2000 kelime yazdığım bölüme bayağı az yorum geldi. Bu bölüme de öyle olursa kitabı kaldırmayı düşünüyorum. Zaten an itibarı ile yazdığım son kitap 👋~
Rose
Jisoo ve ailesiyle yemeğe çıkmaya zorlandığıma inanamıyorum. Bu kadar çabuk boşanmak istemesine şaşırmadım ama bu kadarını da beklemiyordum.
Babam" gerçekten kararlı mısınız kızlar?"
Jisoo"evet" diyince sinirli bir şekilde suratına baktım.
Bu güzelliğin altında ne şeytanlıklar yatıyor.
Babam" yemekte iyi gibiydiniz"
Jisoo" kızınızın hiç beklemeden basına evliliğimizi bitirdiğini söylediğini biliyorsunuz değil mi? Biliyorsanız bu soruları sormanız aşırı saçma"
-Sadece bir an terbiyeli biri gibi davranamaz mısın?
Jisoo" bunu bana sen mi söylüyorsun?"
Babam" siz ne ara bu duruma geldiniz?"
-Beni aldattığından hemen sonra, daha doğrusu onuncu aldatışı filan.
Masa sessizleşirken Jisoo'nun göz devirdiğini gördüm.Onun için bu kadar basit işte, göz devirip hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam eder.
-Çocuk bende kalacak.
Jin salak salak güldü" zaten şu an bizde kalması mümkün değil"
Bu kendini komik mi sanıyor?
Jisoo" sus abi, lütfen"
Jin" tamam ya ne dedim sanki"
Jisoo bana baktı" zaten sende kalması daha doğru olur"
-Zaten onu istemiyorum da diyebilirsin.
Jisoo" ne diyorsam o rose"
Gözlerim dolarken aynı anda kalbime garip bir ağrı girdi. Şimdi ağlayamam, şu an olmaz.
Başımı masaya eğip yumruklarımı sıktım, babamın elini başımda hissedince göz yaşlarım benden bağımsız bir şekilde dökülmeye başladı.
Artık beni üzmesine izin veremem.
Jisoo" seni hiç anlamıyorum Chaeyoung, boşanmak için acele eden sensin ama üzülende sensin"
Başımı kaldırıp ifadesiz suratına baktım" zaten sorun da bu, üzülen tek kişi benim. Aramızda o kadar şey geçti ama ayrıldığımıza üzülmüyorsun bile"
Jisoo" duygularımı biliyorsun ama inanmıyorsun"
-Böyle davranırsan inanmam tabi ki.
Jisoo" nasıl davranmamı istiyorsun?"
Yüzümü buruşturdum" boşversene" kime ne anlatıyorum.
Masadan kalkıp babama baktım" gerisini siz halledersiniz"anlaşma olayına çok karışmak istemiyorum.
Babam hafifçe gülümseyip başını eğince evden çıkmak için hareketlendim.
Kendimi dışarıya atıp derin bir nefes aldım. Biraz daha orada dursaysım boğulacaktım.
-Chaeyoung?
Jisoo'nun sesini duyunca kalbim ağzımda atmaya başladı.
Siktiğimin kalbi, o kadar kırılmasına rağmen hala aynı kişi için atıyor.
Arkamı döndüm" ne oldu jisoo?"
Alt dudağını ısırınca gözüm bir an oraya kaydı" nereye gidiyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...