereka....
Tiba ii datang pula satu kumpulan lelaki...."Eh...korang pun lambat jugak ka??"tanya abg aidar sambil melihat 3 org lelaki kacak dan tinggi tersebut..
"Haha...malam tadi kitorang terdengar langsuir mana yg nak jerit ii bagai....dah la jam 3 pagi...."jawab lelaki yg berada di tengah ii...
"Okay...dah...duk kat kelas kamu kat belakang tu.."ujar abg razi sedikit garang...
"Okay boss kurr..."jawab lelaki yg ketiga dengan muka yg tersengih...Abg fasi cuma menggeleng kepala melihat telatah tiga org lelaki tersebut..
Mereka bertiga terus duduk di sebelah kumpulan lelaki....
Abg fasi mula berucap...."Okay...saya akan beritahu kamu tempat kat hutan ini..."ujar abg aidar dengan perlahan...
Adel dan lelaki kacak dan hensem terus berdiri serentak....tanpa mereka sedar...
"Abg aidar...abg aidar cakap dengan sapa....kitorang tak dengar do..."ujar adel den lelaki tersebut serentak...mereka belum perasan tentang hal tersebut....
Abg aidar terus mengangkat kepala dan melihat dua org yg menegurnya....
"Okay la...korang dua boleh duduk..."jawab abg aidar pasrah...
"Abg aidar...mana ada dua...saya ja la yg tanya.."ujar adel dan lelaki tersebut serentak...
Mereka mula perasan akan hal tersebut lalu berbalas pandangan...
Mereka berdua terus duduk selepas menyedari akan hal tersebut..."Yow...aku tak perasan do yg dia berdiri jugak.."ujar ara perlahan ...
"Aku sendiri tak perasan..."keluh adel perlahan...
"Aku memang tak perasan yg dia berdiri serentak dengan kau.."ujar adis di sebelah kanan adel.....Adel hanya mengangguk perlahan...
"Okay..bagi pelajar perempuan...kamu boleh mandi kat tandas tempat kamu parking kereta tu...rumah yg berwarna oren dan macam dah buruk tu kamu tak payah gi kat situ..."ujar abg aidar panjang lebar...
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Fiksi RemajaMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...