22.BÖLÜM

2.7K 220 163
                                    


Selam

~

Jisoo

Rose telefonuna odaklanınca içimi kötü bir his kapladı, telefona olan bakışları çok kötü ve bu beni korkutuyor.

Telefonda olan kızgın bakışlarını beni bulunca sertçe yutkundum.

Ayağa kalktı" acil bir işimiz çıktı, gitmeliyiz"

Rose'nin babası" ne işi?" diyince rose iyice sinirlendi" özel bir şey baba"

"Gitmek istemiyorum" çünkü ne yapacağı belli olmuyor ve korkuyorum.

Rose" hadi jisoo" dişlerinin arasından konuştu.

Çantamı alıp ayağa kalktım, hızla yanıma gelip kolumu kavradığı gibi dışarıya doğru sürüklemeye başladı.

-Neler oluyor?

Rose" sana güvenmiştim, artık rol yapmıyorsun sanıyordum" beni kendine çevirdi" ama yalancı bir sürtük olduğunu unutmuşum"

Kalbim acırken aynı anda gözlerim dolu" neden böyle konuşuyorsun"

Elinde ki telefonu bana doğru kaldırdı.

Lanet olsun!

-Göründüğün gibi değil, yemin ederim.

Rose" sana olan sevgimi nefrete dönüştürmeye yeminli gibisin"

"Gerçekten göründüğü gibi değil chaeyoung" elini omzuna yerleştirdim ama anında geri çekildi.

Yüzünde ki tiksinti ifadesi yüzünden iyice kötü hissediyorum.

Rose" yapmazsın sanmıştım, son yaşadıklarımız çok güzeldi jisoo. Bana sarıldığın zaman kalp atışlarını hissetmiştim, profesyonel bir yalancı olmuşsun" göz yaşları yanaklarından süzülürken başımı yere eğdim.

-Oraya gittim çünkü..

Rose" sus ve arabaya bin"

Başımı kaldırıp üzgün suratına baktım"eve gidelim ve konuşalım"

Arabaya doğru yürüyüp bindim, yanıma oturup hızlı bir şekilde arabayı çalıştırdı" eve gitmiyoruz"

-Chaeyoung, lütfen..

Rose" sana istediğini vereceğim ve hayatımdan siktir olup gideceksin. Yıllardır bununla yaşıyordum ama son yaşadıklarımızın bile yalan olması beni pes ettirdi. Her gün her dakika sana olan aşkımla savaşacağıma seni unutup başka birine aşık olurum daha iyi"

Başka birine aşık olamaz" aşık olmak bu kadar kolay bir şey değil, bunu en iyi sen bilmelisin. Beni unutamazsın Chaeyoung, boşuna deneme."

Rose" bekle ve gör"

Sırtımı koltuğa yaslayıp gözlerimi yumdum..

Rose" boşanma kağıtlarını sevgilinin evine gönderirim"

Gözlerimi açıp yan profiline baktım" ne saçmalıyorsun? Boşanmak istemiyorum"

Rose" midesizlik yapmayı kes, bir bana bir ona gidiyorsun. Madem bana özel olmayacaksın bari bir kişiye bağlı kal" son kelimelerinde sesi boğuklaştı.

-Sana özel olmak istiyorum.

Yüzünü buruşturdu" midemi bulandırıyorsun sus artık"

Gözünde tam bir yalancı olmuşum, bana asla inanmayacak.

-Seulgi'nin yanına gitmek istemiyorum.

Birden arabayı kenara çekince öne doğru savruldum.

Rose" yoksa başka birini mi buldun?"

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin