"Nevlastní" sourozenec

187 12 2
                                    

,,To nikdo neví kdo to je?"
,,Ne,"
,,Jak to?"
,,Nikdy nepromluvila."

,,Ta Kateřina se zatraceně sexy." procedil mezi zuby Erik. Všichni jsme se uchechtli.

,,Jdem teda do Klubu?"

,,Já bych šel, Adriku." řekl Malcolm.

,,Diana asi nepůjde, co?"

,,Už jsem řekl, že ne," řekl jsem unaveně. ,,Je na ní moc brzo."

,,Jak to zvládá?" zeptal se ustaraně Sam.

,,Tvrdí, že je v pohodě, ale v noci ji stále slyším, jak mluví ze spaní. A nejsou to dětské říkanky."

,,A hádám, že ty s tím nic neděláš." řekl lehce naštvaně Driven.

,,Proč si myslíš, že jsem tady zařídil Kat pobyt, to bruslení a vše ostatní?!" vyjekl jsem nahlas.

,,A co třeba odborná pomoc?!" vykřikl. ,,To tě nenapadlo? Ne proč taky, vždyť ty myslíš jen na sebe! Chceš jí jen do postele!" moje pravačka vystřelila a dala mu pěstí.

,,Jestli to ještě jedou vypustíš z huby, tak tě to bude bolet daleko víc!" zasyčel jsem. Zaraženě se na mě díval a mnul si červenou tvář.

,,Klid vy dva," snažil se nás zklidnit Erik. ,,Neřekli jsme, že to tak je, jen..." zdráhavě se nadechl. ,,Uznej, že je tohle tvoje chování divný. Dřív ti bylo všechno fuk, ale před týdnem jsi málem ryskoval život, když Dianu unesl. A teď se můžeš přetrhnout, aby jsi rozveselil. Buď jí fakt moc chceš dostat do postele nebo ses..."

,,Nebo co?! Nebo jsem se do ní zamiloval? To jako fakt? Vole, je to technicky moje nevlastí sestra!"

,,Vole přestaň to na nás hrát!" vyjel na mě Sam. ,,Před Dianou si klidně hraj divadlo, jaký chceš, ale nám se můžeš svěřit." řekl už klidněji.

,,Jako fakt?! Hned jak se začnu zajímat o holku tak jí musím chtít do postele? No ták, lidi, přemýšlejte trochu. Představte si, že máte doma novýho "sourozence". A pak se stane všechno to ostatní. Vy nebudete chtít jí ochránit a pomoct jí?" významně jsem se na ně podíval. ,,Pokud ne, tak nechápu, jak se mohu s vámi ještě bavit." otočil jsem se a chtěl odejít.

,,Kámo počkej," řekl za mnou Malcolm. ,,Máš pravdu, není to od nás zrovna nejlepší chování a ano, taky jí chceme pomoc, ale ty jsi do toho tak zapálenej, že to působí jiným dojmem."

,,Tak co kdybychom tohodle nechali bejt a šli něco provádět." navrhl Erik.

,,Tak ok," souhlasil jsem. ,,Co kdybychom zašli do Klubu? Kat s Dý určitě příjdou dýl, tak to vadit nebude."

~

,,To si děláš prdel!" vykřikl naštvaně Adrien.

,,Holt, na mě nemáš." řekl pyšně Sam.

,,Co kdybyste to vypli a šli do toho Klubu?" zeptal se Erik.

,,Jojo, Riku, jen si s ním dám ještě kolo."

,,Vole Malcu, to jsi říkal před hodinou!" řekl důrazně.

,,Vážně poslední." zakňučel jako malý dítě.

,,Hele lidi, co kdyby jste už vážně dovalili?" zeptal jsem se přes mobil. Driven vedle mě kopl do sebe dalšího panáka. ,,Driv se tu dřív vožere než vy dorazíte."

,,Jojo, tak už to vypínáme," řekl unaveně Malcolm ,,A ty se těš. Příště tě rozdrtím." to bylo poslední, co jsem slyšel než jsem to típnul.

,,Tak co?" zařval Driven.

,,Už jdou."

,,Myslíš, že dneska přijde?"

,,To nevím, ale proč si myslíš, že jsem chodim každou noc?" zeptal jsem se ho. Jen se uchechnul.

Otočil jsem se na barmana a objednal si další. Než jsem to stihl do sebe kopnout, tak mi někdo klepe na rameno.

,,Kámo, dneska tu jsou dvě." vydechl Driv. Nechápavě jsem se na něj podíval. On koukal směrem ke schodům, které vedli nahoru k východu. Taky jsem se tam podíval.

Stály tam dvě dívky v luxusním šatech. Jedna měla dlouhé, blonďaté vlasy. Na sobě modré šaty a přes tvář masku stejné barvy.

Ta druhá byla stejná jako celý týden. Středně dlouhé, hnědé vlasy, fialové šaty a jako její kamarádka masku přes tvář.

Rozhlížely se po Klubu, ta v tom fialovém se pohledem zastavila u mě. Prohlédla si mě od hlavy k patě. Kámoška ji něco pošeptala a obě se zasmály a sešly dolů.

,,Myslíš, že dneska Popelka promluví?" zeptal se Driven. Jen jsem pokrčil rameny.

Přišly k baru, Popelka, ve fiálovém, ukázala dva prsty. Barman pochopil tak jim nalil dva koktejly.

,,Alé, naše Popelka si přivedla kamarádku." řekl vedle mě slizce Mitch.

,,Myslíš, že na ni máš?"

,,To si piš." řekl sebejistě.

,,Ale prosím tě," řekl se smíchem přicházející Rik. ,,S nikým se nebaví. Jen tančí. Každý jí tady chce, tak proč by měla mít zájem o děvkaře jako jsi ty?"

,,Běž se napít Kleidsone, náš suchý kecy." Erik jen protočil oči. ,,Sledujte nuly, Popelka, bude moje další trofej."

Popelka se rozešla k nám. Přešla rovnou k Mitchovi. Ten měl ten svůj samolibý úsměv. Popelka se na něj usmála a předala papírek. Mitch si ho zařazeně vzal a přečetl.

,,Děvko!" zařval a odešel.

,,Co jsi napsala?" zeptal jsem se. Zvedla papírek a podala mi ho.

,,No tak to né!" řekl přes rameno Sam a rozesmál se. Vědoucně se usmála a odešla.

,,Co tam je?" vyzvídal Malcolm.

,,Možná nemluvím, ale slyším."

,,Začíná se mi líbit čím dál tím víc." řekl melodicky Driven.

,,Tak jo kámo, máš dost. Už půjdeme domů."

Tajemství z přítomnosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat