12.BÖLÜM

4.3K 302 386
                                    

Change adlı şahısa bölüm atmayı düşünüyorum çünkü aklıma çok fena şeytanlık geldi :D

Yine 50 oy 200 yorum isterim 🤷‍♀️ tşk

~

Rose

Üzgün bir şekilde mutfağa girince joy şaşkınlıkla bana baktı.

Joy" ışınlandın mı??"

-Bir şey yapmana gerek kalmadı, yemeyeceğim.

-Neden?

Derin bir nefes aldım" Jisoo'yu çağırır mısın?"

"Peki" mutfaktan çıkınca elimde ki iç çamaşırını masanın üzerine koyup yutkundum.

Sinirliyim, hemde çok fazla. Ona büyük bir ders vermezsem içim rahat etmeyecek.

Belli ki yalanlarının bir sonu yok.

Bir kaç dakika sonra mutfağa girip gülümseyerek bana baktı"günaydın" masanın üzerinde ki iç çamaşırını görünce gülümsemesi soldu.

-Eşyalarını topla ve bu evi bir an önce terk et. Bir kaç gün sonra boşanma kağıdını evine gönderirim. Bu arada babanın borçları da sende umurumda değilsin artık.

Yavaş bir şekilde karşıma oturup başını ellerinin arasına aldı" yapma lütfen"

"Neyi yapmayayım Jisoo!!" avazım çıktığı kadar bağırınca başını kaldırdı.

-Senden korkuyorum, o yüzden söyleyemedim.

Sinirle güldüm" benden korkuyorsun ama kendini siktirmeye devam ediyorsun"

-O adamla yatmadım.

-İnanmıyorum.

-İster inan ister inanma. Arabada bir şeyler yaşadık ama ileriye götürmedim.

Çenemi sıkıp yumruğumu masaya vurdum" defol git artık"

Jisoo"gitmeyeceğim"

-Kaşar olduğuna emin oldum ama yüzsüz olduğunu sanmıyordum.

Kaşlarını çattı" zamanında sen çok yaptın, yüzsüzlük yapma sırası bana geldi"

Hala ukala ukala konuşması beni delirtiyor.

"Ailelerimizin anlaşması bozulmasa burada bir an bile kalmazsın. Bir kaç bin dolar daha versem yine yatağıma girersin" işaret parmağımı ona uzattım" çünkü sen busun"

Yüz ifadesini bozmadı ama gözlerinin dolduğunu görmüştüm" hiçbir şekilde gitmeyeceğim"

Ne?

-Neden?

Gözlerini kaçırdı" artık sana babamdan daha çok güveniyorum, o yüzden"

Kalbim hızlanınca yutkundum.

-Beni kandırmak için konuşma.

Gözleri yine beni buldu" bu sefer bana inanmalısın. Bir daha kimseye yaklaşmayacağım chaeyoung, yemin ederim"

Evlendiğim insan oyuncu olmasaydı belki buna inanabilirdim.

Ayağa kalkıp mutfaktan çıkmak için hareketlendim fakat kolumu yakalayıp kendine döndürdü" inanmıyorsan gidip o adama sor"

Kolumu çektim" sürekli yalan söylüyorsun, şans eseri arabana binmesem öğrenmeyecektim bile"

Başını eğdi" ne desen haklısın, bunları yapmamam gerekirdi"

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin