Yks bittiğine göre aktif olmanın zamanı geldi <3yorum istiyorum🤟💛
~
Jisoo
Arabamı park edip sırtımı koltuğa yasladım. Seulgi ile konuştuğumdan beri düşünüp duruyorum.
Babam yeniden her şeyi toparlayıp eskisi gibi olunca rose den kurtulabilecek miyim. Daha doğrusu ondan kurtulmak istiyor muyum.
Bir kaç ay öncesine kadar ondan deli gibi kurtulmak istiyordum ama şimdi daha farklı hissediyorum. Ona karşı bir şeyler hissetmiyorum, büyük ihtimalle bebek yüzünden.
Arabamın kapısı açılınca düşüncelerimden sıyrıldım.
Rose gülümseyerek bana bakıyordu" sabahtan beri arabadan inmeni bekliyorum, kapının önünde ağaç oldum jisoo"
Hafifçe gülümsedim" üzgünüm, dalmışım biraz"
Arabamdan inince yanıma gelip elini uzattı" sana bir sürprizim var"
-Ne gibi?
Elini hafifçe salladı" gel göstereyim" elini tutup beni çekiştirmesine izin verdim.
Mor bir bisiklet görünce kıkırdayıp ona döndüm" bu ne?"
Sırıttı" bisiklet"
-Onu anladıkta..
Ellerini hızlı hızlı havada salladı" süremediğini biliyorum jisoo, öğreteceğim"
Nereden biliyor ki?
-Sen..
-Annene sordum.
-Anneme benim hakkımda bir şeyler mi soruyorsun?
Omuz silkip başını yere eğdi" hakkında ki çoğu şeyi biliyorum ama bazı şeyler gözümden kaçmış işte"
"Bence bu çok tatlı bir şey" kıkırdayınca başını kaldırıp o da gülümsedi" kızarıyorsun chaeyoung"
"Suss" bisiklete binip bana baktı" bakmak yerine arkama binsen artık"
Karnını işaret ettim" hamile olduğunu unuttun herhalde, ya düşersek"
Gülümsemesi büyüdü" dikkatli olacağım"
Başımı olumlu anlamda sallayıp arkasına bindikten sonra kollarımı beline sarıp karnını okşadım.
Bir kaç ay sonra bebeğimin olacağına hala inanamıyorum, garip bir his.
Gülüşünü duydum"Gıdıklanıyorum jisoo"
Başımı sırtına yasladım" sadece bebeğimi seviyorum"
"Teşekkür ederim jisoo" boğuk sesini duyunca bisikletten inip görüş açısına girdim.
Yanaklarını kavradım" neden ağlıyorsun ki?"
Gözlerinin altını okşayıp göz yaşlarını sildim" aramızın güzel olması duygulandırdı"
Sırıttım" ya da bebeğin etkisi"
Dudaklarını büzdü" olabilir"
Dudaklarına yaklaşıp kısa bir öpücük kondurduktan sonra bisiklete binip aynı şekilde beline sarıldım" hadi sür artık, heyecanlandım"
Seulgi'nin yanında olduğumdan daha huzurlu hissediyorum. Umarım böyle devam eder.
•••
Yaklaşık 10 dakikadır rose ile yan yana oturmuş birbirine sırnaşan kedileri izliyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...