Sebevražedná mise

161 9 2
                                    

,,Nejsem si jistý, zda jsem to pochopil. Chcete říct, že máte nutkání ukončot svůj život předčasně?"
,,Ne, jen říkám, že by to tak bylo lepší."
,,Proč?"
,,K čemu je život, kde většinu života trpíte?"

Co teď bylo za hodinu? Dějepis? Angličtina? Když jsem viděla profesorku Stevansovou, uvědomila jsem si, že je angličtina, ale hned jak jsem odvrátila pohled a zadívala se ven, nevěděla jsem. Stěží jsem věděla, kde je nahoře a kde dole. Díky stromům jsem to věděla. Jejich mohutné koruny byly moje kotva. Cítila jsem na sobě pohledy. Ať už Davida, Erica a ostatních kluků či jiných lidí, které neznám. Daisy ani její kuřata za mnou nebyly, ale nejspíš to byla otázka času. A to se mi potvrdilo hned následující přestávku.

,,Páni, vítej mezi námi. Dlouho jsme tě neviděly," ignorovala jsem její povýšený hlas. Neodpověděla jsem ji a ani se na ni nepodívala. Daisy a její kuřata mi byla jedno. Slyšela jsem Terezu, jak něco říká posměšným tónem a Ashley se směje. Ať si klidně myslí, že jsem dcera marťana. Je mi to dokonale fuk. Všechno mi bylo dokonale fuk.

,,Slyšela jsem, že měla vílet na policejní stanici," prohlásila Cora, ,,Copak jsi nám provedla?"

Možná, když je vyděsím, tak dají pokoj a já budu mít klid. Zavřela jsem svou skříňku otočila se na ně, ,,Zabila jsem." řekla jsem smrtelně vážně a můj výraz napovídal tomu, že brzo začnu zabíjet znovu. Všechny se zarazily, ale pak se nejistě zasmály. Tedy kromě Ashley. Ta mě hypnotizovala pohledem. Ostatní si zřejmě myslely, že vtipkuji. Ashley si to zřejmě nemyslela. Právě ona se mi přišla více méně omluvit a přiznat, že mě taky hledala, když jsem se ztratila. Bylo mi to jedno.

Nechala jsem je být a šla si na poslední hodinu.

,,Diano?" ozvalo se za mnou po hodině. Ty holky jsou dneska nějak vytrvalé. Podívala jsem se za hlasem, ale byla to jen Ashley.

,,Co chceš?" zeptala jsem se mrtvolným tónem.

,,Jsi v pořádku?"

,,Ne." neměla jsem energii se divit, že se stará, a ani na to abych lhala.

,,Nechtěla jsem, aby tě dneska provokovala. Věděla jsem, že nejsi ve svý kůži." přiznala se.

,,To je dobrý. Je mi to jedno."

,,Nemělo by. Ty jsi byla jediná, která měla energii se s námi hádat. Občas se někdo našel, ale většinou po prvním, po druhým pokusu to vzdal. Ty jsi do nás šla kdykoliv, kdy jsme šly to tebe. Ať tě sžírá cokoliv, není to silnější než ty."

,,Chceš vědět, co mě sžírá?" zeptala jsem se upřímně.

Ashley se zarazila. tuhle otázku nečekala. Neodpověděla mi. Nemusela. Nechtěla vědět, co mě sžírá. Měla strach, že by to neunesla. Podobný výraz jsem viděla u mámy, když jsem se zeptala, co se stalo mezi ní a otcem, když mě měl On. Tehdy měla strach, že bych to neunesla já. V těch dvou výrazech není moc velký rozdíl. Otočila jsem se a nechala to být.

Šla jsem ven ze školy. Ta mi právě skončila a já bych měla jít domů. Ale musela jsem zařídit jednu věc. Možná dvě. Záleželo, jak ta první dopadne.

~

Šel jsem do třídy, kde měla být Diana. Ale nebyla tam. Hodina ji za chvíli začíná, tak kde je?

,,Odešla," ozvalo se za mnou a já zíral, že ji slyším.

,,A co za tu informaci chceš, Ashley?"

,,Jednu věc." a šla blíž ke mě.

,,Jak jinak," protočil jsem očima. Nic jiného bych od ní nemohl čekat.

,,Ať se stalo cokoliv, zachraň ji. Dnes se ji Cora zeptala, co udělala, že byla na policii." vykulil jsem oči, jak to může vědět. ,,Tyhle věci se šíří jako požár, to bys měl vědět." odtušila důvod mého údivu a měla pravdu. ,,Diana řekla, že zabila. Holky ji to málem uvěřily. Já taky," ne ne, tohle bylo zlý. To já jsem měl být ten, kdo ho zastřelil. Chránil jsem jí tím. Nesměla to prozradit. Už tak byla mírně řečeno v háji. ,,Ať to je pravda, nebo nás chtěla postrašit, abychom ji daly pokoj, další koho zabije, bude ona. Pokud ji nepomůžeš na nohy." zíral jsem, že vlastně chce, abych pomohl Dianě. To, že mě varovala před možností Dianiny sebevraždy, jsem jaksi přeslechl. ,,Nevím, co se stalo, ale sžírá jí to. Potřebuje se svěřit. Ptala se mě, jestli to chci vědět. Neodpověděla jsem ji, protože jsem se odpovědi bála. Nepřizná to, bude zapírát, ale nutně si musí promluvit. Musí to pustit ven. Nemám ji ráda, ale někdo se musí starat, a když to nejste vy, tak musím já."

,,My se s klukama staráme." vyjel jsem. ,,Ale vždy nás odežene. Nechce s námi mluvit."

,,Tak se starejte víc. Klidně ji přivažte ke židli a nepusťte ji, dokud nepromluví." otočila se k odchodu.

,,Proč se staráš právě ty?" nedalo mi, ,,Sama si řekla, že ji nemáš ráda. Tak proč?"

Chvíli mlčela. ,,Nemusí odejít další člověk, protože se ostatní dostatečně nestarali." a odešla. A mě se spojily dva volné body. Minulý rok, to tu Diana vůbec nebyla, se školou nesla zvěst, že Ashley bratranec spáchal sebevraždu. Nevěděl jse, zda je to vůbec pravda, a ani jsem neslyšel proč. Možná proto, že se ostatní dost nezajímali. Vykašlal jsem se na poslední hodinu a šel hledat Dianu.

~

K čemu je život, kde většinu života trpíte?

To byla otázka, kterou jsem si sama položila a musela jsem na ni znát odpověď. Měla jsem dva zdroje, ale protože jeden byl mrtvý - zemřel mou rukou a mou zbraní - šla jsem za druhým zdrojem. Věděla jsem, kde bydlí. Jednou v noci jsem ho sledovala. Nic bych nedala za to, že o mě věděl.

Jela jsem tam metrem. Byl tam dostatečný hluk a já si na chvíli nepřipadala, že se topím, že padám. Nebylo těžký ten dům najít. Jako jediný v okolí měl slušnou omítku. Jeden dům, jeden vchod, pět pater a podle vše na každém poschodí jsou dva byty. Šlo se hledat. V jakém poschodí a bytě bydlí, jsem nezjistila. Nečekala jsem totiž, že se tady ukážu. Sledovala jsem ho, abych věděla, čemu se mám vyhýbat, ne kam mám jít. Sama, dobrovolně.

Bydlel ve čtvrtém patře vpravo. Zazvonila jsem. Nemělo cenu panikařit. Jestli mi něco udělá, tak aspoň budu mít klid. Nebudu trpět.

Dveře se otevřely a v nich stála zrůda číslo dvě.

,,Tebe bych tu nečekal." prohlásil zaskočeně můj otec.

~

Všem zdar a coroně zvlášť (just joke xD)

Ne, neptejte se, po jak dlouhé době tu jsem. Jak jsem řekla, je pro mě těžké tento příběh psát, ale dopíšu ho, nebojte, jen bude mít míň kapitol, než jednička.

Nějaké typy, co se stane? Nebo jak to vše skončí? Měla Ashley pravdu, že se Diana pokusí o sebevraždu? V mých příbězích by nešlo o nic výjimečného (kdo četl Rudé peříčko, ví :D)

A malá technická...zbyl tu vůbec někdo? xD

SimonaR

Tajemství z přítomnosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat