7.BÖLÜM

4.8K 351 422
                                    

Chaesoo da yakışıyor he

Bu arada geçen ki bölümde olduğu gibi bir performans bekliyorum sizden :)

~

Jisoo

Babamın odasına neşeyle girip ona doğru koştum" seni çok özledim baba"

Kısaca sarıldıktan sonra omuzlarımdan tutup karşısına oturttu" bende seni özledim kızım"

Morali bozuk gibi" bir sorun mu var?"

-Rose'nin babası aradı, onunla aranı iyi tutmalısın.

Göz devirdim" yaptığım en iyi oyunculuğu sergiliyorum zaten, daha ne yapacağım" koltuğa yaslandım.

Babam" o zaman en iyisinin en iyisini yap. Bir sorun çıksın istemiyorum"

-Dün gece rose'yi avucuma aldım, sorun çıkmayacak.

Başını hafifçe salladı" seni bu duruma düşürdüğüm için üzgünüm ama uyarmalıydım"

-Sorun yok baba, eninde sonunda beni kurtaracaksın.

Cevap vermeyip başını eğince sırtımı koltuktan ayırıp ona doğru eğildim" sorun ne?"

Babam" işler çok iyi değil. Rose'nin babası ortaklık teklif.."

-Hayır.

Başını kaldırdı" lütfen kızım"

-Beni tamamen o kıza mahkum edeceksin.

-Rose'nin değiştiğine eminim.Artık sapığın değil karın.

Sinirle ayağa kalkıp babama baktım" rose'nin dediği doğruymuş, beni ona sattın"

Odadan çıkarken istemsizce göz yaşlarım akmaya başladı.

Evin kapısına gelince hızla sildim. Rose beni dışarıya bekliyor, görmesini istemiyorum.

Kapıdan çıkmadan önce sırtımdan biri sarılınca zar zor tuttuğum göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Annem" özür dilerim-m kızım"

Karnımda ki ellerinin üzerine elimi koydum" sorun yok anne, rose bana iyi davranıyor"

-Sevmediğin biriyle evlenmeni istemezdim. Hep düğününü hayal ederdik, hatırlıyor musun?

Arkamı dönüp annemin yanaklarını kavradım" gerçekten sorun yok, idare ediyorum. Sen üzülürsen ben daha çok üzülürüm"

Başını sallayınca kollarımı boynuna doladım.

•••

Arabaya biner binmez rose bana dönüp çenemi kavradı" sorun ne? Ağlamışsın"

Gülümsemeye çalıştım"ailemi özledim sadece"

Rose"emin misin Jisoo?"

Çenemi elinden kurtarıp kemerimi bağladım" eminim"

"Pekala" arabayı çalıştırdı" gitmek istediğin bir yer var mı?"

-Seulgi ile vedalaşmak istiyorum.

"Hayır" net bir şekilde konuşunca yutkundum.

-Bilsin ve hayatına devam etsin diye.

Bahçemizden çıkıp ana yola girdik" sana hayır dedim"

-Bari bunun için izin ver. Evden kaçmam daha mı iyi olur? En azından yanımda olacaksın.

Direksiyonu sıkı sıkı kavradığını görünce elimi koluna koyup okşadım" sakinleş"

Rose" canımı yakıyorsun ve bundan bıktım artık"

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin