~
Doğuma az bir zaman kala :D
Jisoo
Rose elinde ki avakadoyu yerken yanına oturup sırıttım" nefret ettiğin şeyi yemen çok garip"
Yüzüme bakıp gülümsedi" bu şu demek, julia sana benzeyecek"
-Sonuçta ben yaptım, normal.
Kaşlarını kaldırdı" beraber yaptık"
"Seni mi kıracağım, öyle olsun" kahkaha atarken elinde ki parçayı yüzüme attı.
-Kızımın yemeğini atmasana!
Koltuğun üstünde ki avakado parçasını alıp masanın üzerinde ki tabağa koydum.
Rose'nin inlemesini duyunca hızla ona baktım, ellerini karnına koymuş ve acı çekiyor gibi bir ifadesi var.
-Çıkıyor mu yoksa, daha çok erken.
Bir kaç saniye sonra nefes nefese suratıma bakıp kıkırdadı" çıkıyor mu ne ya? Çocuk bunu duyunca vazgeçip geri girdi"
"Doğurmuyorsan inleme kızım, ödüm koptu" elimi kalbime götürdükten sonra derin bir nefes aldım.
Bu kız doğum yapana kadar kalp krizi geçirmesem bari.
Rose" senden daha çok seveceğim birini buldum"
Ne?
Elimi omzuna attıktan sonra çenesini kavradım" bu imkansız"
Rose" ciddiyim"
-Kimmiş o?
Diğer elimi kavrayıp karnına götürdü" bebeğimiz"
Kalbim hızlanırken gülümsedim" olmaz, beni daha çok seveceksin"
Rose" artık favori insanım o"
Yalandan somurttum" kıskanıyorum ama"
Rose" idare et artık"
Dudaklarıma kapandı, öpüşüne yumuşak bir şekilde karşılık verdim.
•••
Lisa ve jennie peşimden odaya girip rose'nin yanına geçmek için beni ittirince zar zor dengemi sağladım.
İyice delirdi bunlar..
Bizimkiler rose'nin iki yanına yerleşince bende karşı koltuğa oturdum.
Jennie, rose'nin karnına elini koydu" Chaeyoung, söylesene tekme atsın"
Lisa kıkırdadı" söyleyince oluyor mu o ya"
-Artık tekme atarsa bu çıkmak istiyorum demek.
Lisa, rose'nin yanından kalkıp ikili koltuğa oturdu.
Jennie" ne oldu Lisa?"
Lisa" bir şey yok"
Rose" doğumdan mı korkuyorsun? Merak etme, bana bir şey olmaz" gülümseyerek konuştu.
Lisa'nın endişeleri benim de kötü hissetmemi sağlıyor. İçimi kötü bir his kaplayınca derin bir nefes aldım.
Rose" bir sıkıntın mı var jisoo?"
-Biraz korktum sadece, anlarsın ya.
Jennie" senin yüzünden kız da korkuyor lalisa, böyle davranmayı kes artık"
-Onun bir suçu yok jennie, kızma.
Lisa" beni azarlamayı kes, gergin olmam elimde değil"
Jennie" saklamanın bir yolunu bulmalısın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...