Di Malaysia pula...
Tiga org jejaka tersebut yelah check out dari resort tersebut....
Meteka singgah sebentar di sebuah kedai...kfc.."Hurm...aku risau nie.."ucap raq perlahan...
"Aku pun sama...aku tak tau...macam mana si sundal tu boleh masuk dalam bilik air kat dalam bilik aku.."ucap alex perlahan sambil memicit micit kepalanya...
"Aku lagi la...aku tak tau...macam mana si sundal sorang lagi boleh masuk dalam bilik aku...pulak dah aku peluk dia...mati ii aku pikir dia tu ar..."ucap aisy perlahan...Mereka susah hati akibat tidak menemui sang isteri....
Mereka terus makan dan selepas itu..mereka menuju ke arah istana untuk balik....selesaikan apa yg jadi....huh...memang penat....
Di dubai...
"Hurm...lepas nie kita nak gi mana pulak??"tanya is perlahan...
Mereka sudah selesai makan....
"Entah la...balik la..."ucap ar perlahan.
Ad pulak...angguk ja...
Skip...
Setelah masuk ke dalam rumah...mereka terus masuk ke dalam bilik masing ii....tido la jawab nya...tapi mandi la dulu....
Bilik ad...
Selesai saja mandi dan menukar baju..ad terus menghempas diri di atas katil dan meng onn kan iphone nya...
"Wow...1200 dari org yg sama...400 miscall dari org yg sama.."ucao ad sendirian....dia hanya tersenyum....fia langsung tidak melihat chat tersebut...dia membuka group ws nya...
My triplez group♥♡
'Wei...banyak gilorr dia call and chat aku doo....\▲0▲\..'
Ara ngok ngek@sayang ♥_♥
'Ha....sama la pulak...naik rimas aku..rasa nak tukar no phone...sekali dengan phone tu aku nak tukar'Adis gegiler ngek@sayang ♡_♡
'Aku pun sama...naik rimas aku...jelas sangat dia tak tau satu pun sifat aku....rimas!!''Haih....susah betul la..jom kita tukar kad sim..sekali dengan phone kita..#_#'
Adis gegiler ngek@sayang ♡_♡
On!!Ara ngok ngek@sayang ♥_♥
ON!!Semua dah last seen semua...
Susah bila ada suami yg tak henti ii nak memujuk...bukan tak suka...tapi iainya akan rosak rancangan...sia ii ja kalau dah rosak...
Ad terus terlelap da terus tidur....iphone nya di off kan semula....dah bermimpi dah...ar da is bika dah habis chat terus terbongkang mereka tido..huhu...
Skip...
Pagi yg sangat indah....tiga org gadis tersebut mula berjoging di taman yg berdekatan dengan rumah agam tok ma dan tok pa mereka..
Setelah 30 minit berjoging...mereka bertiga terus duduk di kerusi kayu yg di sediakan di situ...
"Aku...nak potong rambut..."ucap ad secara tetiba...
"Aku pun sama....aku rasa rimas.."ucap ar sambil memegang rambutnya yg panjang...
"Ye...me too...aku nak potong sampai paras bahu.."ucap is sambil melihat keadaan sekeliling yg sungguh damai...tenang ja...sejuk...
"Okay....petang nanti kita keluar ...bukan shopping but...kita just potong rambut and warnakan rambut kita.."ucap ad perlahan selepas selesai meminum air...
Ar dan is mengangguk setuju...stress pulak nengok rambut warna putih...huhu...bukan tak suka......ada la sebab nya....Mereka bertiga muka menyambung larian mereka....huhu...sebab tu la badan mereka slim...ramping...tinggi tu normal la kan...
Selesai berjoging...mereka mula berjalan kaki menuju ke arah rumah tok ma dan tok pa mereka...
"Assalamualaikum tok ma! tok pa!"ucap tiga gadis yersebut serentak...
"Waalaikummussalam...meh duduk bersarapan.."ucap tok ma dengan nada lembut...
"Waalaikummussalam wahai cucu perempuan kesayangan tok pa dan tok ma..."ucap tok pa sambil tersenyum manis....dia mula menghirup sedikit coffee panas yg berada di dalam cawan...ad duduk di sebelah kanan...ar di tengah ...dan is di sebelah kiri...Ad menghirup sedikit air susu panas yg di tuangkan oleh tok ma nya sebentar tadi...
"Hurm...tok ma...tok pa...nanti kami nak keluar jap...nak gunting rambut and tak lupa...na colour rambut kami.."ucap ad sambil mengunyah sedikit roti bakar...
"Aik...gunting rambut tu tok ma dan tok pa benarkan...nie...kenapa nak colour kan rambut kamu?"tanya tok ma nya dengan hairan...
"Ye la...gunting rambut tu boleh...jangan kamu nak jagi repunzel sudah nak panjang ii rambut..."ucap tok pa perlahan ...
"Haha...okay..pasal nak colour rambut tu...kami malas nak tengok rambut kami warna putih....stress tengok.."ucap ar perlahan lalu menghirup perlahan air susu panas di dalam gelas...
"Okay la..tok pa dan tok ma benarkan...."ucap tok ma dan tok pa serentak...mereka mula ketawa kecil...termasuk tiga gadis tersebut yg melihat tok ma dan tok pa mereka...lawak siot..(eh kejap...ade ke cucu dok ketawakan tok ma dan tok pa dia?? ha...aku tak tau....)Skip...
Mereka berjalan dengan relax menuju ke arah tempat gunting rambut yg termewah di dunia...
"Hello miss...what I can help you? "tanya pekerja perempuan yg bekerja di situ...
"Cut hair and colour hair.."ucap ad selamber lalu duduk...
Ar dan is juga mengangguk tanda setuju dengan percakapan ad...
Datang seorang lelaki yg serupa dengan org Malaysia...."Wei...kau cakap dengan tukang gunting dan tukang colour rambut aku.....aku nak rambut potong rambut sampai paras bahu dan colour rambut aku warna biru..."ucap ad sambil memndang ke arah lelaki tersebut..dan tangan membuka ikatan rambut...
"Aku la..aku nak potong rambut aku paras buhu...then..colour rambut aku warna coklat cair okay..."ucap ar perlahan sambil membuka ikatan rambutnya...
"Aku lak nak tukang gunting tu potong rambut aku paras bahu...then..warna rambut aku warna purple pekat okay.."ucap is lalu membuka ikatan rambutnya...
Lelaki tersebut mengangguk dan nercakap dengan tukang gunting dan tukang colour rambut...
Tukang gunting dan tukang colour rambut mereka mula berdiri di tepi mereka...terkejut beruk mereka tengok rambut milik tiga gadis tersebut sesangat panjang dan berwarna putih......Skip...
Tiga gadis tersebut terus keluar dari kedai tersebut dengan riak biasa...
"Wow...cantik rambut kita do.."ucap is perlahan..hanya boleh didengari oleh ar dan ad...
Ad dan ar pulak...angguk ja..mereka sudah makeup...err..dah la muka putih tak ada darah...mereka makeup cara org korea...cun do rupa mereka...Mereka berjalan menuju ke arah restoran 5 bintang...dan merupan restoran yg termahal di dubai...
"Selamat datang...apa yg anda ingin kan??"tanya pelayan di situ...kacak dan tinggi...
"Aku nak cake coklat..dan air suam.."ucap ad tidak memandang ke arah pelayan tersebut...dia tengah main game ml do...tu tak heran...
"Aku nak cake vanilla dan air suam.."ucap ar perlahan...matanya terancap pada skrin telefon nya ...pubg pulak di main...
"Aku nak cake vanilla bercampur dengan coklat....air suam.."ucap is sepatah...mana tak nya...tengah baca buku kat wattpad tuu...kusyuk sangat...
"Okay miss...order miss akan sampai sebetar lagi.."ucap pelayan lelaki tersebut mula cuak dan blah terus...huhu...sadis tak di layan...Skip...
Mereka bertiga terus memandu laju menuju ke arah rumah tok ma dan tok pa mereka....
Sesampai saja di rumah..tiga gadis tersebut terus masuk je dalam bilik masing ii...penat tahap babun tuu...
Bersambung....
YOU ARE READING
Mafia's Gengster
Teen FictionMengisahkan tentang 3 org gadis gengster dan dalam masa yg sama mempunyai identiti yg lainnya pindah ke sebuah sekolah yg ternama.... Mereka menyamar untuk melihat keadaan di sekolah tersebut pertama mereka masuk ke dalam sekolah tersebut....sekolah...