Záchráná mise

146 8 0
                                    

,,V tom případě se jedná o Rapunzel, a ne o Popelku, ne?"
,,Třeba našla svého prince, který ji vrátil střevíček. Co ty víš."
,,Ne,"
,,Ne? Ne co?"
,,Nenašla svého prince."
,,A to můžeš vědět jak?"
,,Protože se nám Popelka vrátila na ples."

V hlavě mi stále zněla slova Ashley. Hned jsem dal vědět klukům, že je jedno, co mají teď za hodinu, ale že musíme najít Dianu. Mohlo být pozdě. Posledních několik dní byla tělo bez duše. S nikým nemluvila, téměř na nikoho se nepodívala. Jestli kvůli tomu hajzlovi přijdu i o Dianu, tak nevím co udělám, ale nikomu se to líbit nebude.

,,Ale jak za to může ten sráč?" zeptal se Eric, když jsem to řekl nahlas. Už mi bylo jedno, jestli mě Diana přetrhne, že jsem ji to řekl. Teď šlo o její zdraví.

,,Potkali jsme ho, když jsme odcházeli z letiště, když jsme vyprovázeli Kateřinu. Diana za ním pak šla tu noc a zmlátila ho. Tu noc ho někdo zabil. Byla to nepovedená loupež," ironie, ,,Ale toho vraha neviděli, viděli jen Dianu a to díky kameře, která tam shodou okolností byla. Tak ji zatkli. Při výslechu ji detektiv vystavil vzpomínkám na Walkera. A pak tam potkala fotra. Kdybychom ho nepotkali, tak by se tohle nemuselo stát." zoufale jsem si prohrábl vlasy.

,,Ale to není vše, že?" zeptal s vědoucně Driven.

,,Ne, není," připustil jsem. Kluci trpělivě vyčkávali. ,,To ona ho zabila, ne já." nejdřív se zdáli zmateni, ale pak pochopili, o kom mluvim.

,,To jako vážně?" zeptal se tiše Malcom. Stále jsme byli před školou a kdokoliv mohl projít kolem a slyšet nás. Jen jsem přikývl.

,,To je síla." vydechl Sam. Všichni se opřeli o zábradlí, které bylo vedle cesty do školy. Počítal jsem, že budou podobně reagovat.

,,Jak to, že se jí nic nestalo?" zeptal se Eric. Asi jako první se vzpamatoval.

,,Tvůj táta," odpověděl jsem jednoduše, ,,Tušil, že jsem ho nezabil já, ale ona. Co je oficiálně v papírech, nevím, ale vím, že to bylo hodnocený jako sebeobrana."

,,Já si říkal, že mi tam něco nesedí," ozval se po dlouhé době Adrien, ,,Nesedí mi ani teď, že by ho zabila ona, ale sedí mi to víc než k tobě. Vím že jsi dřív taky nebyl andělíček, to nikdo z nás, ale Diana si něčím prošla a očividně prochází. Nikdo z nás to nemá nejjednodušší, ty jsi to měl asi nejtěžší z nás, ale kde to je ideální? Všude se hádají rodiče, sourozenci, rozvody, kvůli práci nevidíte rodiče a tak. Ale Dianin život není život, ale noční můra. A podle všeho se muselo stát něco i doma s otcem."

,,Si to vemte," přerušil ho Sam, ,,Vemte si, že se vám stalo to co Dianě. Jdete domů, čekáte, že doma budete v bezpečí, že tam je rodina, která na vás čeká, ale místo toho tam na vás čeká další bojiště

,,Jednou jsem poslouchal," řekl jsem, ,,Šel jsem zrovna ze školy a Jitka byla u Diany. Diana na ni křičela, že se navzájem neochránily, že si nemají co vyčítat. Že Diana chtěla místo, kde bude v bezpečí, místo toho přišla, jak jsi řekl, na další bojiště. Podle všeho Jitka ji ani neřekla, co se stalo. Diana se to musela dopídit vlastní cestou."

,,Taky fajn," řekl ironicky Malcom, ,,Vlastní máma ti neřekne, co se stalo a proč jsou doma věci takové, jaké jsou."

,,Třeba se styděla," oponoval mu Driven, ,,Diana považuje za svou chybu to, co se jí stalo, ne?" podíval se na mě. Přikývl jsem. ,,Tak to tak třeba i její mamka. Jakože selhala."

,,To není špatná úvaha," ozval se Driven a všichni na něj překvapeně zírali, ,,Co? Nemůžu chvíli mluvit jako kniha?" nechali jsme to radši být, ,,Když se Daina cítí zodpovědná za to, co se jí stalo, proč ne její matka? A tam by to bylo víc pochopitelné než u Dý. Je to matka, je zodpovědná za svou dceru. A pokud se necítí zodpovědná za to s tím Walkerem, proč by se necítila zodpovědná za rozvod a to ostatní, co se stalo?"

,,A kdo řekl, že se necítí zodpovědná i za Walkera?" Eric uhodil hřebíček na hlavičku.

,,Nikdo nikdy neřekl, že se necítí zodpovědná i za něho," souhlasil jsem, ,,Navíc tohle můžeme řešit pak. Teď musíme najít Dianu."

,,Šla za fotrem," ozvalo se za námi. Otočil jsem se. Stála tam Ashley. Jak dlouho tam stála? ,,Je pěkné, jak tu spekulujete. Stojím tu celkem dost slouho a celkem dost jsem toho slyšela-"

,,Jestli to někde řekneš," zasyčel Sam.

,,Nejsem taková kráva, jak si myslíte," bránila se hned, ,, Diana nás nazývá kuřata, což je mimochodem celkem originální, ale ona je stejný kuře jako my. Minimálně jako já. Nestalo se mi to co jí, ale mám taky rozvedený rodiče. Já pro změnu mám toho hodnýho tátu a tu mrchu matku. Jestli Diana zjišťovala, co se stalo mezi jejími rodiči, protože ji to její máma neřekla, šla za otcem. Chce slyšet jeho verzi. Chce slyšet jeho důvody."

,,Jak to můžeš vědět?" chtěl vědět Malcom. Taky bych to rád věděl.

,,Protože jsem udělala to samé, když jsem nevěděla. Šla jsem za matkou, aby mi to vysvětlila. Ona šla za otcem. Kdyby mohla, šla by i za Walkerem, ale s ním se potká max tak na seanci."

,,Proč to děláš?" ptal jsem se znovu.

,,Už jsem ti to řekla. Myslíte si, že jsme ty mrchy, ale to jsme jedině, když někdo narušuje náš klid, náš svět. My máme problémy jako všichni okolo. Jen nechceme, aby o tom ti všichni věděli."

,,I Daisy?" vyzvídal Driven.

,,Ona nejvíc."

,,A proč nepomohla hledat Dianu a místo toho se schovala?" Eric měl nejspmíš problém uvěřit.

,,Bála se. O sebe. Copak to je špatné? Bát se o sebe?" obešla nás a mířila ke svému auto, ,,Najděte jí a pomozte ji. Nikdy neřeknu, co jsem tu slyšela. A vy na oplátku neřeknete, co jsem řekla já." to bylo fér.

,,Kde bydlí její otec?" zeptal se hned Malcom a Ashley nechal být.

,,Nevím. Nepomohl by tvůj táta, Ericu?"

,,Můžu to zkusit, ale nic neslibuju."

,,Řekni mu toho co nejmíň. Nechci, aby někdo další vědět něco navíc."

~

Ano, ano, jsem to já :D

Teď jsem nad tímto příběhem trochu přemýšlela, takže mám už trošičku, ale jen trošku, představu, o čem bude dál. Ale stále neslibuji nějakou převratnou rychlost ve vydávání.

Doufám, že tu se mnou budete až do konce :D a za chvíli bude venku i nový příběh, tak se máte na co těšit a doufám, že se vám bude líbit ;D

Tak zatím,

SimonaR

Tajemství z přítomnosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat