Dupa acea noapte nu ai mai comunicat cu ei. Totul s-a schimbat. Nu stiai daca ei sunt bine, daca Yoongi te mai iubeste, sau daca vor sa se intoarca la tine.
Tu, insa, erai intr-o academie de fete. Parintii tai au incercat pe cat posibil sa te ascunda, singura solutie fiind sa te bage intr-o academie pentru a invata cum sa fii o domnisoara. O tampenie, dar pana Namjoon nu te gasea, trebuia sa stai. A trecut un an si jumatate. Inca erai in acea academie. De Ara Go nu stiai nimic, dar erai sigura ca este bine. Stateai in camera cu o fata, Yiren, era draguta, era cuminte, era sociabila,iar tu, tu erai genul mai retrasa, misterioasa, nu socializai asa mult.
In mintea te erau mii de planuri incepute,dar niciunul nefiind dus pana la capat. Schitele se sub patul tau cu o iesire cat mai putin vizibila nu ajuta. Toata academia era plina de paznici, dar nu renuntai asa usor. Ai luat o viata, evadatul de aici era floare la ureche, dar mai aveai nevoie de timp."N/T, ora mesei!", doamna Lee intrase in camera ta, stiind ca in toiul zilei,tu,stateai la birou ,cu spatele,si desenand. Niciodata nu te-a intrebat ce desenei, sansa la un raspuns era agala cu 0. Era o femeie destul de buna cu tine si restul fetelor, dar nu asa de buna cat sa-ti ajunga la inima.
"In 5 minute poti sa vii la masa, draga N/T.", stia ca urai sa ti se spuna asa, mai ales de catre ea.Ai oftat zgomotos, acesta era semnul ca voiai sa plece din camera. Ai lasat creionul pe foaie, privind pe geam. Fetele de afara erau fericite, erau niste adevarate domnisoare. Nu aveau secrete intunecate, nu trebuiau sa falsifice acte ca si cand ai avea nevoie de putine maniere si atat. Nimeni de acolo nu stia ce ai facut ca sa ajungi aici. Nimeni nu stia ca aceasta cladire uriasa si plina de fate, este ascunzatoarea ta.
Afara era frumos, gradina plina de fete nu te dezgusta, nu-ti dadea dorinta sa mergi si sa te distrezi alaturi de ele, iti doreai doar sa le privesti. Dupa ce ai ascuns schita sub pat, ai iesit din camera. Yiren te astepta cu zambetul pe buze in fata usii. Mereu intre orele 12:00-14:00 stateai singura, iar de fiecare data cand doamna Lee te chema la masa, Yiren trebuia sa astepte la usa ca sa iesi. Asta era o regula pe care toata lumea o stia din academie.Mereu dupa masa trebuia ca toate sa iesiti afara si sa faceti o plimbare lunga. Totul era urias, o plimbare de genul vã lua cam 20 de minute. Nu mai suportai plimbarile de genul, le urai. Acelas loc ,acelas traseu, aceleasi fete zgomotoase te disperau.
N/T: Ma duc in camera.
"Dar nu ai voie. Domana Lee a spus..
N/T: Timp de un an si jumatate fac asta. Ma duc in camera.Spui nervoasa la ce tocmai iti zisese Yiren. Mergi pe furisi in camera. Te-ai trantit in pat, asortandu-te cu cearsaful alb. Nu-ti displacea albul, dar nu ti se parea ca te avantajeaza. Te simteai ca o nebuna purtand alb, pat alb, camera alba.
Priveai tavanul atat de fascinata. Gandul iti zbura mereu la Yoongi. Ai scos cateva foi de sub pat, dupa ai inceput sa le privesti. Toate planurile erau bune,dar niciunul nu ar fi putut sa te scoata de acolo. Dupa calculele tale,ori te prindea gardianul,ori doamna Lee.Dupa alte ore in care ai stat in pat, priveai cum Yiren se machia. Ai refuzat de multe ori sa te lasi machiata. Nu-ti ardea de asa ceva acum. Yiren iti zambise. I-ai zambit inapoi, nevrand sa fii nepoliticoasa. Toate fetele iti dadusera porecla "fata misterioasa", te amuza porecla asta. In unele momente erai prinsa de Yiren razand pe baza acestei porecle. Altele te credeau nebuna, pentru ca nu vorbeai asa mult, mereu stateai singura, iar cand cineva te intreba despre trecut o luai razna. Incepeai sa plangi, sau sa tipi la acele persoane sa nu mai aduca intrebarea asta in discutie.
De multe ori Yiren a incercat sa se apropie de tine, iar tu de multe ori ai respins-o. Nu voiai sa te atasezi de nimeni de aici. Daca o faceai, iti era greu sa imparti planul in 2 si sa iesiti, iar baietii stiai ca planuiau sa te scoata doar pe tine si atat. De multe ori erai prinsa in baie plangand. Nu spuneai niciodata motivul, nu voiai sa-l spui.
CITEȘTI
Daddy's girl / Min Yoongi - vol 2
FanfictionDupa un an si jumatate in care toti au fost despartiti si chinuiti de dezamagiri si regrete, se vor regasi cu ajutorul liderului lor ,Kim Namjoon. Acum ,ii asteapta mai multe probleme si provocari, dar le vor da de cap impreuna.