Tříleté zdi

185 11 0
                                    

,,Dneska se ještě neukázala?"
,,Ne, ještě ne, a bojím se, že se neukáže."
,,Proč?"
,,..."

,,Pšš, holky asi už spí." řekl jsem drsně na kluky. Driven byl tak na mol, že mezi mnou a Samem bezvládně vlál. Adrien to narval do dveří proto jsem ho okřikl. Ten se jen přiblbě usmál a neřešil to.

,,Měli jsme odejít, jak jsem řekl hnedka z kraje."

,,Neblbni Dawe," řekl vesele Malcolm. ,,Vždyť to byla prdel."

,,Jsem zvědavej, jestli to řekneš i ráno až si nic nebudeš pamatovat a budeš mít opici jako kráva."

,,Já mám žížu." ozval se Driven.

,,Ty jsi toho málo vychlastal?" zeptal jsem se smíchem.

,,Jo, -škyt- třeba jen vodu kámo." s povzdechnutím jsem přikývl a se Samem jsem ho odvlekl do kuchyně. Kluci úctihodně nepadali a už ani nevráželi do futer ode dveří.

V kuchyní se svítilo.

Asi holky zapomněla zhasnout.

U ostrůvku na barové židli seděla Diana. Před sebou měla několik lahví tvrdýho alkoholu, asi čtyři tabulky čokolád a láhev se sklenicí s vínem.

,,Copak? Taky se chceš přidat k ožralé části party?" zažertoval jsem, ale Diana mě ignorovala. ,,Všechno v pořádku?" zeptal jsem se už vážně. Driven se překvapivě postavil pořádně na nohy a ani nespadl. Adrien s Malcem se taky začali tvářit vážně.

,,Nic nemůže být lepší, než to je." řekla tiše. Řekla to tak neutrálně, že jsem vůbec netušil, jestli to myslí vážně.

,,Tak proč tu máš arzenál chlastu a otcovu pětadvacetiletou skockou?"

,,Klid, tu skockou jsem koupila v sámošce. Na tu Jirkovu jsem nesáhla." to nebyla zrovna věc, co by mě nejvíc trápila. ,,Jen jsem chtěla na dnešní den zapomenout."

A byla na dobré cestě. V lahvi od skocké byla sotva půlka a to ji dneska kupovala. O ostatních lahvích ani nemluvim. To co dneska vypila, by skolilo dospělého chlapa. Diana ani nebyla zvyklá pít. Sem tam si dala skleničku vína nebo na oslavě panáka na přiťuknutí, ale tím to haslo.

,,Myslela jsem, že bude stačit pár panáků," ukázala na malou skleničku u flašky vodky. ,,Ale po jednom prckovi jsem vzdala si ten alkohol nalejvat a pila jsem to rovnou z flašky. Když se po hodině nedostalo opilecké opojení tak jsem vyhrabala čokoládu, abych se vyzvracela a mohla to zkusit na novo, ale ani to nepomohlo. Tak jsem to vzdala úplně a piju taky tohle víno." nevesele se uchcechtla. ,,Já to prostě jednoduchý mít nikdy nebudu. Nestačí jedna zrada za den, ne. Musíme mě k tomu zradit i moje tělo, protože odmítá se opít." seděla celá sklíčená na barové židličce.

,,Jaká zrada?" odvážil jsem se zeptat. ,,Co se stalo, že se na to snažís zapomenout?" jen mávla rukou.

,,Na tom nezáleží. Prostě to tu uklidím, půjdu spát a budu dál naivní husa, co nikdy nevidí věci, jak jsou."

Měl jsem chuť k ní jít, profackovat jí, aby mi řekla, co se stalo, ale ovládl jsem se. Stejně by to nepomohlo.

Vstala a začala uklízet lahve s alkoholem. Jen jsme tam tak stáli a sledovali.

,,Kde je vůbec Kat?" zeptal se Driven.

Diana se opět smutně uchechtla. ,,Nemám nejmenší tušení," pokrčila rameny. ,,Možná nahoře už spí." doklidila a odešla. Šli jsme za ní. Potichu vešla k sobě do pokoje a stejně tak potichu zavřela dveře.

Tajemství z přítomnosti✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat