16k olmuşuz o yüzden 2000+ kelime yazdım 👌Kontrol ettim ama yine de yanlış yazdığım kelimeler olabilir.
~
Lisa
Sürücü koltuğuna oturur oturmaz telefonum çalınca cebimden çıkartıp jennie'ye uzattım " açar mısın güzelim"
Telefonu elimden alınca emniyet kemerimi bağlayıp arabayı çalıştırdım.
-Kimmiş?
Jennie" o kadın arıyor" telefonu bana uzattığını görünce yüzüne baktım.
-Açabilirsin.
Başını olumsuz anlamda salladı" hayır, aç bakalım derdi neymiş"
Telefonu açıp hoparlöre verdim" efendim nayeon"
Nayeon"nasılsın aptal aşık"
Jennie'nin kaşları çatılınca yutkundum" iyiyim, sen nasılsın"
Nayeon" iyiyim, barıştınız mı diye merak etmiştim. Barışmadıysan seni kaçırmak istemedim"
"Sadece şaka yapıyor" jennie'ye doğru eğilip sessiz bir şekilde konuştum.
Yapmacık bir şekilde gülümsedi" kesin"
Nayeon" bir şey demeyecek misin?"
-Barıştık ve ona çok aşığım. Hayatımda ondan başkasını istemiyorum, bu söz konusu bile olamaz. Kendimi ifade edebildiğimi düşünüyorum, öyle değil mi?
Gülüşünü duydum" sakinleş, sadece şaka yapmıştım. Barıştığınıza sevindim, aranıza girmek gibi bir niyetim yok"
Jennie" aramıza giremezsin zaten!"
Nayeon" sende mi oradaydın? Lisa'nın gerginliğinin nedeni belli oldu"
-Kapatmalıyım.
Telefonu suratına kapatıp sevgilimin kızgın yüzüne baktım" kızma lütfen"
Jennie" bu kızı sevmedim, hemde hiç"
-Bende sevmedim.
Jennie" o zaman ne diye numaranı veriyorsun"
-Aniden gelişti.
Cevap vermeyip sadece suratıma bakınca elimi yüzüne uzatıp yumuşak yanağını okşadım" sadece gereksiz biri sevgilim, tartışmak istemiyorum."
Başını olumlu anlamda salladı" pekala" yüzüne uzanıp az önce okşadığım yere uzun bir öpücük bıraktım.
Geri çekilecekken ensemden kavrayıp dudaklarını yanağıma bastırdı" seni seviyorum"
-Bende seni seviyorum güzelim.
Bu sefer de jennie'nin telefonu çalmaya başladı.
Geri çekilip sırtımı koltuğa yasladım" sanırım bugün telefonlarımız susmayacak"
Jennie bıkkın bir ifadeyle telefonu açtı" efendim jisoo?"
Daha yeni evden çıktık, neden arıyor olabilir ki?
Jennie'nin yüzü donuklaştı" ne?"
•••
Rose'nin bayılma nedenini öğrendiğimden beri gülmemek için kendimi zor tutuyorum, çatlayacağım şimdi.
Rose ile göz göze geldik..
Büyük bir kahkaha bırakınca jennie bana eşlik etti.
Bir süre güldükten sonra jisoo'nun komik yüz ifadesine baktım" cidden bunun için mi bayıldı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Obligation~Chaesoo
Fanfiction*TAMAMLANDI* Evlilik cüzdanını kaldırıp sinir bozucu bir ifadeyle gülümsedi" bu ne demek biliyor musun Jisoo?" -Hiçbir anlamı yok. Güldü" çok büyük bir anlamı var" yüzüme yaklaştı"artık benim olduğunun bir belgesi" -Senin değilim chaeyoung. Evlilik...