,,Proč jí vůbec říkáte Popelka?"
,,Protože vždy zmizí o půlnoci.",,Co myslíš? Proč to nabídli Dianě a ne někomu jinýmu?" zeptal se podezřívavě Driven.
,,Nevim, ale snad nemaj v úmyslu něco, za co by pak ode mě schytali." řekl výhružně Sam.
,,Myslim, že Morgan něčeho takovýho není schopná. Kasias určitě, ale ona ne." pronesl jsem myšlenku nahlas.
,,Šla by teda s náma?" vyzvídal Adrien.
,,Nevim Adriku, ještě jsem se neptal, ale myslim, že do Klubu nepujde." řekl jsem popravdě.
,,Říkal jsem si, že je brzo." podrbal se nervózně za krkem.
,,A co ta druhá věc?" zeptal se tiše Erik.
,,Vše ready." a ukázal jsem mu znamení OK.
,,Hele, už budou hrát!" zvolal Malcolm a ukázal na jedno ze dvou hřišť.
Šli jsme si sednout na deku, kde jsme měli dobrý výhled a byli jsme i blízko, takže jsme mohli povzbuzovat.
,,Tenhle západ si natočim." prohlásil Erik.
,,Dobrej nápad, Riku." uznal jsem a už jsem taky lovil v kapse mobil.
Dý byla vedle Kasiase, který podával. Podával vrchem a nechtěl bych stát na příjmu. Já bych měl zlomené obě ruce, jenže Elizabeth to odbila bagrem se vší elegancí. Míč lítal z jedné strany na druhou.
Čekal jsem, kdy uvidím Dianu v akci, ale to se nestalo. Vždy stála bokem, nezůčasněna. Vypadala, jako by se míče bála. Kasias a Stinsen na ní furt něco řvali, ale ona je prostě ignorovala.
Když se dostala na podání, vyčkával jsem. Očekával jsem větší ránu než od toho idiota před ní, ale míč sotva doletěl k síti. Ozvalo se posměšný smích.
,,Co to s ní je?" zeptal se nervózně Malcolm. Pokrčil jsem rameny. Taky by mě zajímalo, co to s ní je. Když říkala, že chce do týmu, čekal jsem, že to umí a né tohle.
Hra pokračovala stejně i nadále, bez Diany si náš tým celkem poradil, ale pořád jim chyběl jeden hráč. Chyběl jim Peter. Sice nedovedl hrát tak mistrně jako Elizabeth, ale určitě líp než Diana.
Pan Peasant ukončil hru. 25:20 pro béčko a to naši měli výhodu, že slunce jim nesvítilo do obličeje. Týmy si vymněnily strany a měly pět minut na popadnutí dechu.
Naši si udělali kruhovou poradu. Zdálo se, že Diana měla hlavní slovo, ale nebyl jsem si jistý, protože jsem na ní neviděl, hlavně by mi to nedávalo smysl.
,,Vidíš něco Drive?"
,,Ani ťuk." zaprotestoval.
,,Na co nám je, že umíš odezírat, když stejně pak nic nevíme?" řekl naštvaně Sam.
,,Klid Same," okřikl ho Adrien. ,,Taky se mi nelíbí, jak hra probíhá, ale ještě máme naději. Teď můžeme vyrovnat a v další vyhrát." prohlásil optimisticky.
,,Kdyby tam Diana nelezla..." Sam to radši nedořekl, protože si všiml našeho výrazu.
,,Netvrdim, že tam Dý má co dělat," začal opatrně Erik ,,Ale věř ji trochu. Třeba se schopí. Přece musí něco umět, jinak by jí to Morgan nenabídla, ne?"
,,Vždyť neumí ani podat," zkonstatoval Sam ,,Ten míč nedoletěl ani k síti natož přes ní."
,,Třeba Morgan neměla na výběr," zauvažoval nahlas Malcolm ,,Třeba Diana byla jediná možnost." Nevěděl jsem čemu věřit. Dianě se dařilo vše na co sáhla, nechtěl jsem věřit, že je tak levá na volejbal.
ČTEŠ
Tajemství z přítomnosti✔
Teen FictionDiana prozradila svá tajemství, zbavila se démonů z minulosti a doufá v lepší zítřky. Osud jí však nedá nic zadarmo. Musí se znovu vzepřít a bojovat za rodinu, za přátelé a za sebe samou. Ovšem není jediná, o koho se pokouší duchové vzdálených let. ...