Merhabalar 😏 rose, jisoo'nun instagram gönderisine güzellik diye yorum atmış🥰Bu kitaba bölüm atmak çok hoşuma gidiyor, change çok bölümlü olduğu için utanıyorum xjdjdmxmxmx
~
Jisoo
Gözlerimi tavana dikip son kez gözlerimi ovuşturdum, hala uykum var ama seulgi ile buluşmak için rose'ye bahane bulmalıyım.
Yataktan kalkıp hava almak için balkona çıktım, rose'yi havuzun başında görünce gözlerimi ona odakladım.
Vücudunu kapatan ince bez parçasını çıkarınca nefesimin kesildiğini hissettim..
Gerçekten sıkı görünüyor..
Kendime gelmeliyim, sırf vücudu güzel diye onunla olmayacağım tabi ki.
Ama bende havuza girebilirim diye düşünüyorum..
•••
Ona doğru yürüdüğümü görünce havuzun kenarına yaklaşıp kollarını oraya dayadı" günaydın Jisoo" neşeli bir şekilde konuşunca gülümsedim.
-Günaydın ruh hastası, bugün pek bir neşelisin.
Yüzü düştü ama hemen toparladı" bugün pek bir güzelsin" vücudumu süzdüğünü görünce keyfimin yerine geldiğini hissettim.
-Biliyorum.
-Bikinin güzelmiş.
"Bir de içindekini görsen, o daha güzeldir" kıkırdayıp havuza atladım.
Başımı sudan çıkardığımda arkamda hissettiğim bedenle hızla arkamı döndüm.
Rose" görmek istiyorum"
-Hayal edebilirsin.
-Göster bana Jisoo.
Elimi sol omzumun üstüne yerleştirip tenini yumuşak bir şekilde okşadım" rüyanda görürsün"
Merdivenlerin olduğu tarafa yüzüp sudan çıktım, arkamdan çıktığını hissettim ama umursamadan içeriye doğru yürümeye başladım.
Bir anda kolumdan çekilmemle vücudumun rose'ye çarpması bir oldu" çok güzelsin"
-Bilmediğim bir şey söyle.
Elimi kavrayıp kalçasına götürünce yutkundum" bunları bilmiyorsun, her sabah erkenden uyanıp sıkı çalışıyorum"
Kalçalarını avuçlayıp hafifçe sıktım" iyi görünüyorlar" sızlamaya başlayınca yutkundum.
Rose" sen bir de yatakta ki performansımı gör, o daha iyi"
Gülümseyip dudaklarına yaklaştım" seulgi kadar iyi misin?"
Çenesini sıktığını görünce başımı dikleştirdim" eminim ondan daha iyiyimdir"
Başımı olumsuz anlamda sallayıp geri çekildim.
Bir an önce seulgi ile buluşmalıyım, çok fena hissediyorum.
•••
Kahvaltımı ederken bile rahat bırakmıyor, sürekli gözlerinin üzerimde olması rahatsız hissettiriyor.
Rose"Beğendin mi?"
Omuz silktim"idare eder"
-Birilerini tutmamız şart oldu, iyi beslenmeni istiyorum.
Göz devirdim, çok ilgili ve bu beni bunaltıyor" bugün dışarıya çıkacağım, annemi özledim"
-Bende gelebilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...