Bölüm kısa ama sizi bölümsüz bırakmak istemediğimden yayınladım :) sizde bir zahmet yorumsuz bırakmayın arkadaşlar.
~
Lisa
Tüm örtüyü üzerime alıp yanağımı yastığıma sürttüm" Jennie, kahvaltıyı sen hazırlar mısın?"yüzümü buruşturup gözlerimi açtım.
Jennie'yi dün sabah annesine bıraktığımı unuttum.
Yatağımın diğer tarafını boş gördüğüm için biraz buruk hissediyorum ama biraz zamana ihtiyacım var. Şu an yapabileceğim tek şey telefonumu alıp boş boş yatmak.
Onlarca bildirim gelmiş, tüm arama ve mesajların Jennie den geldiğine pek şaşırmadım. Önemli bir şeydir belki, aramalıyım.
Bir kaç saniye geçti geçmedi açıldı, ilk duyduğum şey Jennie'nin ağmaklı sesiydi.
-Neden ağlıyorsun Jennie?
Bir süre hışırtı sesi duyuldu, herhalde yataktan kalkıyor.
"L-isa yanına gelmek...istiyorum" boğazım düğümleniyor, ağlamasını istemiyorum.
-Annen bir şey mi dedi?
Bir kaç saniye nefes alışveriş seslerini dinledim" konuşacak mısın??"
-Sensiz uyanmak çok kötüydü, özlüyorum.
Bende seni özlüyorum..
-Üzgünüm Jennie.
-Diyebileceğin tek şey bu mu cidden, canımı yakıyorsun.
"Kapatmalıyım" telefonu kapatıp yatağın diğer tarafına attım.
Kendimi tanıyorum, biraz daha konuşursam dayanamayıp eve dönmesini söyleyeceğim.
Eninde sonunda yanıma dönecek ama şu an değil. Biraz burnunun sürtmesini istiyorum, bu kadar önemli bir şeyi benden saklamamalıydı. Aptal yerine konmuş gibi hissediyorum.
Kapı çalınca yatağımda doğruldum, sabah sabah kim gelmiş olabilir ki?
Koşa koşa kapıya gidip açtım, ah tahmin etmeliydim.
Dahyun" naber kanka!" beni ittirip içeriye girerken neşeli bir şekilde konuştu.
-Rüyanda mı gördün beni kızım.
Güldü" unutmuşsun"
-Neyi?
Omuzlarımı kavradı" bugün ilk dans dersini vereceksin ya"
Cidden unuttum..
Gülümsedim" iyi ki hatırlattın dahyun"
Omzumu pat patladı" kankalar bugünler için vardır" etrafına bakınıp salona adımladı" Jennie?? sevgilini dans kursunda kapacaklar, yetiş"
Ah bu kız..
-Burada değil.
Peşinden salona girip koltuğa oturdum, karşıma oturup sırıttı" markete mi gitti?"
-Ara verdik.
Gülen suratı solarken gözleri şaşkınlıkla açıldı" siz ve ara vermek. Siz beş dakika bile ayrı kalamaz yapışık gezersiniz be!"
Yutkunup başımı çevirdim" böyle uygun gördük"
-Aranız aşırı iyiydi, ne oldu ki?
Yeniden yüzüne baktım, söyledikten sonra ki surat ifadesini merak ediyorum" Bir zamanlar chaeyoung ile ilişkisi varmış"
Kaşları çatıldı" siktir ordan"
-Bende inanamadım.
-Senden önce olan bir ilişki için kızı evden mi kovdun salak.
Bu tepkiyi beklemiyordum" ne yapsaydım? Koynuma alıp chaeyoung ile yaşadığı şeyleri anlatmasını mı isteseydim. En baştan bana söylemeliydi, resmen aptal yerine konuldum"
Hafifçe gülümsedi" söylenmesi kolay bir şey değil, özellikle karşında ki senin gibi biriyse"
-Resmen ben suçlu oldum.
Dahyun" suçlusun demedim, zaten bir kaç saate kalmaz Jennie yetmezliğinden kapısına dayanırsın"
Bu sefer değil..
-Hazırlanayım da çıkalım.
~
Jisoo
Sinirli bakışları komik görünüyor, kendimi gülmemek için zor tutuyorum.
Rose" yaptığını beğendin mi?"
Başımı olumlu anlamda sallayıp elimde ki lolipopu emdim.
Rose" eline ne geçti ki?"
Şekeri ağzımdan çıkartıp ona doğru doğrulttum" lisa'nın hakkını savundum, neden jennie'yi bu kadar savunduğunu anlamıyorum"
Rose" birbirlerine ne kadar aşık olduklarını görünüyorsun, jennie'yi kıskandığın için böyle yaptın"
-Duygular değişebilir chaeyoung, en büyük örneği benim. Şimdi lisa'ya aşık ama yarın aynı duyguları sana beslemeyeceği ne malum. Bir süre önce senden gerçek anlamda nefret eden benin şimdi bir şeyler hissetmesi gibi bir şey.
Konuşmak için açtığı ağzını kapatıp yutkundu. Şaşkın yüz ifadesi komik, alt dudağımı ısırıp tebessüm ettim.
Rose" konuşacak şey bırakmıyorsun, inanılmazsın"
-Biliyorum, herkes öyle söyler.
Gözlerini şekerime indirdi" şeker istiyorum"
Demek şeker istiyorsun..
Şekeri masanın üzerine koyup ona doğru yürüdüm, sırtını koltuğa yaslayıp gözlerini yüzümde gezdirince hızla yanına oturup dizlerimi pat patladım" kucağıma gel chaeyoung"
"Bir an kucağıma oturacaksın sandım" kucağıma yerleşirken konuştum.
"Merak etme hamile olduğunu unutmadım"elimi yüzüne uzatıp yanağını kavradım" en son şeker istiyordun" dudaklarına yaklaşıp onun için ağzımı araladım, alt dudağımı emerken gözlerimi yumdum.
Dudaklarımdan ayrılıp başını boynuma gömdü" çok güzel kokuyorsun jisoo"
Elimi saçlarının arasına daldırdım" garip hissediyorum, korkutucu. Seulgi.. "
Rose" o kızın adını anma, lütfen"
-Pekala bayan park, nasıl istersen.
~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...