8.BÖLÜM

4.7K 323 322
                                    


Yine blackpink dışında ki herkes comeback yapıyor :')

Medyaya bakınca miyavlıyorsunuz

~

Rose

Elimi yatağın sol tarafına attığımda boş olduğunu fark edince kaşlarımı çatıp doğruldum.

Jisoo'yu bilgisayarın başında görünce rahatladığımı hissettim, bir an başka yerde yattı sandım.

Gözlükleri ile bilgisayara odaklanmış bir şekilde gözüküyor, sevimli.

Yatağımdan yavaş bir şekilde kalkıp yanına yürüdüm. Ellerimi omuzlarına yerleştirip ovarken yumuşak yanaklarına kısa bir öpücük kondurdum" günaydın Jisoo"

-Günaydın, bir an hiç uyanmayacaksın sandım.

Huzurla gülümsedim" uyandırsaydın keşke"

Gözlüğünü çıkarıp masanın üzerine koyduktan sonra sandalyeden kalkınca ellerimi omuzlarından çektim, bana doğru dönüp kollarını boynuma sardı.

Jisoo" gerek duymadım" dudaklarını dudaklarıma doğru bastırıp yatağa doğru yönlendirdi.

Yatağın ucuna geldiğimi hissedince sırtımı yatakla buluşturdum, kucağıma yerleşip yüzüme yaklaştı.

Onunla bu şekilde olmak çok iyi hissettiriyor, sol elimi yanağına yerleştirip baş parmağımla okşadım" bu sabahta çok güzelsin"

Gözlerini kırpıştırıp yutkundu" menajerimden bir mail aldım"

-Ee?

-Baş rol teklifi gelmiş, True beauty isimli bir webtoon dizisi için.

Bu hareketlerinin sebebi anlaşıldı" bende diyorum Jisoo neden böyle davranıyor"

Kucağımda kalkıp elini saçlarının arasından geçirdi" tam tersini yapmam daha mı iyi olacak?"

Yatağın ucuna oturup güzel yüzüne baktım" bir şeyleri isteyerek yap istiyorum, altında bir neden olmasın"

Jisoo" bununla yetinmek zorundasın"

Başımı salladım" tamam"

Jisoo" ee ne düşünüyorsun? Bunu da engellemezsin umarım"

-Dürüst olmak gerekirse bunu istemiyorum ama sen istiyorsan teklifi kabul edebilirsin.

Jisoo" Bugün gidip menajerimle görüşeceğim."

-Dizide ki partnerin kim?

Gülümseyip iç çekti" oldukça yakışıklı biri, Cha eunwoo."

Yutkunup başımı çevirdim, beni sevmediğini hissedebiliyorum ama gözümün içine baka baka başkasına yakışıklı demesi canımı yakıyor.

Jisoo" bir şey demeyecek misin?"

Bir şey demeden odadan çıkıp merdivenlere yöneldim.

Jisoo"Hey!" seslenişi umursamadan hızla aşağıya inmeye başladım.

Tam mutfağa girecekken kolumdan yakalayıp durdurdu" ne oldu yine?"

-Başka birini övmene dayanamıyorum, canımı yakıyor.

Kaşlarını çattı" abartma chaeyoung"

-Üzülüyorum işte, anlamıyorsun.

Jisoo" bu kadar hassas biri olduğun aklıma bile gelmezdi"

-Çünkü beni hiç tanımak istemedin ve bu hala devam ediyor. Sürekli sevişerek bir çift olamayız, ne sanıyorsun ki?

Güldü"çift olmak isteyen kim? Sadece seni tatmin ediyorum"

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin