BTS ~ I Need U MMA 2019 Jm solo performance background
Jimin tıklatılan, ardından açılan kapıya baktığında içeri giren 4 kişiyi gördü.
Telaşla başını yasladığı omuzdan kaldırıp Jungkook'un arkasına saklandı.
Korkuyordu.
Bu korkuyu bir türlü atlatamıyordu. Ve şuan odaya yeni giren 4 kişiden ölesiye korkuyordu.
Jungkook arkasına çekilen bedeni hissettiğinde hafifçe gülümsedi.
Atlatacaklarını biliyordu...
"Ah, hoşgeldiniz..."
Jungkook Jimin'in korkmasının diğer nedenininde arkadaşlarının üzerindeki beyaz önlük olduğunu anladı.
Hyung'larına bakarak ağzını oynattı.
"Önlükleriniz..."
Anladıklarından hepsi hızla önlüklerini çıkarıp kenara bıraktı.
Onlarda önlüğün hastaların üzerindeki etkisini biliyordu. Ancak hastane yönetiminin koyduğu kural böyleydi. Ellerinden bir şey gelmiyordu.
Jungkook Jimin'e döndü.
"Bir şey olmayacak. Onlar sadece benim arkadaşım. Dördüde çok iyi insanlar... Sana zarar vermeyecekler. Hem ben yanındayım sana zarar verilmesine izin vermem. Anlaştık mı?"
Jimin zor da olsa Jungkook'u onaylamış o piyanonun başından kalktığında kendisi de kalkmıştı.
Jungkook arkadaşlarının önünde durduğunda Jimin'de Jungkook'un bir adım gerisinde durdu ve elleriyle oynamaya başladı.
"Onlara merhaba demek istemez misin Jimin?"
Jimin ilk önce doktoruna baktı.
Ardından önünde ona gülümseyerek bakan 4 adama döndü.
Kötü birilerine benzemiyorlardı.
Cesaretini toplamaya çalıştı.
"M-merhaba."
Kısaca konuştuğunda Jungkook kıkırdadı.
"Onlar seni tanımıyorlar. Kendini tanıtmak iyi bir başlangıç olur bence..."
Jimin de Jungkook'un söylediklerini komik bulduğu için gülümsemişti.
Jimin'in gülümsediğini gören Taehyung ve Hoseok ise şaşkınca onlara bakmıştı.
Jungkook'un etkisi gerçekten büyüktü.
Jungkook eğilip Jimin'in kulağına bir şey söylediğinde Jimin hızla başını iki yana sallayarak onu reddetti.
"Yapabilirsin."
Jungkook'un güven veren konuşmasıyla Jimin'de denemeyi seçti.
"Ş-şey, ben Park Jimin."
İki gözünü de sıkıca kapatıp elini onlara doğru uzattı.
Jungkook güldü.
"Jimin gözlerini aç lütfen."
Jimin bıkkınca nefes verip gözlerini açtı.
"Merhaba, ben Jin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊 |Jikook <tamamlandı>
Fanfic"Solan gülümsemenin yeniden açmasını sağlamak niyetim..." Jungkook Jimin'in psikiyatristiydi. Ancak daha fazlası olacağına hiç bir zaman ihtimal vermemişti...