Önceki bölüme o kadar çok yorum geldi ki biraz daha bölüm atmazsam okurlarıma ayıp olur diye düşündüm🙂 elleriniz dert görmesin arkadaşlar dkdksksksmdfmdkxkzksŞaka bir yana yks yaklaşıyor :(
~
Jennie
Göz yaşlarımı silip annemin bana garip garip bakan yüzüne baktım.
-Niye öyle bakıyorsun anne?
Hafifçe gülümsedi" boşuna ağlıyorsun, bir kaç saate kalmaz yanına gelecek zaten"
-Dün geceden beri tek bir mesaj bile atmadı, sabah aradığımda doğru düzgün konuşmadı bile. Bugün ilk dans dersini verecek, yanında olmak isterdim.
Annem koltuğundan kalkıp yanıma oturdu" sende git o zaman" saçlarımı okşarken iç çektim.
-Beni istemiyor, isteseydi sabah öyle konuşmazdı. İlk defa benimle o kadar soğuk bir şekilde konuştu.
-Bir yandan haklı ama, sindirmesi için zaman vermelisin.
Göz devirip annemin yanından kalktım" yıllar önce olan bir şey için bu duruma geliyoruz, saçmalık"
-Biraz empati kurmayı denemelisin jennie.
Daha fazla sinir olmadan önce odama çıkmalıyım.Belki mesaj atmıştır, koşa koşa odama çıkıp yatağımın üstünde ki telefonumu aldım.
Of dahyun, bir kere de şu telefonu açtığımda istediğim biri mesaj atmış olsun.Şu an dahyun'un fazla enerjik hallerini çekesim yok.
Yatağa uzanıp başımı yastığa bastırdım, telefonumun sesini duyunca başımı kaldırıp hızla telefona yöneldim.
dahyun, açmazsam rahat bırakacağı yok.
-Efendim dahyun.
-Niye mesajlarıma bakmıyorsun salak.
-Lisa dışında kimsenin mesajlarına bakmayacağım.
Güldü" konum atacağım yere gel hemen. lisa, sen yokken aşırı sıkıcı ve çekilmiyor"
Hızlı bir şekilde yattığım yerden doğruldum, kalbim deli gibi çarpıyor" noldu ki?"
Belki de ayrı olduğumuzu bilmiyordur.
-Yokluğun kızın başına vurdu, suratsız suratsız geziyor ortalıkta.
Gözlerim dolarken gülümsedim, bensiz mutlu olamayacağını biliyordum. Bensiz adım bile atamaz o be.
" Geliyorum!" adeta çığlık atıp telefonu kapattım.
~
Lisa
Öğrenciler soluklanırken dahyun salak salak dans ederek yanıma gelmeye başladı.
Napıyor bu salak.
Yanağımdan makas alınca başımı geriye attım" ne bu neşe"
Dahyun" çok fena aşık oldum Lisa, kaküllerine sayfalarca şiir yazarım bu kızın"
Ne?
-Bana mı aşık oldun lan.
Güldü" tek kaküllü sen misin salak?"
Elimi kalbime götürdüm" korktum bir an, ee kim bu?"
Gözlerini kırpıştırıp hülyalı hülyalı iç çekti" çaktırmadan bak, aynanın köşesinde oturuyor"
Baktığı yere göz ucuyla baktım, çocuğun biri kızın dudaklarına yapışınca dahyun kolumu kavradı" benim gördüğümü sende görüyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...