Bu kız 50 oy ve 200 yorum sınırı koyup gider...
~
Rose
Yatağa uzanır uzanmaz üstüne çıktım, yüzüne gelen saçlarını arkaya ittikten sonra başımı boynuna gömüp dudaklarımı boynunda gezdirdim.
Etini dişlerimin arasına alıp emerken sertçe ısırdım, tırnaklarını sırtıma batırıp sesli bir şekilde inledi.
Geri çekilip yatağımın yanında ki çekmeceyi açtım" hadi şu elbiseden kurtulalım"
İstediğim şeyi bulunca elime alıp kucağına yerleştim.
Jisoo" en sevdiğim elbiselerimden.."
Göz teması kurdum" o adam seni bu elbisenin içinde arzuladı, evimde kalmasını istemiyorum" gözlerini kaçırınca yutkunup elbisesini aşağıdan yukarıya doğru kestim.
Dantelli südyeni açığa çıkınca çenemi sıkıp hırsla suratına baktım" başından beri amacın o adamla sevişmekti değil mi? O yüzden onunla yemeğe çıktın"
-Amacım o olsa çoktan yapmıştım.
Sinirle gülümsedim" aklına kaybedeceğin paralar ve ailenin iki paralık olacak itibarı geldiği için vazgeçtin"
Jisoo " bana inanmalısın" masum bir ifadeyle konuştu.
Gerçekten hayret ediyorum..
-Mükemmel bir oyuncusun, sana inanmıyorum.
Jisoo" madem öyle boşa beni, ne diye yanında tutuyorsun ki?"
-İstediğin bu değil mi?
"Aslında.."cümlesini tamamlamasına izin vermeden iki parmağımı da içine gönderdim.
Ağzı aralanırken yüzü gevşedi"hızlan-n"
Parmaklarımı hızlı hızlı hareket ettirip zevk alışını izledim.
Aslında planım onu hamile bırakmaktı ama şu an gerçekleştirmeyeceğim.
Üçüncü parmağımı da devreye soktuğumda yüzünü buruşturup elini bileğime koydu" yeterli-i..."
Pekala.
•••
Parmakları omzumu okşarken başımı çevirip güzel yüzüne baktım. Tek istediğim beni sevmesi, ama sevmiyor.
Para her kapıyı açmıyormuş. Onu bana getirdi ama bundan daha fazlasını yapamıyor.
-Jisoo?
Gözlerini kırpıştırıp dudaklarını omzuma bastırdıktan sonra konuştu" efendim?"
-O işe devam edecek misin? Bunu yaparsan o adam sürekli etrafında olacak ve bunu kaldırabileceğimi sanmıyorum.
-Devam edeceğim, kariyerim için önemli.
Yataktan hızlı bir şekilde kalktım" tamam"
Artık nereye kadar çabalarım bilmiyorum, yoruldum.
Banyoya girip küveti doldurmak için suyu açtım.
Kapının sesini duyunca arkama döndüm, gülümsedi" beraber alalım mı?"
-Hayır, çık.
Yeniden küvete doğru döndüm, samimiyetine inanmıyorum artık. Böyle davranıyorsa mutlaka altında bir şey çıkar.
Kollarını belime sarınca kalbimin hızlandığını hissettim, elini karnımdan kalbime çıkardı" daha önce hiç kimsenin kalbini bu kadar attıramamıştım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...