26.BÖLÜM

2.9K 214 171
                                    

Diğer bölüm final

~

Lisa

Bugün içimde ayrı bir mutluluk var. Jennie ile yıl dönümümüz olduğu için büyük ihtimalle. Son zamanlar da aramız çok iyi değil ama bu açığı bugün kapatabilirim diye düşünüyorum.

Kafamı mutfak kapısından uzatıp uyuklayarak kahve içen sevgilime baktıktan sonra neşeli bir şekilde şakıdım" günaydın sevgilim" içeriye girip sırıttım.

Gözlerini üzerimde gezdirdi" günaydın" ruhsuz bir şekilde konuşunca karşısına oturup masanın üzerinde ki elini kavramak için hamle yaptım ama anında çekti.

Yaptığı şeyler kalbimi kırıyor ama farkında bile değil.

-Neden böyle yapıyorsun jennie?

Jennie" ayrılmak istiyorum"

Kalbime garip bir ağrı girerken aynı anda gözlerim doldu" neden?"

Jennie" daha fazla uzatıp zaman kaybetmenin manası yok"

Nasıl böyle konuşabilir"zaman filan kaybetmiyoruz, beni sevmiyor musun?"

Gözlerini ovuşturup göz teması kurdu" sevgi her şey demek değil"

Yerimden kalkıp yanına oturduktan sonra çenesini kavradım ama anında ellerimden kurtulup başını duvara doğru çevirdi.

Göz yaşlarım yanaklarımdan süzülürken dişlerimi sıktım. Bugünü hiç böyle hayal etmemiştim.

Cebimden onun için aldığım kolyeyi çıkartıp masanın üzerine koyunca oraya baktı"Yıl dönümümüz kutlu olsun jennie"

Gözleri beni bulunca onunda ağladığını gördüm. Göz yaşlarını silip dudaklarımı yanağına bastırdım.

Jennie" asıl sen neden böyle davranıyorsun?"

Geri çekildim" nasıl davranıyorum?"

Kaşlarını çattı" evlenmek bile istemediğin biriyle zamanını geçiyorsun"

Derdi şimdi anlaşıldı, elimi yüzüne uzatıp göz yaşlarını sildim" o gün dediğim şeyleri yanlış anlamış olmalısın. Aslında bir yandan haklısın, üslubum yanlıştı. Bu kadar ciddiye alıp ayrılığa kadar getireceğini düşünmemiştim. Seninle tabi ki evlenmek istiyorum, ayrıca beraber bir bebeğimiz de olacak. Sadece bunlar için erken olduğunu düşünüyorum jennie, daha beraber yaşayacağımız çok şey var. Belli bir yaşa gelip yeterince olgunlaştıktan sonra evleneceğiz ve bir bebek yapıp onu güzel bir şekilde yetiştireceğiz, tamam mı?"

Başını olumlu anlamda sallayıp kollarını boynuma sardı" seni ağlattığım için üzgünüm lisa"

-Üzülme, kendimi daha düzgün bir şekilde ifade etmemek benim suçum.

Geri çekilip sevimli bir şekilde burnunu çekince yaklaşık burnundan öptüm" hadi kahvaltıyı dışarıda yapalım, sonra da hayvanat bahçesine gidelim. Bunu sevdiğini biliyorum, uygun mu?"

Gülümseyince bende gülümsedim" uygun"

Elinden tutup ayağa kaldırdım, yatak odamıza doğru yol aldık.

~

Jisoo

Rose'nin sandalyesini çekip oturmasını sağladıktan sonra boynundan sarılıp yanağına uzun bir öpücük bıraktım.

Rose" bu garip-p" sesi titreyince gülümsedim.

-Neyi garipmiş?

Karşısına oturup hevesle suratına baktım.

Obligation~ChaesooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin