Cigarettes After Sex ~ Falling in Love
Uzun zaman sonra ilk kez birinin yanında, onun kolları arasında uyuyup uyanmıştım.
Uzun zaman sonra ilk kez bu denli dinlenmişti ruhum ve her bir parçam.
İlk kez birinin yanımda olur bana dokunuyor olması beni germemişti. İlk kez midem bulanmamıştı ve ilk kez huzurla uyumuştum.
Uyandığımda ise başımın sert bir şeyin üzerinde olduğunu farketmiştim. Sertti ama rahatsız etmiyor, daha da sıcak hissettiriyordu.
Saçımı okşayan ellerle içinde bulunduğum durum biraz daha netleşmişti.
Başım Bay Jeon'un göğsündeydi. Elim ise onun beline sarılıydı.
Bay Jeon'un bir kolu belimdeyken diğer eli saçımı okşuyordu.
Sarılıyorduk!
Şaşkınca gözlerimi açıp etrafa baktım bir kaç saniye.
Ardından başımı hemen kaldırıp gidebildiğim kadar geri gitmeye çalıştım.
Bir yanağım yaslağığım göğüs dolayısıyla sıcaklaşmıştı ve kızardığına emindim.
Bol tişörtüm omzumdan kaymıştı ve saçlarım bir hayli dağılmıştı.
Bay Jeon ise yatakta düzdüz yatıyordu. Üzerindeki siyah tişörtü beyaz teniyle tezattı ve aniden geri gitmem onu şaşırmış olmalıydı ki şaşkınca bana bakıyordu.
"Ş-şey, Bay Jeon, ben ö-özür dilerim. Farkında olmadan s-size sarıl-..."
Sözümü bölen şey beni kendisine çeken kollar olmuştu.
Bay Jeon beni kolumdan ve başımdan tutup tekrar göğsüne yatırdı.
Şaşkınlıktan gözlerim açılmıştı ve kocaman olmuş gözlerimle bay Jeon'un siyah tişörtüne bakıyordum.
"Böyle şeyler için özür dileme bende Jimin-ah. Sorun yok."
Rahatlamayla hafifçe gülümsemiştim.
Tanrım...
Kollarının arası gerçekten çok rahattı...
🍊🍊🍊🍊🍊🍊
Kahvaltıyı yaptıktan sonra Bay Jeon'un salonda duran için kitaplarla dolu kitaplığına bakıyordum.
Bak Jeon ise işiyle ilgili evraklarla uğraşıyordu.
Elime aldığım ince kitaba dikkatle baktım. İnceydi ancak eski basım gibi duruyordu.
Dikkatle saklandığı belliydi ama uzun bir süredir var olan kitap eskimiş duruyordu. Burada duran diğer kitaplardan farklıydı.
Elimi nazikçe kitabın kapağındaki turuncu işlemelerde gezdirdim.
"Şeker Portakalı."
Aniden duyduğum sesle başımı kaldırdım ve yanımda, benimle birlikte kitaba bakan bedene baktım.
Benim bakmamla Bay Jeon'da bana bakmıştı gülümseyerek.
"İlk okuduğum kitap. Kendimi bildim bileli var. Nereden geldiğini bilmiyorum ama yetimhanedeyken bavulumdan çıkmış. En sevdiğim kitap diyebilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝚃𝙴𝚁𝙰𝙿İ🍊 |Jikook <tamamlandı>
Fanfic"Solan gülümsemenin yeniden açmasını sağlamak niyetim..." Jungkook Jimin'in psikiyatristiydi. Ancak daha fazlası olacağına hiç bir zaman ihtimal vermemişti...