Jennie baya baya zoomlamış aq LSÖSÖSMSMSMDXMD
~
Lisa
Jennie içeriye girip üzgün bir şekilde suratıma baktı" uyudu mu?"
Yanıma oturup iç çekti"uyudu"
Saçlarını boynundan çekip yanağını öptüm" çok iyisin jennie, her şeye rağmen ona yardımcı oldun"
Jennie" en yakın arkadaşımızın karısı, tabi ki yardımcı olacağım" dudaklarını büzdü" hem aramızda garip bir bağ olmuş gibi hissediyorum"
Gülümsedim" güzel kalpli sevgilim benim"
Gözlerini gözlerime kenetledi" özledim seni"
Yüzüne yaklaşıp gözlerine uzun uzun öpücükler kondurdum, geri çekilince gözlerini açtı" seni seviyorum"
Jennie" bende seni seviyorum"
"Ne bu? Aşk mı?" rose'nin sesini duyunca sıçrayıp ayaklandım.
Kalbim deli gibi çarpıyor...
Jennie" ödümüzü kopardın chaeyoung"
Elinde ki anahtarları havaya kaldırdı" kapıda görünce zile basmak istemedim, neden kapıda bıraktınız anahtarı?"
Gözlerimi kısaca jennie'ye çevirdikten sonra rose'nin yanına yaklaşıp anahtarları aldım.
Jennie" haberleri duyduk"
Göz devirip karşı koltuğa oturdu" duymayan kalmamış"
Jennie'nin yanına oturup elimi saçlarımın arasından geçirdim.
Jennie" jisoo'yla konuştun mu?"
Kaşlarını çattı" ne diye konuşacağım onunla, her şey ortada" sesini yükseltti.
-Belki de bir açıklaması vardır.
Rose" aptal mısın lisa?" jennie'yi işaret etti" jennie gidip biriyle öpüşşe böyle mi düşünürdün"
Jennie" bizim ilişkimizi karıştırmasana, lisa kötü etkileniyor"
Jennie'nin ellerini ellerimin arasına aldım" sorun yok"
Rose" neyse ne, bitti bu iş"
-Bence jisoo'yla konuş.
Yüzünü buruşturdu" neden bu kadar ısrar ediyorsunuz?"
-Çünkü o burada, odamızın yanında ki odada uyuyor.
Rose" ne?"
Jennie" doğru duydun"
Başını yere eğdikten sonra ellerini sarı saçlarının arasına soktu" seulgi'nin yanında kalır sanıyordum"
-Bize her şeyi anlattı. Kızı dinlemeden etmeden o kadar hakaret etmişsin, üstelik o kadının evine bırakmak ne demek?
Başını kaldırıp şaşkın ifadesiyle yüzümüze baktı" buraya geldiğine inanamıyorum"
Jennie" inan gerizekalı"
-Konuşun ve olayı çözün.
Ayaklandı" çözülecek bir şey yok, hem biriyle randevum var"
Jisoo" kiminle?"
Kapının yanında dikilen jisoo'nun bitkin bedenine baktım.
Rose" niye buradasın?"
Jisoo" onun yanında kalmak istemiyorum"
Rose" artık onu da sevmiyorsun sanırım, tam bir maymun iştahlısın"
Jisoo" bana hakaret etmeyi kes ve dinlemeyi öğren"
Rose" dinlenecek bir tarafın yok, yalancının tekisin" yanından geçecekken jisoo kolunu kavrayıp kendine çekti.
Jisoo" bu kapıdan çıktığın anda hiçbir şey umurumda olmaz Chaeyoung, her şeyi öğrendiğin zaman kapıma gelirsen seni büyük bir zevkle kovarım. Kendimi düzgün ifade edebildiğimi düşünüyorum"
Jennie ayağa kalktıktan sonra benimde elimden tutup kaldırdı" biz gidelim"
-Ne güzel dinliyorduk jennie.
Beni çekiştirirken oflayıp ona ayak uydurdum.
~
Jisoo
Jennie ve lisa odadan çıkar çıkmaz rose'nin kolunu bıraktım" otur şuraya" sözümü dinleyip koltuğa oturdu.
Karşısında ki koltuğa oturdum" bizim en büyük sorunumuz iletişimsizlik, beni dinleseydin olay bu kadar büyümezdi"
Rose"bizim en büyük sorunumuz yalancı olman"
Beni kışkırtmasına izin vermeyeceğim.
-O gece onunla buluştum, öpüştüm.
Rose" ee daha neyini açıklayacaksın"
-Sadece bir şeylerden emin olmak istediğim için onu öptüm. Eskiden onunla öpüştüğüm zaman heyecanlanır ve kalbimin hızlandığını hissederdim. Artık bu hislerim başka biriyle yakınlaştığım zaman oluyor.
Dudaklarını yaladı" kimde?"
-Biliyorsun.
-Sadece senin sesinden duymak istiyorum.
-Seninle.
Yerinden yavaş bir şekilde kalkıp yanıma geldi" sen şimdi bana karşı hislerin olduğunu mu söylüyorsun"
Başımı kaldırıp şaşkın suratına baktım" evet"
Gözlerini kıstı" yine oyunculuğunu mu sergiliyorsun jisoo"
-Neden senden hoşlanabileceğime inanmıyorsun?
Yüzünü sıvazladıktan sonra yüzünü yüzüme yaklaştırınca yutkundum, iyice delirdi bu.
Rose" ciddi misin?"
Omuzlarından ittirdim" evet"
Rose" o haberlerden sonra seni boşamayayım diye öyle dedin, benden hoşlanmıyorsun"
Ayağa kalkıp yanağına yavaş bir şekilde vurdum" kendine gel salak"
Gözlerini kırpıştırdı" benden hoşlanıyorsun"
Başımı salladım" evet, senden hoşlanıyorum"
Birden yere yığılınca geri çekilip elimi ağzıma kapattım.
Hassiktir..
~
:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...