Jimin (from BTS) ~ Promise
Boynumda ve omuzlarımda hissettiğim öpücüklerle derin bir nefes alma ihtiyacı duymuştum.
Yüzüm aşağıda kalacak şekilde yattığım için bu pozisyon bana çok rahat nefes alma imkanı sağlamıyordu.
Göğsümün üst kısımlarında da hissettiğim öpücükler gözlerimin telaşla açılmasını sağlamıştı.
Gözlerimi açtığımda ilk gördüğüm şey beyaz bir tendi. Ya da göğüs kası?¿
Yine aynı telaşla başımı geri çektiğimde Jungkook'un ani hareketimden dolayı oluşan şaşkın bakışlarıyla karşılaşmıştım.
Başımı aşağı çevirip bulunduğumuz duruma bakmadan edememiştim.
Tamamen, gerçekten tamamen onun üzerinde yatıyordum. Tüm bedenim onun üzerindeydi ve ikimizde çıplak olduğumuz için bedenlerimiz neredeyse yapışmıştı.
Nasıl bu hale geldiğimizi düşünürken aklıma gelen şeyle duraksamıştım.
Biz, çıplaktık... Tam anlamıyla çıplak...
Çıplak olduğumun farkına varma evresi beraberinde dün akşam ve gece olanları getirmişti.
Kendimi tutamayıp sızlanışlarım ve inlemelerim, Jungkook'un beni incitmemek için nazik olmasına karşı ona kendimi kaybedip hızlı olması için yalvarışlarım, odada yankılanan ıslak sesler ve çok çok daha fazlası.
Hepsi bir bir aklıma dolduğunda yüzümün kızardığına emin olmuştum.
Daha sonrasında beynimi ele geçiren bir düşünce daha olmuştu.
Tüm bu süre boyunca mutlu hissettiğimi farketmiştim. Onun nazik, şefkatli dokunuşları karşısında hep mutluydum. Sevgi dolu öpücükleri hep rahatlatmıştı beni dün gece de olduğu gibi.
Kollarımı Jungkook'un boynuna sarıp başımı mutlulukla boyun girintisine soktum.
O da ellerini çıplak belime koyarak bana sarıldığında gülümsedim.
"Teşekkür ederim Jungkook."
İçten bir teşekkür ona borçlu olduğum bir şeydi.
"Ne için teşekkür ediyorsun bebeğim?"
Belimi hafif hafif okşarken konuşmuştu.
"Beni mutlu ettiğin için. Benimle olduğun için. Beni incitmediğin için..."
Başımı geri çekip gözlerinin içine bakarak konuştuğunda gülümseyip belimdeki ellerinden birini yanağıma yaslamıştı.
"Seni nasıl üzebilirim ki Jimin? Bu kadar çok severken?"
Dediklerinden sonra tekrar sarılmıştım ona.
🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Jungkook küvette arkama oturduğunda bende sırtımı onun göğsüne yaslayıp başımı omzuna koydum.
Hala fazlasıyla utanıyordum ancak utancım ona sığınmama engel olmuyordu.
Kalçam bana çok dayanılmaz bir acı vermesede biraz sızlıyordu. Jungkook bunu yataktan kalkmaya çalışırkenki mimiklerimden anlamış olacak ki sıcak suyun iyi gelebileceğini öne sürmüştü.
Doğru söylediği vücuduma yayılan rahatlamadan anlaşılıyordu.
Tabi bu rahatlamada Jungkook'un kolları arasında olmamın da etkisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊 |Jikook <tamamlandı>
Fanfic"Solan gülümsemenin yeniden açmasını sağlamak niyetim..." Jungkook Jimin'in psikiyatristiydi. Ancak daha fazlası olacağına hiç bir zaman ihtimal vermemişti...