14.BÖLÜM

3.9K 277 452
                                    

💖💞💖💞💞💞💖💞💖💗💞💞💗💞💗💞💗💞💗💞💗👄💗💗👄👄💞👄
🥰💓💝💖💞💓Lisoo🥰💕💖💞💖💞💖💕💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖💞💖💞💓💗💕💖💋💘💞💖👄💖💕

Arayı biraz açtım ama yine de attım ona bakın djdkşxjfkc

~

Jisoo

Bu gece tavan eskisinden daha sıkıcı görünüyor.

Odamda ki ayıcığa bakıp gözlerimi kıstım" bence konuşmanın tam sırası"

Yatağımdan doğrulup bağdaş kurdum" sence yanlış mı yapıyorum? Rose'ye böyle davranarak"

İç çekip yastığımı kucağıma yerleştirdim" acaba abimle ne yapıyorlar"

-Jisoo?

Annemin sesini duyunca yeniden yatağa uzanıp kafamı yastığa gömdüm.

-Çocuk gibi davranma Jisoo?

Başımı yastıktan kaldırdım" konuşmak istemiyorum anne"

-Abin geldi.

Ne?

Hızlı bir şekilde yataktan kalkıp annemin karşısına geçtim" bu kadar çabuk mu?"

-Hepimizi aşağıda topladı, bir şey söylecekmiş.

-Rose ile ilgili bir şey mi?

-Bilmiyorum ama ağzı kulaklarındaydı.

Mutlu olduğuna göre rose onu memnun etmiş olmalı.

-Uyuduğumu söyle, gelmeyeceğim.

Yatağa döneceğim sırada kolumu kavrayıp kendine çevirdi" hadi ama Jisoo, inat etme"

-Ne yapmışlarsa onu söyleyecektir. Merak etmediğimi söyleyip beni idare et anne, lütfen.

Başını olumlu anlamda sallayıp elini kolumdan çektikten sonra yanağımı okşadı" tamam kızım"

Hafifçe gülümsedim" teşekkür ederim"

"Nerede kaldınız ya" abimin sesini duyunca kapıya doğru baktım, Babamla birlikte içeriye girdi.

-Neden bu kadar ısrarcısın ki? Ne yapmışsanız annem ve babama söylemen yeterli.

Yanıma yaklaşık salak salak güldü" Ne gülüyorsun?"

Kaşlarını kaldırıp indirdi" rose hamileymiş"

Ne?

Ağzım açık bir şekilde ona bakarken babam annemin omzunu sarstı" dede olacağım"

İkisi sarılırken abim bacağımın yanında ki elimi kaldırıp sıktı" tebrikler kardeşim"

Yutkunup açık kalan ağzımı kapattım" bu imkansız"

Jin" neden imkansız olsun ki?"

-Boşuna sevinmeyin çünkü o çocuk benden değil.

Babam sırıttı" şu an şok olman çok normal, bende de öyle olmuştu"

Annem babama dirsek atınca abim güldü" rose'nin yanına gitsen iyi olur"

O çocuğun benden olması imkansız, ailemin tavırları beni sinirlendiriyor" gidiyorum ama dediğim gibi boşuna sevinmeyin"

Aşkımdan ölen kıza bak, başkasından hamile kalıp benim üstüme yıkıyor.

~

Rose

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin