Şu haşmetli fotoğrafa bakın 😈💜
Bu arada 1650 kelime yazdım yorum yapmayı unutmayın! Bence güzel bir bölüm oldu😈
~
Jisoo
Sonunda hiçbir zarar almadan boşanma fırsatı ayağıma kadar geldi. Peki neden üzülüyorum? Rose den kurtulmak istediğimi biliyorum ama bu evden ve yanından gitmek istemiyorum" benim derdim ne ya"
Nayeon" ne dedin?"
"Sesli düşünmüşüm" hafifçe gülümsedim.
Başını olumlu anlamda sallayıp lisa'ya baktı" üzgünüm ama gitmeliyim"
Lisa" lütfen biraz daha kal nayeon, belki sen açıklarsan hiçbir sorun olmaz"
-Belki de ona gerek bile yoktur.
Lisa bir süre düşündükten sonra omuzlarını düşürdü" peki, gidebilirsin"
Nayeon ayağa kalkıp çantasını eline aldı" sonra görüşürüz"
Nayeon odadan çıkar çıkmaz lisa bana döndü" sonra görüşelim de jennie beni canlı canlı doğrasın"
-Biraz sakin ol, zaten bir şey yapmadın.
Lisa" böyle bir şeye ihtimal verip böyle davranması bile sinirlerimi bozuyor"
-Eh son olaylardan sonra biraz da o çektirmek istemişti.
Lisa" ben ona ne yaptım ki? Sadece kafamı toparlamak için zaman istedim"
-Buraya aşırı üzgün bir şekilde gelmişti. Büyük ihtimalle ondan vazgeçtiğini filan düşündü.
Lisa ellerini yüzüne kapatır kapatmaz telefonu çalınca panikle ellerini yüzünden çekip telefonu açtı.
-Jennie, özür dilerim. Yemin ederim bir şey yapmadım, seni seviyorum.
Jennie" neredesin?"
Lisa benimle göz göze gelince fısıldadım" sesi dışarıya ver"
Hemen dediğimi yaptı" jisoo'nun yanındayım"
Jennie" eve dön"
"Rose ile birlikte buraya gelsinler" yeniden fısıldayınca ağzını telefonun ses kısmına yaklaştırdı" rose ile birlikte buraya gelseniz, burada konuşsak daha iyi olmaz mı?"
Jennie" rose gelmiyor"
Omzunu dürtükledim" neden diye sor?"
Lisa" neden?"
Jennie" bir arkadaşıyla karşılaştı, burada akşam yemeği yiyeceklermiş"
Yeniden omzunu dürttüm" hangi arkadaşı? Nasıl biri? Kız mı erkek mi?"
Lisa gözlerini büyültüp geri çekildi, sanırım rahat vermemi istiyor.
Lisa" kim bu arkadaşı?"
Jennie" ne diye sorguluyorsun ki lisa? Sanane"
Telefonu elinden kaptım" ben sorguluyorum lisa değil"
Jennie" suzy isimli bir kadın"
Lisa" eski kız arkadaşı olan suzy mi?"
Jennie" evet"
Lisa" jisoo dan vazgeçmek istediği bir dönem takıldığı suzy??"
Jennie" of evet lisa"
Karnıma giren ağrıyla dişlerimi sıktım, eve gelmesini beklerken ne işler karıştırıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...